Bamseida Skrevet Maj 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 24, 2012 (rettet) Langt om længe har jeg fundet et navn til min lækre dreng MEN, først og fremmest vil jeg takke jer alle sammen for jeres tålmodighed og jeres super gode forslag - det var jo det der gjorde det så svært Lad mig præsentere: Lakris :hjerte: Og jo man kan sagtens kalde på en lakris, man skal, som Greyhounds siger, bare passe på at der ikke er børn i nærheden Laaaaaaaaaa kriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :5up: Redigeret Maj 24, 2012 af Bamseida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 er det med vilje der mangler et "d"? Han ser så sød ud!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 er det med vilje der mangler et "d"? Han ser så sød ud!! Ja, det er med vilje, så kan han nemlig altid blive kaldt Kris Og tak - synes også selv at hen er ganske pæn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Ja, det er med vilje, så kan han nemlig altid blive kaldt Kris Og tak - synes også selv at hen er ganske pæn Han kan vel sagtens have Kris som kælenavn, selvom navnet er Lakrids? Jeg ville stave det rigtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Ej, han er simpelthen bare så køn... Det er helt vildt Kan slet ikke komme mig over det... Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Jeg synes lakris uden det er flot! Men det er også mest fordi jeg tænker la Kris Sådan lidt.. ja... Det kan jeg godt lide! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Nurh SUPER navn! men jeg er også lakrids-afhængig.. så du skal heller ikke kalde på ham i nærheden af mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 :banan: jeg har for første gang haft lidt indflydelse på nogens hundenavnevalg! :banan: Jeg synes bare det er et super godt navn til en fin og frisk sort/hvid jorder! Tillykke med ham og navnevalget:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Han kan vel sagtens have Kris som kælenavn, selvom navnet er Lakrids? Jeg ville stave det rigtigt. Simpelthen for at lave det anderledes end det man spiser - det er jo lige pludselig et navn :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Eller L'akris? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bølle Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Hvor ser han dejlig ud, og tillykke med navnet, super godt navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Eller L'akris? Udtales det så anderledes? Det ser mega fedt ud på skrift :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Eller L'akris? Uuuuh, french og det hele :slem: Jeg synes også L'akris er bedre en bare Lakris .. Lakrids kan jeg godt lide, altså med d'et Men kalder du han L'akris, vil folk tro at han hedder 'Le Akris' ... Hvis de har en smule kendskab til fransk Men det udtales fuldstændigt som Lakrids. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 L'akris er det bare fuldkommen fantastisk - spot on! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Langt om længe har jeg fundet et navn til min lækre dreng MEN, først og fremmest vil jeg takke jer alle sammen for jeres tålmodighed og jeres super gode forslag - det var jo det der gjorde det så svært Lad mig præsentere: Lakris :hjerte: Og jo man kan sagtens kalde på en lakris, man skal, som Greyhounds siger, bare passe på at der ikke er børn i nærheden Laaaaaaaaaa kriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :5up: Meget fint navn, som passer godt til ham - og hvor ser han altså bare skøn ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts