Missing Skrevet Maj 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2012 :hjerte: Der var så mange, at det var nemmest at smide i egen tråd. På de første, er han stadig ret våd efter bad. Men nyklippet og nyvasket (det ligner måske lidt mere at han har et par baller? ) Jeg ELSKER, når han har nyklippet ansigt Grr beware of pitpudel A weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sådan ville han se ud med lyserød pels?: Jeg flyver lige herover mor Hvad? DISCO Wuuup wuuup Hvad så damer, er jeg lækker, eller hvad? Hans fine pels Begrænse mig? Jeg kender ikke til det ord, når det gælder Båtdyret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 But can you blame me? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Virkeligt smuk! men må spørge, har han allerede fået grå hår, eller snyder det sidste billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Virkeligt smuk! men må spørge, har han allerede fået grå hår, eller snyder det sidste billeder? Han skal få grå hår :blink: Han er varianten "blue" Den er godkendt i Sverige (far er svensk...eller amerikaner fra sverige) Det er egentlig bare mindre blegning end ved de sølv. Hvis sorte hvalpe får to sølvgener, bliver de rigtig sølv. Hvis de kun får et, ja så bliver de mørkegrå i forskellige nuancer (nogle stadig næsten sorte) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Så han ender som helt 'blå'? Kerry blue terrier blå? Må vist google, der er sket vildt meget (også) med pudler, siden jeg havde styr på den slags. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Så han ender som helt 'blå'? Kerry blue terrier blå? Må vist google, der er sket vildt meget (også) med pudler, siden jeg havde styr på den slags. Nej meget mørk grå. De kan være næsten sorte. Nogle lidt lysere. Eks: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Årh hvor er han sød din Buzz :hjerte: Tak for billeder :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Arh støvet / pudder-sort! Så fint! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 I modsætning til de sølv, som bliver meget lysere (men stadig med nuancer) Det er samme gen, der laver dem as far as I know. Det er om de har fået et eller to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Grå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Der var den skønne fjeder jo... Trods jeg kun mødte ham kort, så ændrede han godt nok min opfattelse af racen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Buzz Elsker hans klip, man kan rigtigt se hans fine figur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Han er virkelig smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Skønne skønne Buzzer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Han er simpelthen SÅ lækker, er nød til at møde ham på et tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Buzz ser superdejlig og fræk ud. Foretrækker også denne frisure frem for de mere fluffy udstillingstyper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Tak allesammen. Jeg er selv vildt forelsket i ham :hjerte: Han er simpelthen SÅ lækker, er nød til at møde ham på et tidspunkt. Nogle vil mene, at jeg er forudindtaget, men jeg synes, han er fantastisk, skøn, dejlig, lækker, mild, blød Hvis I nogensinde forvilder jer herover, så kig endelig forbi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Åårh Buzz :hjerte: Han er så fin Missing. Jeg elsker billeder af ham, man bliver helt glad af hans humør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg har også studset over de grå hår, så tak for uddybning! han bliver flot når han bliver mere grå i det. Lækre smukke Buzz Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Nogle vil mene, at jeg er forudindtaget, men jeg synes, han er fantastisk, skøn, dejlig, lækker, mild, blød Hvis I nogensinde forvilder jer herover, så kig endelig forbi. Jeg er ikke forudindtaget, jeg synes helt det samme som dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Og lide med ét, blev jeg igen sikker på at jeg MÅ eje en storpuddel engang Like like like !!! Hvor ER han lækker!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Og lide med ét, blev jeg igen sikker på at jeg MÅ eje en storpuddel engang Like like like !!! Hvor ER han lækker!!!!! Nu skal jeg ikke lyde alt for opblæst på min hunds vegne, men jeg tror ikke, din trang bliver mindre, når du møder ham :hjerte: Han er bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Tak allesammen. Jeg er selv vildt forelsket i ham :hjerte: Nogle vil mene, at jeg er forudindtaget, men jeg synes, han er fantastisk, skøn, dejlig, lækker, mild, blød Hvis I nogensinde forvilder jer herover, så kig endelig forbi. Det gør vi på et tidspunkt Han lyder som en rigtig Pudel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Buzz er sååå sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts