Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

På sådan en regnvejrssøndag tænkte jeg at det var på sin plads at poste lidt billeder fra forleden, hvor vejret var et noget andet :-)

 

Yndigste Berta ;-)

aaIMG_4015.jpg

 

Men pæn kan hun nu også være :lun:

aaIMG_4052.jpg

 

aaIMG_4000.jpg

 

Veninder!

aaIMG_4065.jpg

Haha... Det er lige før hun kan lette med de ører :mrgreen:

 

Og så er jeg helt vild med billede 3! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nellie 10-11 uger 059.jpg

Lidt billeder fra de sidste uger hvor vi blandt andet var en tur i sommerhus ved vesterhavet. Nellie er ca 11 uger på billederne og storesøster Chilli er lige blevet 4 i fredags:) Nellie er så strid når Chilli har været ude og svømme. Hun ved at Chilli bliver sur hvis hun prøver at stjæle pinden, men så kan man da bare hive hende i halen;)

Nellie 10-11 uger 003.jpg

Nellie 10-11 uger 015.jpg

Nellie 10-11 uger 018.jpg

Nellie 10-11 uger 024.jpg

Nellie 10-11 uger 028.jpg

Nellie 10-11 uger 037.jpg

Nellie 10-11 uger 039.jpg

Nellie 10-11 uger 050.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra de sidste uger hvor vi blandt andet var en tur i sommerhus ved vesterhavet. Nellie er ca 11 uger på billederne og storesøster Chilli er lige blevet 4 i fredags:) Nellie er så strid når Chilli har været ude og svømme. Hun ved at Chilli bliver sur hvis hun prøver at stjæle pinden, men så kan man da bare hive hende i halen;)

 

Fantastiske billeder :hjerte: :lun:

 

Har jo også en cavalier pige herhjemme der ufrivilligt er blevet 'mor' til en sort pudel-unge på 11 uger. :rolleyes: Den ser nogenlunde ud på samme måde. Årh, hvor finder sig i meget. :hjerte: (Er selvfølgelig henne og gribe ind, når det bliver for meget for Smilla).

 

Har du ikke også haft en cavalier tæve, der hed Smilla? Det slog mig lige. (Håber ikke jeg river op i noget sår :cry:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske billeder :hjerte: :lun:

 

Har jo også en cavalier pige herhjemme der ufrivilligt er blevet 'mor' til en sort pudel-unge på 11 uger. :rolleyes: Den ser nogenlunde ud på samme måde. Årh, hvor finder sig i meget. :hjerte: (Er selvfølgelig henne og gribe ind, når det bliver for meget for Smilla).

 

Har du ikke også haft en cavalier tæve, der hed Smilla? Det slog mig lige. (Håber ikke jeg river op i noget sår :cry:).

 

Tak for rosen af billederne:) Chilli synes også det til tider er temmelig anstrengende at være storesøster til sådan en lille orm, og alt for tålmodig og overbærende. Så vi er også henne og stoppe Nellie når hun bliver for strid for ellers har Chilli ikke mere hår på ørene og halen om et par uger sådan som Nellie hænger i dem.

Jo havde indtil efterårsferien sidste år en blenheimtæve som hed Smilla. Hun havde desværre massive adfærdsmæssige problemer og havde brug for fuldstændig faste rammer i hverdagen. Dyrlægen mente hun var det nærmeste man kom en autist. Hun var bange for børn og en masse andre ting der til sidst gjorde at jeg måtte vælge mellem omplacering eller aflivning. Vi gav omplacering et forsøg og gudskelov for nu bor hun hos et ældre ægtepar hvor hun trives :hjerte: Det var desværre nok prisen for at redde en hvalp fra et knap så godt sted. Men er så glad for at vi fandt en løsning for alle parter og at hun nu igen trives og er en glad hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for rosen af billederne:) Chilli synes også det til tider er temmelig anstrengende at være storesøster til sådan en lille orm, og alt for tålmodig og overbærende. Så vi er også henne og stoppe Nellie når hun bliver for strid for ellers har Chilli ikke mere hår på ørene og halen om et par uger sådan som Nellie hænger i dem.

Jo havde indtil efterårsferien sidste år en blenheimtæve som hed Smilla. Hun havde desværre massive adfærdsmæssige problemer og havde brug for fuldstændig faste rammer i hverdagen. Dyrlægen mente hun var det nærmeste man kom en autist. Hun var bange for børn og en masse andre ting der til sidst gjorde at jeg måtte vælge mellem omplacering eller aflivning. Vi gav omplacering et forsøg og gudskelov for nu bor hun hos et ældre ægtepar hvor hun trives :hjerte: Det var desværre nok prisen for at redde en hvalp fra et knap så godt sted. Men er så glad for at vi fandt en løsning for alle parter og at hun nu igen trives og er en glad hund.

 

Åh hvor dejligt for din Smilla. Vidunderligt at finde sådan et godt match til hende. :lun:

 

Heldigvis kan vores hvalp ikke springe op i sofaen endnu, så der har Smilla helle. (Stakket frist:rolleyes:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor dejligt for din Smilla. Vidunderligt at finde sådan et godt match til hende. :lun:

 

Heldigvis kan vores hvalp ikke springe op i sofaen endnu, så der har Smilla helle. (Stakket frist:rolleyes:).

Det har Chilli også fundet ud af, men ganske som hos dig er det også kun et spørgsmål om tiden før den lille kænguru kan hoppe højt nok;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj altså Miss Menelli - man blriver jo totalt hvalpeskruk af de Yoda-billeder der! Hvor er han lækker og helt aldeles smuk altså! :lun:

 

Nårh Greta i sin helt egen pool - Doberfan, det må vi altså have et nærbillede af! :klap:

 

 

Og Vinniebilleder :hjerte: Elsker Vinniebilleder :hjerte: (og at I havde et sankt hans bål hun kunne have tisset ihjel :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Yes!

 

IMG_1442.jpg

 

IMG_1446.jpg

Voodoo

IMG_1445.jpg

 

IMG_1453.jpg

 

Min lille isbjørn :lun:

 

IMG_1468.jpg

 

IMG_1473.jpg

 

IMG_1486.jpg

 

Motor

 

IMG_1496.jpg

 

IMG_1506.jpg

 

Psykobob

 

IMG_1512.jpg

 

IMG_1521.jpg

 

IMG_1528.jpg

 

Tjek det målrettede blik, han er stensikkert på vej for at bodyslamme en hvis hund :roll:

 

IMG_1529.jpg

 

 

Søde glade hunde

IMG_1547.jpg

 

IMG_1548.jpg

 

 

Og sidst, men ikke mindst: verden

 

IMG_1464-1.jpg

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

eller røntgen-syn :mrgreen:

Han imponerede jo jægeren ved at få øje på en meget flot buk der ellers stod musestille i regnvejret, at han så skreg efter bukken de næste 3 km. snakker vi ikke om :stupid:

 

Hahaha.. Det er da også totalt unfair! Så ser man sådan et fint dyr og så må man ikke engang jage det - sgu da godt gjort :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...