Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chase er overbevist om at et eller andet bor inde i brændebunken. Måske et firben? Næsen fik rigeligt med motion i dag! :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]87235[/ATTACH]

 

:lol: stakkels Chase... Karla sympatiserer. Hun har det på samme måde med mine svigerforældres brændestabel, og er meget fornærmet og frustreret over, at menneskene ikke vil pille den fra hinanden, så hun kan komme til at undersøge det nærmere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe skal I have hende???

 

 

Hej Miss Soegaard, vi skal nok have hende ca. 14 dage mere, måske en uge... det kommer an på hvornår hendes menneskemor beslutter at poppe sin baby ud :) For min skyld kan den bare blive derinde, for Chantel er bare så sød og cute... og så er der jo lidt gang i hytten indtil vi får vores AUSSIE ... WUHHHHUUUU :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
:lol:...klog hund, du har, bare vent, inden længe er du ikke den eneste i huset, der går på Hunde-Forum, jeg taler af erfaring.

 

75817d1326989051t-tulle-er-gaet-pa-h-f-imag0520.jpg

 

:sjov:

 

 

Vi må have et sub-forum hvor Tass og Tulle kan sidde og vov'e sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen af mine er nu specielt "store i slaget" :vedikke: På trods af at der endda også er terrier i den yngste.... :vedikke: De er lidt nogle tøsetøser faktisk :lol:

 

Det er heller ikke fordi Tulle er meget fremme i skoene, men nogle gange titter det store ego frem. :-D Men har da kendt nogle, der troede de var konger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...