Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Jeg er ellers normalt ikke til små hunde, men synes bare Ayo er helt vildt smukt... Hvis hun lige havde været liiidt større, var vi kommet til at slås om hende :mrgreen:

Åh, tak for de søde, søde ord :kys:

Jamen så er jeg glad for at hun er en bette skid :mrgreen: men altså, hvad hun ikke har i størrelsen har hun i sindet - Labrador, GD blandinger osv. i den størrelsesorden ordner hun uden problemer i hundeskoven :cool: her den anden dag legede hun simpelthen SÅ godt sammen med en Labrador - én af de gammeldags robuste typer - hun smed sig straks i playbow for den, da den så også gik i playbow daskede hun den én i hovedet og så spuuuurtede hun afsted - SÅ var det tid til fangeleg :banan: og så er hun jo vildt praktisk at have med rundt i dén størrelse.... men hov.. vent lige... skulle jo IKKE lave en salgstale - nej, hun er faktisk møgirritende - pishamrende hidsig og man kan slet ikke have hende med nogle steder hen!! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Åh, tak for de søde, søde ord :kys:

Jamen så er jeg glad for at hun er en bette skid :mrgreen: men altså, hvad hun ikke har i størrelsen har hun i sindet - Labrador, GD blandinger osv. i den størrelsesorden ordner hun uden problemer i hundeskoven :cool: her den anden dag legede hun simpelthen SÅ godt sammen med en Labrador - én af de gammeldags robuste typer - hun smed sig straks i playbow for den, da den så også gik i playbow daskede hun den én i hovedet og så spuuuurtede hun afsted - SÅ var det tid til fangeleg :banan: og så er hun jo vildt praktisk at have med rundt i dén størrelse.... men hov.. vent lige... skulle jo IKKE lave en salgstale - nej, hun er faktisk møgirritende - pishamrende hidsig og man kan slet ikke have hende med nogle steder hen!! :engel:

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner
Åh, tak for de søde, søde ord :kys:

Jamen så er jeg glad for at hun er en bette skid :mrgreen: men altså, hvad hun ikke har i størrelsen har hun i sindet - Labrador, GD blandinger osv. i den størrelsesorden ordner hun uden problemer i hundeskoven :cool: her den anden dag legede hun simpelthen SÅ godt sammen med en Labrador - én af de gammeldags robuste typer - hun smed sig straks i playbow for den, da den så også gik i playbow daskede hun den én i hovedet og så spuuuurtede hun afsted - SÅ var det tid til fangeleg :banan: og så er hun jo vildt praktisk at have med rundt i dén størrelse.... men hov.. vent lige... skulle jo IKKE lave en salgstale - nej, hun er faktisk møgirritende - pishamrende hidsig og man kan slet ikke have hende med nogle steder hen!! :engel:

 

 

:sjov:

Hehe hun ser godt nok dejlig ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt blandet landhandel fra os.

 

Hundepigerne for 2 minutter siden. De insisterer på at putte i samme bur. :lun:

 

025.jpg

 

I det hele taget gør de bedst ting sammen. :hjerte:

 

021.jpg

 

 

023.jpg

 

 

Træt Smilla med præmier ( en hulens masse isvafler :lol: og gavekort)

 

 

P1030166.jpg

 

Smilla med loverboy, Obi. De har fulgtes ad på hvalpehold, ungehunde og agility - og han har alle dage været lige skudt i hende. :hjerte:

 

002.jpg

 

Jeg har bidt i det sure æble og købt Tips en ny sele. (Mine hunde skal åbenbart bare helst ligne små tøjhunde...) :stupid:

 

P1030152.jpg

 

 

Kulmulen (kys mig mor) :lol:

 

013.jpg

 

Indkald går heldigvis fint.

 

016.jpg

 

 

Og dygtig til at lege er hun...

 

011.jpg

 

En rigtig skødehund er hun også.:lun:

 

005.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dingle-Oluf...

 

img8819hi.jpg

 

Så kaldet fordi han bare hænger passivt og "dingler" når han bliver løftet. Jeg synes godt man kan se på ansigtsudtrykket, at han nærmest tænker "så lad dog barnet" :lol:

 

Oluf-dinho

 

img8844h.jpg

img8840rh.jpg

 

Faktisk var han mere interesseret i fod-delen end bold-delen, og da han - ved uheld selvfølgelig - var blevet ramt et par gange af bolden, syntes han slet ikke det var sjovt længere :(

 

Men løbe er altid sjovt :5up:

 

img8799v.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Det er godt nogen dejlig billede Frksmila

 

Fede billeder Umulia :mrgreen:

 

Jeg har også selv taget billeder igår, det er når man et nyt kamera så skal man prøve sig frem.

Ud af mange billeder var de her nogen af dem som blev gode

107.jpg

Klumpe dejlig.jpg

100.jpg

101.jpg

104.jpg

116.jpg

144.jpg

170.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Øv - hvorfor må jeg ikke spise pindsvinet?"

 

547116_422799277759900_1191131122_n.jpg

 

 

Wowsa - selvkontrol. Mindes at have været sammen med SMMs Kimmi der apportede et dødsangst-pindsvin som havde rullet sig sammen. Meget lidt hjalp det.

Kimmis verden går til .. "uh. Rundt! Bold!" .. og så "Kast kast kast! Av stikker".. så spytter man pindsvinet ud, for derefter at blive overrasket IGEN! "Næh - stadig rundt! Kast kast kast!"

Og sådan kom hun faktisk tilbage med dyret. Som derefter blev lempet ud over hegn. Og kigget langt efter af Kimmi der nok syntes vi var pisse elendige til at kaste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Wowsa - selvkontrol. Mindes at have været sammen med SMMs Kimmi der apportede et dødsangst-pindsvin som havde rullet sig sammen. Meget lidt hjalp det.

Kimmis verden går til .. "uh. Rundt! Bold!" .. og så "Kast kast kast! Av stikker".. så spytter man pindsvinet ud, for derefter at blive overrasket IGEN! "Næh - stadig rundt! Kast kast kast!"

Og sådan kom hun faktisk tilbage med dyret. Som derefter blev lempet ud over hegn. Og kigget langt efter af Kimmi der nok syntes vi var pisse elendige til at kaste.

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt nogen dejlig billede Frksmila

 

Fede billeder Umulia :mrgreen:

 

Jeg har også selv taget billeder igår, det er når man et nyt kamera så skal man prøve sig frem.

Ud af mange billeder var de her nogen af dem som blev gode

[ATTACH=CONFIG]87922[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87923[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87924[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87925[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]87926[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87928[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87929[/ATTACH]

 

 

Grinebidder 1 & 2 :klap:

(på billeded 2 og 3)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi, så kan du komme til at se sådan her ud. Og det er ikke sjovt....

 

[ATTACH=CONFIG]87938[/ATTACH]

 

Billedet er af min venindes (nu afdøde) GD som kom i nærkontakt med sådan et pindsvin. Det tog dyrlægen et par timer at få alle piggene ud.

 

Av, det ser smertefuldt ud :cry:

Men tror du ikke det var et hulepindsvin (Porcupine)? De kan smide piggene, det kan europæiske pindsvin ikke. Vinnie har engang båret et pindsvin i mulen, uden at blive stukket - eller, det stak sikkert, men der sad ingen pigge fast.

Link til indlæg
Del på andre sites

Av, det ser smertefuldt ud :cry:

Men tror du ikke det var et hulepindsvin (Porcupine)? De kan smide piggene, det kan europæiske pindsvin ikke. Vinnie har engang båret et pindsvin i mulen, uden at blive stukket - eller, det stak sikkert, men der sad ingen pigge fast.

 

Det er det sikkert, jeg synes heller ikke det ligner pigge fra et almindeligt pindsvin. Det skete i Colorado, ved ikke helt hvad de har af den slags.

 

Det må helt sikkert have været smertefuldt, men det forhindrede ikke Basha i at gøre det igen få måneder senere! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

lille-Zeus og smukke-Enzo hygger igen igen ;)

 

YEAH!! VAND! (ca. det der foregår i hovedet på dem)

bemærk gerne Enzo på det første billede ;)

 

IMAG0185.jpg

 

forsøg på kodakmoment!

 

IMAG0171.jpg

 

endte ret hurtigt sådan her igen :stupid:

 

IMAG0187.jpg

 

Men det er okay, for de er så gode til hinanden! :lun:

IMAG0181.jpg

IMAG0183.jpg

IMAG0184.jpg

IMAG0170.jpg

IMAG0172.jpg

IMAG0173.jpg

IMAG0174.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

AUUUUTCH Doberfan :shock: Og ja, stemmer i, må være amerikansk for Motor har også haft et pindsvin inde i munden og jeg måtte have en sørens masse fingre ind for at få det ud. Tak for den.. Pindsvinet klarede den heldigvis og trissede i ro og mag væk, nok rimelig smart de kan rulle sig sammen.

 

 

 

Det er godt nogen dejlig billede Frksmila

 

Fede billeder Umulia :mrgreen:

 

Jeg har også selv taget billeder igår, det er når man et nyt kamera så skal man prøve sig frem.

Ud af mange billeder var de her nogen af dem som blev gode

 

attachment.php?attachmentid=87923&stc=1

 

Super flot portræt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...