Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

I skal komme til Årslev!!! Det er jo mit stævne!!! Eller, det er vores kreds der afholder det. Sidst gik det supergodt, vi havde vildt mange præmier! Men der var du da ikke med, Petrinemor? Vi satser hårdt på at holde to stævner pr. år, som vi altid har gjort "før i tiden", og vores agilitykontaktperson prøver vist lidt forskellige muligheder af, mht. klasser osv. Håber at se flere HF'ere i Årslev!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, men en del af forklaringen på hvorfor Sally kun holdt til 2 løb i lørdags, har måske noget at gøre med at hun har taget 5 KILO PÅ de sidste par måneder??!! :damn: Dumme her har bare fodret løs som jeg plejer... :lol: Det kan man ikke når hunden holder fri :rolleyes:

 

Ved helt præcist hvordan det er... i løbet af de to uger der gik mellem Cassis besøg hos dyrlæge tog hun 1 kg på... Og pt skal man mærke godt efter for at kunne finde ribbenene på hende :stupid:

 

Tror ikke vi kommer over d. 21/4... Har mere eller mindre besluttet mig for at 2013 skal bruges på at rykke op i A i lydighed... Og så give den godt med gas i 14, hvor Cassi er de tre år gammel... Vi tager kun over broen her til vinter og så hvis muligheden byder sig i sommerferien :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal komme til Årslev!!! Det er jo mit stævne!!! Eller, det er vores kreds der afholder det. Sidst gik det supergodt, vi havde vildt mange præmier! Men der var du da ikke med, Petrinemor? Vi satser hårdt på at holde to stævner pr. år, som vi altid har gjort "før i tiden", og vores agilitykontaktperson prøver vist lidt forskellige muligheder af, mht. klasser osv. Håber at se flere HF'ere i Årslev!

 

 

Jeg var med da du var i Kina (tror jeg det var) - og præmier er jeg ikke rigtigt i nærheden af :oops: hvis jeg ikke får opbakning fra Sonja, manden eller andre, der gider holde skrigende Petrine, så overvejer faktisk at tage Buller og Zamzam med og lade Petrine blive hjemme.

 

Men ja, det var rigtigt hyggeligt og overskueligt og der var skue samtidigt (håber seriøst, jeg tænker på det rigtige sted...men det tror jeg altså jeg gør)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var med da du var i Kina (tror jeg det var) - og præmier er jeg ikke rigtigt i nærheden af :oops: hvis jeg ikke får opbakning fra Sonja, manden eller andre, der gider holde skrigende Petrine, så overvejer faktisk at tage Buller og Zamzam med og lade Petrine blive hjemme.

 

Men ja, det var rigtigt hyggeligt og overskueligt og der var skue samtidigt (håber seriøst, jeg tænker på det rigtige sted...men det tror jeg altså jeg gør)

 

Jo, men det er vist det rigtige sted - vi har bare nået at holde endnu et stævne i mellemtiden! Jeg skal jo nok være indsender til stævnet, ellers havde jeg gerne holdt skrige-Petrine... Men så bli'r Sonja og manden jo bare NØDT til at ta' med næste gang! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var med da du var i Kina (tror jeg det var) - og præmier er jeg ikke rigtigt i nærheden af :oops: hvis jeg ikke får opbakning fra Sonja, manden eller andre, der gider holde skrigende Petrine, så overvejer faktisk at tage Buller og Zamzam med og lade Petrine blive hjemme.

 

Men ja, det var rigtigt hyggeligt og overskueligt og der var skue samtidigt (håber seriøst, jeg tænker på det rigtige sted...men det tror jeg altså jeg gør)

jeg skal gerne holde Petrine, men Petrine var bare ikke fan af mig sidst vi sås :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er Årslev? Ender altid med at prioritere DCH stævnerne over DKK, men nu har DKK jo sat priserne ned så de nærmest matcher... Og i DKK er vi kun kl2 :mrgreen: det kan vi lide :lol: eller husker jeg forkert? Måske er vi kl3 i sp... Men ihvertfald kun 2 i ag :hmm:

Ifølge Hundeweb er det vidst d. 21/4 så vidt jeg husker ;-)

Godt jeg ikke løber kl2 den dag!!

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal gerne holde Petrine, men Petrine var bare ikke fan af mig sidst vi sås :(

 

Petrine er ved at blive gammel og slatten, i Barthahus sad hun på skødet af vores træner (som Petrine ellers har hadet i årevis (nej Sonja, ikke dig, træneren fra Lyngby)), men hvis dig / Sonja kommer, skal bare have en til at holde hende, for når jeg tøjrer hende og hun skriger, så løber folk hen, for at se, hvad der er galt :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er begge dine mellem? De må have lange ben ;-)

 

Jeps, de er langbenede starutter begge to... 37-38 cm over ryggen... Så begge i mellem.... Hvis Johna nogensinde kommer til attænde, bliver hun fantastisk, hun er hurtigere end Karla... Og Karla er - helt objektivt og uden pral - en af de hurtigste hunde i mellemklassen... Når vi ellers er på vores a-game ;-). desværre betyder dette jo også, at det meget hurtigt går galt :lol:

 

Desværre ejer Johna ikke Karlas drift, ihvertfald ikke endnu, og så skal hun iøvrigt bruge ca 400 km på at vende... Ligesom en supertanker :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men det er vist det rigtige sted - vi har bare nået at holde endnu et stævne i mellemtiden! Jeg skal jo nok være indsender til stævnet, ellers havde jeg gerne holdt skrige-Petrine... Men så bli'r Sonja og manden jo bare NØDT til at ta' med næste gang! :lol:

 

Mja, nu mindede Petrine mig jo om, at jeg muligvis skal undervise den dag... så det er ikke sikkert, at jeg kan komme med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvor jeg bare har fri, og ikke skal noget som helst fornuftigt, har jeg kigget lidt på vores ag-resultater fra i år, da sæsonen jo er overstået... Deprimerende læsning... :lol: Men det går da fremad!

 

Vores diskprocent er gået fra 87% til 67%, det er da lidt bedre.

 

Og så opdagede jeg at i de løb hvor vi har fejl, er der overvejende 5 fejl, typisk på en nedrivning. Og det er faktisk også en fremgang, sidste år havde vi ikke noget løb med 5 fejl, alle var med 10 fejl eller mere.

 

Et andet fremskridt er at vi i år har gennemført hele 3 åbne klasser, alle AG. De to af dem endda med kun 5 fejl! Så det er måske ikke helt galt at jeg føler at Iso sådan set er parat til at rykke op i AG2..? Vi mangler én pind, og den håber jeg vi får i næste sæson.

 

Springklasserne derimod... :roll: Men det bli'r nu spændende at se hvad der sker når sæsonen går i gang. Det er så meget lettere for mig at løbe nu, forhåbentlig hjælper det lidt på det. Det går i hvert fald en hel del bedre til træning, selv om jeg jo lige skal vænne mig til at jeg nu kan nå nogle ting jeg slet ikke kunne før. Men jeg fortsætter nok med at springe SPÅ over endnu et stykke tid, det har føltes helt rigtig at gøre det indtil videre.

 

Planen for vintertræningen er at komme de nedrivninger til livs. Og så skal vi arbejde på timing, og bli' mere sikre i nogle bestemte moves.

 

Hvad med jer andre, kigger I på året der er gået, og har I gjort jer nogle tanker om, og lagt planer for næste sæson?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal nok poste mine årlige grafer lidt senere :lol:

 

:shock: grafer ligefrem. Har intet overblik, har ikke været til vildt mange konkurrencer i år, men der er klar fremgang for alle 3, Zamzam fik en placering (uden pind, for der var fejl), Petrine var vildt god til begge sine klubmesterskaber, Buller er totalt stjerne og synes faktisk jeg selv er blevet ret meget bedre. Så næste år! Næste år, der kommer der en pind!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...