Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Og så skriger du det ikke højt nok ud, så jeg kunne komme og se jer? :damn:

 

Nå, men i klarede jer da heldigvis godt, selvom i gik glip af et formidabelt heppekor :mrgreen:

 

 

Og tillykke til alle jer andre også!! :klap:

 

Vi er der igen i morgen :mrgreen: lover dog ikke at præstationen bliver lige så god, det er vist for meget at forlange så gode præstationer fra os, 2 dage i træk :lol:

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia

Wauw, hvor er HF's hunde bare dygtige!!!

 

Stort stort tillykke til Petrine mor.. Det er simpelthen så mega godt klaret.... Weeeeeee!!!!!

 

Og også stort tillykke til jer andre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så glad - og lidt i chok.... Vi fik den sidste pind i begge løb, og er nu rykket op i klasse 2 (til alle de seje) !!! Vi vandt SP1 og blev nr 2 i AG1.... Hvilken oversej dag... (!!!) Især med tanke på, at jeg først blev enig med mig selv om at tage afsted kl. 23 i går aftes, da jeg fik en mail om OK for efteranmeldelse.... Kan slet ikke få armene ned!

 

Så Petrine, og I var så seje!!!! Så ellers lidt glimt af de fleste HF'ere hist og her, og det var go' stil som sædvanlig ;-)

 

Tak for de søde ord med på vejen fra alle jer HF'ere idag....

 

Det bliver meget spændende når vi skal til næste stævne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så glad - og lidt i chok.... Vi fik den sidste pind i begge løb, og er nu rykket op i klasse 2 (til alle de seje) !!! Vi vandt SP1 og blev nr 2 i AG1.... Hvilken oversej dag... (!!!) Især med tanke på, at jeg først blev enig med mig selv om at tage afsted kl. 23 i går aftes, da jeg fik en mail om OK for efteranmeldelse.... Kan slet ikke få armene ned!

 

Så Petrine, og I var så seje!!!! Så ellers lidt glimt af de fleste HF'ere hist og her, og det var go' stil som sædvanlig ;-)

 

Tak for de søde ord med på vejen fra alle jer HF'ere idag....

 

Det bliver meget spændende når vi skal til næste stævne!

 

Det var super flot. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til jer alle - men især til Petrine! :banan:

 

Vi har også haft en god dag! Karla var flyvende! Og startede ud med to fejlfri løb i åben. I ag-løbet glemte jeg dog banen og spildte tid på at løbe i cirkler om mig selv :lol: så tiden var ikke hvad den burde have været. Men vi vandt spring og blev nr 2 i ag.

 

AG2 og SP3 lå oveni hinanden, så godt man havde oplevet Belgien og haft 3 baner i hovedet på een gang :mrgreen: så gik 2 styks jo som en leg :lol: glemte ingen af banerne, men det lykkedes mig at skabe vægringer i begge løb... det var dog svære baner, så vi fik en 2. plads i dem begge med vores 5 fejl :klap:

 

Så en god dag i Herning for os - uden en eneste disk :banan: Står dog lidt undrende over, at jeg fik præmie i kl3 sp hvor vi var 6 i klassen, men ingen præmie i ag2 hvor vi også var 6 :vedikke: vi blev nr 2 i begge klasser.... men skidt nu med det... Vi overlever nok uden :blink:

 

285775_10150918682357054_1601057512_n.jpg

 

Nu har du dæleme vundet flere pokaler igen!?! Tror at jeg snart immigrerer til Jylland... Jeg vil også ha en pokal!!! Men nej da... Jeg fik en fin DKK præmie kupon og noget hundefoder... Bah!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har du dæleme vundet flere pokaler igen!?! Tror at jeg snart immigrerer til Jylland... Jeg vil også ha en pokal!!! Men nej da... Jeg fik en fin DKK præmie kupon og noget hundefoder... Bah!

 

Yes :mrgreen: vi er nu nået til det luksusproblem, at der er seriøst pladsmangel på pokalhylden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Vi er der igen i morgen :mrgreen: lover dog ikke at præstationen bliver lige så god, det er vist for meget at forlange så gode præstationer fra os, 2 dage i træk :lol:

 

Det er DcH ikke?

Vi regner med at tage ud og kigge i morgen - God træning for Yoda manden, selvom han ikke skal løbe agility :blink:

 

Og så satser vi da på at se et par gode løb fra jer også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: blev ikke disket! I andet løb var jeg så god (synes jeg selv), at jeg var i tvivl om vi blev disket (det blev vi så) - tror nok jeg startede et af løbene med et bagkryds på første forhindring, totalt nonchelant (eller hund lidt uden for kontrol)

 

Forstår det stadig ikke helt, men der skulle komme en film med beviset på et tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo dch herning... Hold nu kæft de har de fedeste træningsomgivelser...

 

Johna vil rigtig gerne hilse på Yoda. Karla vil ikke hilse, hun vil løbe agility og intet skal distrahere hende ... Så helst ikke sende ham i hovedet på hende, så får han en dum oplevelse... Hun er lidt en madamme....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:shock: blev ikke disket! I andet løb var jeg så god (synes jeg selv), at jeg var i tvivl om vi blev disket (det blev vi så) - tror nok jeg startede et af løbene med et bagkryds på første forhindring, totalt nonchelant (eller hund lidt uden for kontrol)

 

Forstår det stadig ikke helt, men der skulle komme en film med beviset på et tidspunkt.

 

:klap:

 

Tillykke!!

 

Jo dch herning... Hold nu kæft de har de fedeste træningsomgivelser...

 

Johna vil rigtig gerne hilse på Yoda. Karla vil ikke hilse, hun vil løbe agility og intet skal distrahere hende ... Så helst ikke sende ham i hovedet på hende, så får han en dum oplevelse... Hun er lidt en madamme....

 

Ja, de er ganske udmærket! :5up:

Men tror du ville falde bageover hvis du så vores...... :mrgreen:

Men ok, det er kanon DcH lydigheds arealer, men måske knap så meget til agility :hmm:

 

Og bare rolig - Yoda er med som tilskuer og ikke som deltager, hverken mht hilsning eller andet.

Han skal bare have lov at observere og lære at man ikke skal deltage i alt der foregår :blink:

 

Og så skal jeg se noget godt agility og have en hyggelig dag - Forhåbentlig ser vi nogle vi kender få lidt pokaler med hjem :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sp2: Rigtig fint løb (første halvdel i hvert fald). Louie sprang noget bedre efter at være blevet rettet i tirsdags. Det er stadig ikke perfekt, men jeg tror ikke det bliver bedre nu. Han var hurtig og god lige indtil anden slalomport, hvor han fortsatte lige ud i stedet for at dreje ind i tredje port, og strøg hen til en lækker plet. Fik ham kaldt tilbage og vi løb videre. Fik også en vægring på hjulet senere, ved ikke hvorfor, men han gad ikke rigtig igennem (måske fordi det var lidt tæt på den lækre plet og han overvejede at løbe derhen).

 

Ag2: Disk på 4. forhindring. Han skulle udenom et spring efter balancen. En ting, som han normalt kan uden problemer og på lang afstand, men han havde bølleørerne på og krydsede lige foran mig og over springet. Han var bølle i resten af løbet/gad ikke rigtig springe, så jeg tænkte vi bare skulle løbe ud. Men så tog Louie lige en sejrsrunde eller to...

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig er videoen med Petrines løb kommet på nettet, og så er stakkels Petrinemor ikke hjemme, så hun kan se den - det er hun vist meget depri over. :mrgreen: Men jeg har lovet at lægge den herind:

 

 

Og det fede er, at vi har filmet hendes super løb fra den anden side af banen... Så det kommer også til at kunne nydes fra en en anden vinkel :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine åbne løb blev ikke filmet - de var jo fejlfri :rolleyes:

 

Men de to løb med fejl er her:

 

AG2 - vægring på spring 12, fucker mit bagkryds godt og grundigt op :stupid: blev nr 2 med mine 5 fejl

[video=youtube_share;AqWuB-0IBeU]

 

SP3 - vægring på spring 11 - hun skal bagom, det får jeg fucket op... så trækker jeg af for tidligt på 17'eren, så hun river pinden... der var ingen fejlfri i klassen, så jeg blev nr 2 med mine 10 fejl

[video=youtube_share;cdR7g1RqcQg]

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine åbne løb blev ikke filmet - de var jo fejlfri :rolleyes:

 

Men de to løb med fejl er her:

 

AG2 - vægring på spring 12, fucker mit bagkryds godt og grundigt op :stupid: blev nr 2 med mine 5 fejl

[video=youtube_share;AqWuB-0IBeU]

 

SP3 - vægring på spring 11 - hun skal bagom, det får jeg fucket op... så trækker jeg af for tidligt på 17'eren, så hun river pinden... der var ingen fejlfri i klassen, så jeg blev nr 2 med mine 10 fejl

[video=youtube_share;cdR7g1RqcQg]

 

Hvis bare jeg også kunne blive lige så dygtig en dag............................... Puha, I er hurtige!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...