Hop til indhold

11 år er da ingen alder


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sikke nogle lange stylter hun går på på det sidste billede:mrgreen: Helt utroligt at hun slet ikke har anlagt gråmule - hun ser vildt ung på billederne. Havde aldrig gættet hendes alder ud fra billederne.

 

Forresten hvordan går det med knæet? Er hun helt fit for fight igen?

 

:mrgreen:

 

Ja, hun ser virkelig meget ung ud i forhold til sin alder. De fleste tror det er løgn. Knæet har det helt fint, men hun er begyndt at få lidt gigt i begge carpus led (håndleddene) og muligvis også begyndende spondylose, men akupunktøren holder symptomerne nede, så forhåbentlig er hun hos os længe endnu.

 

 

Dejlige billeder! :lun: Og sidder og tænker på samme som Hestkjær :o)

 

Ja, det kan jeg forestille mig at du gør, Rikke. :blink: Hun er fuldstændig rengående på bagbenene. Der ER håb forude!

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

Ja, hun ser virkelig meget ung ud i forhold til sin alder. De fleste tror det er løgn. Knæet har det helt fint, men hun er begyndt at få lidt gigt i begge carpus led (håndleddene) og muligvis også begyndende spondylose, men akupunktøren holder symptomerne nede, så forhåbentlig er hun hos os længe endnu.

 

 

 

 

Ja, det kan jeg forestille mig at du gør, Rikke. :blink: Hun er fuldstændig rengående på bagbenene. Der ER håb forude!

 

DET var godt at høre! Regnede næsten heller ikke med andet, men det sidste jeg hørte var jo, at hun stadig aflastede lidt :-) Og super, at der ikke er tegn på problemer med det andet ben!

 

Super dejligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET var godt at høre! Regnede næsten heller ikke med andet, men det sidste jeg hørte var jo, at hun stadig aflastede lidt :-) Og super, at der ikke er tegn på problemer med det andet ben!

 

Super dejligt :lun:

 

Ja, vi var heldige at det andet korsbånd ikke også røg sig en tur. Det kan selvfølgelig stadig ske, men risikoen er vel størst i den periode hvor de aflaster det andet ben, så forhåbentlig er vi ude ovre det. :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi var heldige at det andet korsbånd ikke også røg sig en tur. Det kan selvfølgelig stadig ske, men risikoen er vel størst i den periode hvor de aflaster det andet ben, så forhåbentlig er vi ude ovre det. :x:

 

Nu vil jeg ikke være party boomer, men Møffes andet korsbånd sprang jo første 3/4 år efter det første - og han var genoptrænet på det tidspunkt.

 

MEN der var et par tegn tidligere på, at det nok røg. Kan kun huske den ene gang efter en strandtur, hvor han i bilen virkede til at halte på benet (hvilket så måske forklarer det forargede blik en dame sendte mig, hvis han også haltede lige inden, hvor jeg ikke lige kiggede på ham). Og så var der en anden gang, hvor han også lige havde haltet minimalt. Sådan noget - hov, var der noget? Ikke alligevel? Og så var det overstået-agtigt.

 

Det var først i november, hvor der ingen tvivl var om, hvad der var under opsejling - god skovtur og samme aften en knaldhalt hund.

 

Meeen, det sker selvfølgelig ikke for Sadie, hun har jo ingen tegn vist :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
siger Sadie..

 

[ATTACH=CONFIG]87411[/ATTACH]

 

Tillykke med fødselsdagen, dejlige tøs!

 

 

Synes lige vi skal se billedet en gang mere, og jeg er enig med Sadie når jeg ser det, en skøn tøs! :hjerte:

 

Et forsinket tillykke til hende! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Hold fast hun holder sig godt! Hun er heller ikke 11... jeg vedtog da sheila blev 11 at det ikke kunne passe så vi lægger i stedet sammen, så 1 +1 = 2 år:) Det passer bedre:)

 

:lun: Hvis det system blev overført på mennesket, ville snuser jo stadig være en møghvalp! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...