Hop til indhold

Min hund bryder sig IKKE om...


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

sugerør :vedikke::sjov:

Her imens jeg har været syg, har jeg drukket med sugerør og hvis den siger den mindste lyd, så flyver hun hen til mig, slikker mig i hele hovedet og putter sig ovenpå mig, som om hun siger "bare rolig mor, jég passer på dig!"

 

 

Har jeres nogle underlige ting de er bange for/ikke bryder sig om...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi tester batterier på røgalarmerne giver det et højt bip. DET sender Chase lige ned under skrivebordet, og Sadie ind i gæsteværelset for at gemme sig.

 

Nøjagtigt som når det tordner.

 

Greta er totalt ligeglad med alt. :-D

 

 

Det er også en frygtelig lyd!

Mine forældre har en meget følsom alarm, som går i gang bare de åbner ovnen. Hundene kan IKKE lide den og fiser ud i haven...-indtil maden er på bordet, de er vel godt opdraget til at holde bordskik :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der med vinden kan jeg egentlig godt forstå.

 

Jamen, det er kun når hun ligger på skødet af mig og der så sker et gasudslip, at hun skynder sig ned og kigger meget bebrejdende på mig. :genert: Om natten sover hun under min dyne og der sker der ikke det fjerneste ved det, kan selvfølgelig være, at hun har mistet bevidstheden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tulle kan ikke lide når man hoster, nyser eller kommer til, at slippe en vind :genert:...så skynder hun sig væk.

 

Åh hun ville have meget dårlige nerver af at bo ved os så :sjov:

Min søs har en golden, da han var hvalp lå jeg en dag på gulvet (på maven) og legede med ham. Jeg slog en årn'lig prut og hvad gør hvalpen, han springer op på mig, snuuuuuser ind og begynder at grave derfra lugten kom fra :sjov:

 

 

Haha.. Når vi drikker med sugerør og det skratter til sidst kommer Bassil rendende...

 

 

Skal jeg slikke glasset nu??

 

Han er pjattet med det..

 

Torden, skud, fyrværkeri og voldsomt larmende regnvejr kan han ikke lide

 

Katla tror helt sikkert det er ude på at slå mig ihjel!! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hun ville have meget dårlige nerver af at bo ved os så :sjov:

Min søs har en golden, da han var hvalp lå jeg en dag på gulvet (på maven) og legede med ham. Jeg slog en årn'lig prut og hvad gør hvalpen, han springer op på mig, snuuuuuser ind og begynder at grave derfra lugten kom fra :sjov:

 

 

 

 

:sjov: Det må have set sjovt ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar synes det er herre skræmmende, når bedstefar nyser. Det lyder så også fuldstændig åndssvagt, så måske er det forståeligt nok :mrgreen:

 

Han HADER hvis man rør hans poter eller hoved under leg. Fx hvis han vil trække tov eller lignende og man så "dasker" til enten poter eller kinder, så siger han "grrrrrrr" :lol:

 

Støvsugeren er desuden også sat i verden for at genere ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Det må have set sjovt ud :lol:

 

 

Vi grinede også alle af det :lol:

 

Oskar synes det er herre skræmmende, når bedstefar nyser. Det lyder så også fuldstændig åndssvagt, så måske er det forståeligt nok :mrgreen:

 

Han HADER hvis man rør hans poter eller hoved under leg. Fx hvis han vil trække tov eller lignende og man så "dasker" til enten poter eller kinder, så siger han "grrrrrrr" :lol:

 

Støvsugeren er desuden også sat i verden for at genere ham!

 

 

Da Katla var hvalp, fløj hun i hovedet af os, hvis vi grinede af hende, lidt ala "Det er fandme ikk sjovt :fornaermet:" :sjov:

Begge hunde er, heldigvis, ligeglade med støvsugeren. Katlas mor dræber den, hvis hun kommer i nærheden af en...

Link til indlæg
Del på andre sites

Katte! Det er det eneste der kan gøre ham sur... Og så støvsugeren... Men den er han bare lidt bange for...

 

Og vores egen kat er han også lidt bange for, men det er mere fordi han ikke kan greje ham, tror jeg... Han bliver i hvert fald helt hvalpe-fjollet, når de er ude i haven sammen :lol: Tænker, at det er noget med, at han lige vil være sikker på at Lucky kan se, at han ikke gør ham noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Vandslanger :engel:

 

støvsuger og meget høje lyde og sådan er han ligeglad med.

 

.... men er der tvangsvanding indenfor rækkevidde, så gider han ikke være i nærheden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vandslanger :engel:

 

støvsuger og meget høje lyde og sådan er han ligeglad med.

 

.... men er der tvangsvanding indenfor rækkevidde, så gider han ikke være i nærheden :mrgreen:

 

 

Nala gik ikke i nærheden af vandslanger!! Vi brugte det faktisk som hegn hos mine forældre. Vi lagde det bare på jorden og så blev hun på grunden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook er ikke bange for noget overhovedet, med undtagelse af............ trillebøren :stupid:

 

Og hvorfor ved vi ikke. Han har ikke været så tæt på at den kunne komme til at gøre ham ondt, hvis den væltede.

Så vi gætter på at den har sagt en lyd, på et tidspunkt, hvor han ikke var forberedt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook er ikke bange for noget overhovedet, med undtagelse af............ trillebøren :stupid:

 

Og hvorfor ved vi ikke. Han har ikke været så tæt på at den kunne komme til at gøre ham ondt, hvis den væltede.

Så vi gætter på at den har sagt en lyd, på et tidspunkt, hvor han ikke var forberedt. :vedikke:

 

 

Tror også det er lyden sugerøret kan lave, som Katla synes er dødbringende...

Link til indlæg
Del på andre sites

By the way... kommer Chinook aldrig til Holstebro? :engel:

Faktisk kommer Chinook ret tit til Hjerm, for der bor mine forældre :blink:

 

Jeg holder hundeleg på et lavt niveau lige i øjeblikket, for Chinook er blevet ung hanhund med alt hvad det indebærer, så han har ret svært ved at håndtere hundeleg og specielt sammen med damer.

Men når engang ham er blevet lidt ældre og forhåbentlig klogere, vil vi gerne mødes :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk kommer Chinook ret tit til Hjerm, for der bor mine forældre :blink:

 

Jeg holder hundeleg på et lavt niveau lige i øjeblikket, for Chinook er blevet ung hanhund med alt hvad det indebærer, så han har ret svært ved at håndtere hundeleg og specielt sammen med damer.

Men når engang ham er blevet lidt ældre og forhåbentlig klogere, vil vi gerne mødes :klap:

 

 

Kan jeg godt forstå...

Altså vi er også friske på en gåtur i snor (hvilket mine godt kunne trænge til noget øvelse i :oops:), vi har en lækker lækker skov 500 m herfra med en 3,5 og 10 km rute :5up: og så er der ALTID kaf' på kanden her!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...