Hop til indhold

2 kærlige piger søger nyt hjem sammen - Labradorblanding og Jack russelblanding.


Gæst Woodstar
 Share

Recommended Posts

Gæst Woodstar

Kære hunde-forum.

 

Jeg har nu prøvet at få omplaceret disse to skønne piger i et par måneder. Og det er helt forståeligt at det kan være uoverskueligt at overtage hele to hunde på én gang, men derfor prøver jeg at oprette endnu en annonce.

 

Eftersom min kæreste og jeg gik fra hinanden, er det ikke længere muligt for mig at have pigerne alene. Jeg kan ikke byde dem at være så meget alene og har ikke tiden til at give dem det de fortjener. Jeg elsker dem overalt i verden og håber inderligt at der findes den perfekte og mest kærlige familie derude.

 

Molly er en labrador/bretonblanding på knap 4 år. Hun er en legesyg og kærlig pige. Hun elsker alle af det kvindelige køn. Derimod kan hun være sky overfor fremmede mænd, især med motorhjelm eller kasket.

Udover det er hun født med en lille stump hale, dog stadig så hun kan logre. Halen kommer fra bretonracen.

 

Lille Lou er en blanding mellem Jack russel og foxterrier på ca. 1 år. Hun er ligesom en evighedshvalp da hun er en lille hund og ikke bliver større. Hun er altid glad og elsker alle mennesker, store som små.

 

Begge er vant til at være sammen med andre hunde, vant til at komme i hundeskove og begge glad for vand. De er altid vant til at være sammen, og derfor ønsker jeg også at de finder et hjem sammen.

De har altid været vant til at komme i møblerne og sengen. To hunde som meget gerne vil putte.

 

Jeg leder efter en familie som har tid og overskud til at være sammen med dem. Tid til at træne og stimulere dem - Begge kunne have godt af lidt træning - De har aldrig gået til træning, men er ikke uopdragne på nogen måde.

Alle vacciner og dyrelægebesøg er overholdt og ingen af dem har fejlet noget.

De er ikke vant til børn eller katte, men vil helt sikkert garantere at de kunne få glæde af en familie med børn, da de som sagt er utrolig legesyge og kærlige hunde.

 

Jeg håber at i herinde vil holde øjne og øre åbne. Jeg vil nødigt at de skal på dyreinternatet og aftages derfra. Og bare rolig, jeg har på ingen måder nogen tanker om at aflive dem.

81352661_04032012143505_3465_3.jpg

81352661_04032012143506_5122_3.jpg

81352661_04032012143450_7386_3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar
Hvor er det altså nogle dejlige tøser:hjerte:

 

Jeg ville ønske jeg havde plads til dem, men jeg tror at tre hunde i mit lille hjem vil være i overkanten.

 

Har du prøvet aktive dyrevenner? De har en fb gruppe og et ret stort netværk.

 

Held og lykke med dine piger! Jeg håber de snart finder et godt hjem sammen:-)

 

Tak for din søde besked.

Jeg vil helt klart prøve aktive dyrevenner, tak for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar
Nååårh de ser søde ud :lun: men 3 hunde er altså måske lige en for mange, at putte ind i vores bette peugøj når vi skal på tur :lol: for slet ikke at tænke på når ungerne også skal med :shock:...

 

Men :x: for du finder et skønt hjem til dem - sammen selvfølgelig:genert:

 

Ja, så kunne det vidst godt gå hen og blive en lidt sammenklemt tur :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar
Åh, smelte smelte smelte :hjerte:...hvor er de dejlige :hjerte:...har godt nok luret dem inde på DBA, havde jeg noget mere plads, energi og penge, måtte de gerne flytte ind her, men håber, at du finder et rigtigt godt hjem til dem.

 

Hvor er du sød og tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar

Der er desværre en meget dårlig meddelelse. Efter snak med dyrelægen om at få dem aflivet i stedet for et internat hvor jeg er sikker på at de ikke ville kunne klare at være, har vi fået en tid fredag kl. 15.15 til aflivning.

Det gør så ondt indeni og er dybt ulykkelig.

Jeg ved udemærket godt det er forkert, men tanken om hvordan pigerne vil have det i et indelukket bur og blive efterladt kan jeg slet ikke klare.

 

Derfor udlover jeg nu en dusør på 2000- til dem der kan give os kontakt med deres kommende og foreviget blivende familie inden fredag 15.15.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er desværre en meget dårlig meddelelse. Efter snak med dyrelægen om at få dem aflivet i stedet for et internat hvor jeg er sikker på at de ikke ville kunne klare at være, har vi fået en tid fredag kl. 15.15 til aflivning.

Det gør så ondt indeni og er dybt ulykkelig.

Jeg ved udemærket godt det er forkert, men tanken om hvordan pigerne vil have det i et indelukket bur og blive efterladt kan jeg slet ikke klare.

 

Derfor udlover jeg nu en dusør på 2000- til dem der kan give os kontakt med deres kommende og foreviget blivende familie inden fredag 15.15.

 

Nej, det ville altså være synd, ikke at jeg ikke forstår dine tanker omkring et internat. Hvad koster de ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar
Nej, det ville altså være synd, ikke at jeg ikke forstår dine tanker omkring et internat. Hvad koster de ?

 

De koster ingenting. Det eneste jeg ønsker er at de får en kærlig blivende familie, som engang imellem vil sende mig et billede eller to og sige hvordan det går.

Link til indlæg
Del på andre sites

De koster ingenting. Det eneste jeg ønsker er at de får en kærlig blivende familie, som engang imellem vil sende mig et billede eller to og sige hvordan det går.

 

Jeg kan se, at du kommer fra Jylland. Jeg kender en i Horsens og vil lige spørge der, så vender jeg tilbage til dig, forhåbentlig lige om lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar
Jeg kan se, at du kommer fra Jylland. Jeg kender en i Horsens og vil lige spørge der, så vender jeg tilbage til dig, forhåbentlig lige om lidt.

 

Det skal ikke være afstanden de stopper sig hvis du kender andre. Jeg er villig til at køre landet rundt for den rette familie.

Men dejligt at du prøver, det skal du virkelig have tak for.

Selvom tanken om at de får et nyt hjem også gør ondt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også en gruppe på facebook, som hedder : Giv mig et nyt kærligt hjem.

 

Det er lige hvad jeg kan hjælpe dig med her og nu og så selvfølgelig de oplysninger jeg sendte til dig i Privat Besked.

Men det ville ihvertfald være synd, at aflive de dejlige hunde, så jeg håber, at du kan bruge den PB , så dette undgås.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Woodstar
Der er også en gruppe på facebook, som hedder : Giv mig et nyt kærligt hjem.

 

Det er lige hvad jeg kan hjælpe dig med her og nu og så selvfølgelig de oplysninger jeg sendte til dig i Privat Besked.

Men det ville ihvertfald være synd, at aflive de dejlige hunde, så jeg håber, at du kan bruge den PB , så dette undgås.

 

Hej igen. Tusind tak for al din hjælp. Vi er netop nu igang med at snakke om tingene og finde ud ad hvad vi gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
Jeg har også en 6 måneders hvalp med hvide hår og mørke sorte øjne. Han er så smuk og hverdagen jeg holder af hende mad og bad osv. Dette er mit første kæledyr så dont ikke alt for meget om deres fødevarer og andre ting. Hvis du kender så vær venlig at dele med mig nogle tips, så min lille hvalp altid forbliver sund og god.

 

Jeg tror, at du skal oprette en helt ny tråd med dine spørgsmål.:-)

Tråden her er om omplaceringshunde.

Du efterlyser gode råd , så din hund forbliver sund, så du slipper nok ikke for, at høre om foder til hunde, da det jo er en vigtig kilde til hundens sundhed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvad du har fundet ud af, men det er jo en bunke jagthunde du har fået samlet dig sammen i de 2 hundebasser, mon ikke at du kunne finde et jagthjem til dem? Jeg så godt at lab/breton blandingen ikke brød sig om mænd, men mon ikke det kan trænes?

prøv inde på Jagt via nettet, Jagt udlejes, danmarks mest besgte jagtside, daglig opdatering med nye annoncer, besg Jagtformidling.dk skriv at de ikke har været brugt på jagt, det kunne jo være, at der var en god familie derinde, der kunne bruge sådan et par.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvad du har fundet ud af, men det er jo en bunke jagthunde du har fået samlet dig sammen i de 2 hundebasser, mon ikke at du kunne finde et jagthjem til dem? Jeg så godt at lab/breton blandingen ikke brød sig om mænd, men mon ikke det kan trænes?

prøv inde på Jagt via nettet, Jagt udlejes, danmarks mest besgte jagtside, daglig opdatering med nye annoncer, besg Jagtformidling.dk skriv at de ikke har været brugt på jagt, det kunne jo være, at der var en god familie derinde, der kunne bruge sådan et par.

 

Det er en gammel tråd og den er vist ikke aktiv mere fra trådstarters side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at du skal oprette en helt ny tråd med dine spørgsmål.:-)

Tråden her er om omplaceringshunde.

Du efterlyser gode råd , så din hund forbliver sund, så du slipper nok ikke for, at høre om foder til hunde, da det jo er en vigtig kilde til hundens sundhed.

 

Det pågældende indlæg er skrevet af en spambot, og det er meldt til moderatorerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...