Hop til indhold

Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Uha, jeg er ringe til at læse på svensk.. :-(

Hadede når sygeplejebøgerne var på norsk og svensk.. jeg blev så irriteret, når jeg prøvede at læse dem, at jeg slet ikke købte bogen hvis den var skrevet på norsk eller svensk, på de sidste semestre..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suk... Sørgede ellers for at stå op i god tid, så jeg var klar til at tage imod posten når min pakke kom... Men jeg fik kun nogle dumme reklamer for forretninger der ligger en halv dagsrejse væk :fornaermet:

 

Hvis den så kommer i morgen kan jeg ikke se min dvd den dag, for skal til jobsamtale klokken 18 i Ringsted... Men tror ikke jeg skal træne agility med Cassi på torsdag, da hun jo skal have taget røntgen klokken 9(kryds lige fingre folkens for at alt er som det skal være og at vi kan blive hund nr. 3 kuldet med A-hofter:pray:) og med mindre jeg tager basse med for at afreagere, så bliver det måske til en "hygge hjemme under dynen, for de har lovet skybrud"-aften...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis den så kommer i morgen kan jeg ikke se min dvd den dag, for skal til jobsamtale klokken 18 i Ringsted...

:x:

Men tror ikke jeg skal træne agility med Cassi på torsdag, da hun jo skal have taget røntgen klokken 9(kryds lige fingre folkens for at alt er som det skal være og at vi kan blive hund nr. 3 kuldet med A-hofter:pray:) og med mindre jeg tager basse med for at afreagere, så bliver det måske til en "hygge hjemme under dynen, for de har lovet skybrud"-aften...

 

:x::x: :x:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte fræser og den lille retarderede har selvtrænet her til aften... Forkryds og bagkryds og svære slslomindgange... Sikke hun kan mit sorte dyr... Det ser ud til at vi har lagt vores slalomtraume helt bag os efterhånden :x:

 

Den lille retarderede trænede også for og bagkyds og en masse tunnel og pose... Og så tog vi lige et par gange på vippen... Den har så fine felter den lille :lun: man bliver helt glad indeni...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men i er ikke helt enige om hvilken retning I skal i :lol:

 

Jojo... jeg er endda meget koncentreret (men gør det garanteret forkert). Jeg skal sende ham i tunnel, men samtidig nå hen på anden side af et spring i modsat retning for at tage imod. Så jeg forsøger ligesom at vise vejen med hånd og fod imens jeg er begyndt at trække mig modsat. Kønt er det ikke og heller ikke korrekt, men jeg forsøger i det mindste :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Jojo... jeg er endda meget koncentreret (men gør det garanteret forkert). Jeg skal sende ham i tunnel, men samtidig nå hen på anden side af et spring i modsat retning for at tage imod. Så jeg forsøger ligesom at vise vejen med hånd og fod imens jeg er begyndt at trække mig modsat. Kønt er det ikke og heller ikke korrekt, men jeg forsøger i det mindste :blink:

 

LOL ligner et bagkryds "gone bad", men det kender jeg andre der kan finde på også AMOCCA

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte fræser og den lille retarderede har selvtrænet her til aften... Forkryds og bagkryds og svære slslomindgange... Sikke hun kan mit sorte dyr... Det ser ud til at vi har lagt vores slalomtraume helt bag os efterhånden :x:

 

Den lille retarderede trænede også for og bagkyds og en masse tunnel og pose... Og så tog vi lige et par gange på vippen... Den har så fine felter den lille :lun: man bliver helt glad indeni...

 

Nå, så du havde ikke Johna med, det var kun dig og Karla..?? :engel::sjov:

 

Dejligt at du har fået fine felter på Johna - jeg kender i sandhed følelsen, efter en feltspasser (to, faktisk), at få en hund med felter... :lun: OG slalom! Og uden tyvstarter! :5up: Så er det da ligemeget at man har en diskprocent der snildt kan gøre sig i vores diskkonkurrence! :lol:

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::

Vi havde både tørvejr og lækker aftensol til træning i aften, sidste gang for sæsonen med mit tirsdagshold. Jeg havde troet det ville bli' rigtig koldt, med tanke på de seneste dage, så havde taget lange underhylere på under de tynde løbebukser. Biiiig mistake... :lol: Blev godt nok varm, så lidt sommer må det jo være alligevel! Nu har vi kun en gang tilbage med mandagsholdet, så har jeg undervisnings-sommerferie! Lidt rart, selv om jeg synes det er virkelig hyggeligt og sjovt med de hold...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos bagkryds

 

Var til afslutning med Zamzam/manden og Bastarden, vi løb sjov konkurrence, jeg lavede konstant bagkryds, stort set hver gang der var den mindst mulighed, ikke en svensker eller noget, bare bagkryds, heldigvis kan Bastarden godt det, så vi var gode og blev nummer 2 ud af hele holdet, kun overgået af suveræn sheltie :banan: og trænerføl havde bagt kage, mums en god træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos bagkryds

 

Var til afslutning med Zamzam/manden og Bastarden, vi løb sjov konkurrence, jeg lavede konstant bagkryds, stort set hver gang der var den mindst mulighed, ikke en svensker eller noget, bare bagkryds, heldigvis kan Bastarden godt det, så vi var gode og blev nummer 2 ud af hele holdet, kun overgået af suveræn sheltie :banan: og trænerføl havde bagt kage, mums en god træning.

 

Wow, hvor flot, Petrine - det kører da bare for dig for tiden, først kæmpe succes med Petrines 8. plads i lørdags (kun en enkelt vægring!!!!!!!), og så en flot 2. plads med Ella til holdafslutningen. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL ligner et bagkryds "gone bad", men det kender jeg andre der kan finde på også AMOCCA

 

Jamen det kan det også sagtens være :blink: Men jeg vil godt lige prale med, at jeg kom igennem en bane på 16 forhindringer, 2 bagkryds, 2 "se her" og 1 træk direkte forbi tunnel - uden fejl. Altså uden fejl fra Spots side - jeg lavede en million!

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos bagkryds

 

Var til afslutning med Zamzam/manden og Bastarden, vi løb sjov konkurrence, jeg lavede konstant bagkryds, stort set hver gang der var den mindst mulighed, ikke en svensker eller noget, bare bagkryds, heldigvis kan Bastarden godt det, så vi var gode og blev nummer 2 ud af hele holdet, kun overgået af suveræn sheltie :banan: og trænerføl havde bagt kage, mums en god træning.

 

 

Sådan sgu da! I er lidt for seje :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Dejligt at du har fået fine felter på Johna - jeg kender i sandhed følelsen, efter en feltspasser (to, faktisk), at få en hund med felter... :lun: OG slalom! Og uden tyvstarter! :5up: Så er det da ligemeget at man har en diskprocent der snildt kan gøre sig i vores diskkonkurrence! :lol:

 

...

 

Nu er det jo ikke hundene der ikke kan finde ud af det, men ejerne der ikke får det TRÆNET.

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor flot, Petrine - det kører da bare for dig for tiden, først kæmpe succes med Petrines 8. plads i lørdags (kun en enkelt vægring!!!!!!!), og så en flot 2. plads med Ella til holdafslutningen. :banan:

Er der egentlig en video af Petrines u-diskede løb et sted..? :vedikke:

 

 

Nu er det jo ikke hundene der ikke kan finde ud af det, men ejerne der ikke får det TRÆNET.

Aaaarrjj, det er vist noget du har misforstået dér... :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der egentlig en video af Petrines u-diskede løb et sted..? :vedikke:

 

 

 

Aaaarrjj, det er vist noget du har misforstået dér... :engel::lol:

 

ja, den ligger over i konkurrencetråden.... tror det var Sonja der postede den... før vi kom til at snakke om præmier... så måske omkring side 20 eller noget :mrgreen: efter mit lørdagsindlæg, men før mit søndagsindlæg tror jeg - så du har en pejling om ca hvor...

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, den ligger over i konkurrencetråden.... tror det var Sonja der postede den... før vi kom til at snakke om præmier... så måske omkring side 20 eller noget :mrgreen: efter mit lørdagsindlæg, men før mit søndagsindlæg tror jeg - så du har en pejling om ca hvor...

 

Ok, tak, tjekker det lige!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så du havde ikke Johna med, det var kun dig og Karla..?? :engel::sjov:

 

:sjov:

 

 

Sally og jeg havde GOD træning i aftes! Hun lavede kun en enkelt dum slalom hvor hun insisterede på at løbe forkert i, og det var da hun var ved at være træt.

Vores træner var super streng i går, og ville ikke sige hvordan vi skulle løbe banerne, vi skulle allesammen tænke selv :fornaermet: Så fik vi lov at løbe banen først en gang, hvordan vi nu ville, og så anden gang, skulle vi selv rette vores fejl, så godt vi kunne, og ellers løbe som om det var konkurrence, altså ingen belønning på felter, men med masser af selvtillid, som hun sagde! (hvem fanden løber konkurrencer med masser af selvtillid!? :lol:)

Men Sally var faktisk ret god, og nu tager vi afsted på søndag og ser hvad det bliver til. Måske jeg kun løber et par steeplechases, måske jeg også prøver en sp eller ag bane. Man kan jo heldigvis bare melde til på dagen, når som helst i hvad som helst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...