Hop til indhold

Breaking Dawn, part 2


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Iiih, bliver såå fedt :hjerte: :lun:

 

ST, jeg regner stadig med at det bliver you, me og spunken i babybio - evt. dagen før præmieredag-agtigt. Just sayin, bør klar været målet vi kæmper imod :engel: Tror ikke bølle-proppen skal med, han forstår nok lidt for meget og så bliver det nok lidt for vildt.

 

Jeg tror ikke jeg kan få min chef til at sætte den på før tid - sad but true. Det var kun fordi Morten var operatør da vi var inde og se new moon...

 

Men jeg har spurgt om ikke den kommer som babybio. Han var skeptisk, men sagde så at han bare kunne sætte den på for mig. Jeg er bare nødt til at sige at jeg har jo 2 veninder der skal med - dig og Lisbeth...

 

Glæææææder mig!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en lidt ekstra lang trailer..

 

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Trailers & Clips - Yahoo! Movies

 

Satser stærkt på at den igen i år står på marathon med Anja og min niece :-D

 

Uh det ser bare super godt ud!!! Ser ud som om de har fået tilføjet lidt mere action i "the final battle"...

 

Glæder mig endnu mere nu :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Satser på jeg skal se den med min søster :banan: Sidste år var vi inde og se del 1 på hendes termins dag, hvor vi grinte af at Bella er meget bedre til det der med at gro baby end min søster :lol:

 

Sidste år var vi som skrevet også til maraton... Jeg var temmelig meget bollet tyk, Anja havde Vito ude og blive passet for første gang i SÅ mange timer.. Vi tudede begge et par gange *GG*

Og niecen var færdig af grin over os *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...