Hop til indhold

Hvad skal I lave i weekenden ...


Gæst Blomsterpigen
 Share

Recommended Posts

Gæst Blomsterpigen

Med jeres skønne hvalpe/hunde :hjerte:

 

Min mand og jeg skal til noget race inde i Århus imorgen :-) Og imens skal Percy over til hans farmor og farfar og passes :-) Synes ikke rigtig at Percy skal med til sådan noget, men ved så heller ikke om man må ha hunde med :-S -

 

Søndag ja hvis vejret er godt skal vi ud i haven og luge lidt ellers ud på en okay gåtur med Percy :-) Ellers skal vi bare rigtig hygge med Percy :vuf:

 

- Håber at I får en fantastisk weekend, håber at vejret er med os :-P

 

Vov vov vov herfra :vuf::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Ingenting - vejret tegner ikke super godt. Så hurtige ture med beaglerne mellem dråberne, lidt indkøb. Sankt Hans aften holder vi indendøre sikkert med varme på - måske en god film på DVD og beaglerne indenfor rækkevidde

Søndag går sikkert som lørdag - så ikke noget vildt her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Forhåbentligt så arter vejret sig, så vi kan komme op og kigge skue i Sabro i morgen med Yoda og Dumlemor.

Ellers står den vist bare på have arbejde og atter havearbejde :roll:

 

Regner dog med lige at tage en time fri og køre ud på træningsbanen med Bamse en tur.

Tror han vil have godt af lidt luftforandring og have noget "mor"/Bamse alene tid :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Blomsterpigen

Hold da op, det var da meget i skulle :-) - Arbejde er sku træls, men det er jo sådan som det er :-)

 

Det der skue i Sabro, hvad er det dog for noget? :-) Det kunne jeg bestemt godt tænke mig at høre nærmere om :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set den.... Den var altså rigtig dårlig/kedelig/plat-ish.... Og jeg elsker ellers alle slags film. Charlize Theron - som jeg er ellers er helt vild med - overspillede og hende Bella-pigen fra Twilight er altså ikke særlig overbevisende.. Nu vil jeg ikke ødelægge din bio-tur, men jeg ville finde en anden film :-)

 

 

Billetterne er bestilt, så tak for det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror godt vi kan regne med pisregn hele weekenden desværre... Vi skal løbe stævne i Odense både lørdag og søndag.... det bliver vist en våd fornøjelse!

 

What she said... Skal dog arbejde om lørdagen, så kommer kun og kigger på til de sidste løb. Løber selv om søndagen, hvor det selvfølgelig kommer riiigtig meget regn... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal forberede os psykisk på at næste fredag bliver den sidste i kuldet student og vi skal servere morgenmad for ca 35 elever, lærere og hendes tilrejsende familie kl 07. Vores 2 stuer er max 35 m2 inkl møbler så solen skal bare skinne så vi kan være udenfor. Dette medfører at haven liiiiige skal luges for hundelorte, hundekødben og alm ukrudt de næste par dage.... Orker ikke at gennemtænke scenariet med 35 mennesker på 35m2 :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal ud og miljøtræne. Vi går ned i hovedgaden lørdag formiddag og satser på der er masser der vil nusse hvalp. Og så skal Emil ud og fræse igennem med sit skovturshold i Geels skov

Link til indlæg
Del på andre sites

Her bliver det kun til hyggetræning herhjemme, og kun det der ikke kræver noget særligt af mig .

er ny opreret så skal forholde mig rimeligt i ro :(

Tilgengæld kommer hundepasseren 3 gange dagligt og går nogle gode lange ture med Sally, og i aften kommer en veninde med hendes hund så de kan lege lidt i haven, ellers ikke noget vildt på programmet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ikke lave noget i dag. Har handlet/shoppet og er ved at lave cheesecake. I morgen skal jeg med på tube-kjøring (det er sådan en gummi-tingst, som bliver spændt efter speedbåden og så ligger folk derude) Jeg skal stå og holde øje med om folk falder af..

479873-9-1281986253479.jpg

 

Om aftenen er der bryllup, som jeg skal servere til. Søndag har jeg ingen planer, men vejret bliver så dårligt som lovet, skal jeg nok se en film eller to...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...