Hop til indhold

De mest underlige musikvideoer


Umulia
 Share

Recommended Posts

Min søn og jeg har lige tilbragt noget kvalitetstid sammen, med at sidde og lede efter de mærkeligste musikvideoer vi kender. Det kan der faktisk godt gå et par timer med :lol:

 

Min favorit indtil videre er denne:

 

(men kunne lige så godt have valgt en hvilken som helst anden video med samme band :lol:)

 

Og min søns er:

 

 

Vi vil meget gerne have links til de mest tåbelige, underlige, skøre videoer I kender!

Redigeret af Umulia
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

OK, den der ormevideo er :5up: :lol:

 

Den med Die Ärtzte minder mig af en eller anden grund om "Smack my Bitch up" med Prodigy. Vil ikke linke til den, for den er ikke for børn (men der ligger en ucensoreret version på Youtube ;-)). Og den er tilpas sær :lol:

 

Kommer lige med en Primus video til - de er altså skønne :lun:

Det her er et af mine alltime favoritnumre, men det er ikke derfor den er med - det er fordi den er mærkelig :lol:

 

 

Jeg elsker også dette nummer med POD - men lyt lige til musikken, og fortæl om I synes den passer til bordtennis :shock:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kan huske der engang var en video med lus der boede i en kvindes...æhm....kønsbehåring...og bandet var så klædt ud som lus....og til sidst barberer hun sin kat...underlig video...men kan ikke finde den...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...