Hop til indhold

Som perler på snor!


Trixie83
 Share

Recommended Posts

Hej alle :-D

 

Jeg har 2 stk hunde som er vældig glade for at græsse. Det har de altid gjort, og fortsætter de så men nok også med, så det er ikke det tråden her handler om.

 

Derimod hvad der sker når det hersens græs skal ud igen! For som overskriften siger, så kommer det altså ud, som perler på snor! Det er så hvad det er, MEN:

 

Specielt hos den gamle hænger der tit en græstot som han ikke selv kan/vil presse ud, hvilket så resulterer i, at jeg skal hen og hive den det sidste stykke vej ud.

 

Mit spørgsmål er så:

 

Er jeg den eneste med en hund som er så "hjælpeløs" den ikke selv kan finde ud af at få det sidste græs ud selv? :confused:

 

Lille Luna klarer den altid selv skulle der være lidt "snor" tilbage, ingen problem der! Kun den gamle så bare halvt står/halvt sidder og venter på nogen hjælper ham... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar :-D

 

Nu er jeg lidt mere rolig, nu jeg ikke er den eneste som har en ualmindelig ynkelig hund ind imellem :klap:

 

Og hvor kan de altså bare se lidende ud! Her i går aftes var den helt gal. Milo var vandret dybt ind i en busk og var lææænge væk. Til sidst kalder jeg jo på ham og kommer "krabbende" ud af busken. Halvt siddende halvt stående, mens han næsten ligner en der er i krampe. På præcist dette tidspunkt kommer der et ungt par gående, som straks i halvhøje vendinger, kunne blive enige om, at den stakkels hund var ufatteligt kuet siden den kom krybende når jeg kaldte på den :damn:

 

Jeg måtte så skynde mig at redde det stakkels kuede dyr, som jo straks fæs af sted da han endelig var befriet! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo kan heller ikke selv altid, men jeg nægter simpelthen at hive lort ud af røven på ham! Det må han altså selv klare - så ond er jeg nemlig :mrgreen: Engang var det helt galt og så måtte jeg jo finde en lang pind, som jeg prøvede at prikke til lorten med. Hvilket er en rigtig dårlig ide, når hunden er vænnet til at pind = leg! Det resulterer nemlig i en hund, der hopper og danser rundt med en lort hængende i et græsstrå ud af røven, mens ejeren forsøger at forhindre ham i at få fat i den samtidig med at hun skal forsøge at få lorten ud uden at hunden får den tværet ud over det hele. Gedemarked!

 

Siden dengang får han lov at spise LIDT græs og så er det bare videre i teksten :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jo, det er sjældent det sker - men NÅR det så sker render Ninja glad videre med en halv græsplæne ud af numsen. Hun opdager .... ingenting :stupid:

 

Jeg har dog ikke lyst til at hun render rundt sådan, og så må jeg jo frem med doggy-posen om hånden, og hun VED hvad der kommer, og hun bryder sig bestemt ikke om det. Hendes numse snørrer sig helt sammen, og hun ligner en hund der får tæsk.

 

 

Men det er altså nødvendigt, hvis hun senere vil op i sengen og ligge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det ligner lige Oscar på en prik - han kommer selv hen og vender rumpen til så "mor" kan trække græs mv. ud af rumpen på ham. Nogle gange får vi en fin "perlekæde" ud af det :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...