Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Og med fare for at overspamme så meget at i er ved at dø :mrgreen: - kommer her de sidste:

 

 

Wullux

IMG_3032copy.jpg

 

 

Vildhunde

IMG_3040copy.jpg

 

 

Langlemmede Voodoo - prinsesse Lusen - bøvheds Motor og en hundesavlklat på min linse :cool:

IMG_3055copy.jpg

 

Lux: og så siger de at man altid, altid skal komme når de kalder

Motor: wraaaarrhh like i give a ... dogs bisquit!

IMG_3058copy.jpg

 

Lux: årh, kom nu, smiske smiske

Motor: NO!

IMG_3057copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ej CCC, hvis du en dag kunne tænke dig en gåtur i Kbh med din lille lækkerheds aussie, må jeg så ikke prøve at tage nogle billeder af hende? Gad mega godt prøve en hund med farver. Nu jeg ellers kun hænger ud med helt sorte eller helt hvide :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej CCC, hvis du en dag kunne tænke dig en gåtur i Kbh med din lille lækkerheds aussie, må jeg så ikke prøve at tage nogle billeder af hende? Gad mega godt prøve en hund med farver. Nu jeg ellers kun hænger ud med helt sorte eller helt hvide :lol:

 

Om du må????? Det ville være en stor fornøjelse at få taget billeder af dig!

 

Du er jo monster dygtig bag det kamera der!!! Så ENDELIG :-) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Og med fare for at overspamme så meget at i er ved at dø :mrgreen: - kommer her de sidste:

 

 

Wullux

IMG_3032copy.jpg

 

 

Vildhunde

IMG_3040copy.jpg

 

 

Langlemmede Voodoo - prinsesse Lusen - bøvheds Motor og en hundesavlklat på min linse :cool:

IMG_3055copy.jpg

 

Lux: og så siger de at man altid, altid skal komme når de kalder

Motor: wraaaarrhh like i give a ... dogs bisquit!

IMG_3058copy.jpg

 

Lux: årh, kom nu, smiske smiske

Motor: NO!

IMG_3057copy.jpg

 

Som altid, kanon gode billeder!! Smukke vovser:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Kommer lige i portioner - har leget med Lullukulux i dag :banan: Hårdt tiltrængt. Dejligt rolige hunde nu.

 

Lux er sød men lidt naiv. Mens de andre søgte mus, fattede han ikke en bjælde, først overvejede han om det var avanceret fodersøg, men endte ud med at det måtte være det helt rigtige græs jagten gik efter

 

IMG_3008-1.jpg

 

 

Hey you guys! I found it!

 

IMG_3004.jpg

 

Mikkel er rimelig hardcore med hunde som larmer. Han kan også lide gåsepølser, ligesom en hvid hund kan. Nævner ikke om hvad andre former for efterladninger de også kan lide :badr:

 

IMG_3037-1.jpg

 

 

Lux og Wullubob - ærgeligt jeg ikke fik billedet af Voodoo som humpede Lux som humpede Motor :sjov:

 

IMG_3025-1.jpg

 

 

Luxen :hjerte:

 

IMG_2953.jpg

 

 

Dig & mig (som i Lux & Motor):

 

IMG_2970.jpg

 

Det første billede er bare så godt fanget... Wow wow wow...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Om du må????? Det ville være en stor fornøjelse at få taget billeder af dig!

 

Du er jo monster dygtig bag det kamera der!!! Så ENDELIG :-) :-)

 

Tak - men ingen garanti for hvad der kommer ud af det :lol: Nu har jeg alligevel øvet mig en heeeeeel del på ovenstående 3 hunde. Men fedt! :banan: Bare det er en dag med nogenlunde solskin, weekender er jeg ret fleksibel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tak - men ingen garanti for hvad der kommer ud af det :lol: Nu har jeg alligevel øvet mig en heeeeeel del på ovenstående 3 hunde. Men fedt! :banan: Bare det er en dag med nogenlunde solskin, weekender er jeg ret fleksibel.

 

Det finder vi bare ud af:-) Weekenderne er også okay fine for mig. Hvor vil du tage billederne henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

blow.gif

 

 

Tak - tænkte faktisk på dig derude :blink: Jeg havde børstet og børstet ham idag inden vi tog afsted og havde også børsten med - tror jeg kunne samle 1½ hund ud af alt pelsen jeg fik børstet af - og kan godt få mere af endnu. Tror han trænger til at du kommer og besøger ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det finder vi bare ud af:-) Weekenderne er også okay fine for mig. Hvor vil du tage billederne henne?

 

Der er et sted ved Amager Fælled med pænt græs og pæn baggrund. Hvis du vil have line på hende, kan du sagtens, det ligger lidt op af en befærdet vej, men der er noget vand imellem. Har indtil nu ikke mødt andre der, men med mit held skal der nok være fest når vi så mødes - men så er der flere steder lidt derfra.

 

Tak - tænkte faktisk på dig derude :blink: Jeg havde børstet og børstet ham idag inden vi tog afsted og havde også børsten med - tror jeg kunne samle 1½ hund ud af alt pelsen jeg fik børstet af - og kan godt få mere af endnu. Tror han trænger til at du kommer og besøger ham :blink:

 

 

Hehe åhh ja, fælde-hunde, haps haps.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Der er et sted ved Amager Fælled med pænt græs og pæn baggrund. Hvis du vil have line på hende, kan du sagtens, det ligger lidt op af en befærdet vej, men der er noget vand imellem. Har indtil nu ikke mødt andre der, men med mit held skal der nok være fest når vi så mødes - men så er der flere steder lidt derfra.

 

 

 

 

Hehe åhh ja, fælde-hunde, haps haps.

 

Ok, ved ikke lige hvor det er henne:-) Normalt har jeg hende løs, såfremt omgivelserne tillader det...

Håber lidt at der ikke er for mange der ude, men ellers tager vi bare det med:-) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fa.... nogle lækre billeder af sammoerne Buddha.:5up:

Og Luxen har da endelig fået hår på brystet.:banan: De er godt nok nogle lære fyre. (Os' Mikkel):lun:

 

Fede actionbilleder af Caia CCC. Hold da op hun kan sno sig.:lun::sjov:.

 

Og Fox's Movie star.:lun:

 

Og og og alle de andre sommerhunde i noget der ligner efterårsvejr.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, kom lige i tanke om denne lille billedserie af Gracie der forsøger at opfordre miniaussien Kolo til en gang aussieleg. Det foregår ved at man løber rundt efter hinanden imens man gør hysterisk.

Men Kolo ved vist ikke rigtig hvad han skal synes om det der råberi. Synes det er sjovt at iagttage hans ansigt på billederne. Hysteriske kælling, tænker han måske.:-D.

 

563929_3741637853413_1641908479_n.jpg

 

575666_3741638013417_342252739_n.jpg

 

552385_3741638293424_1734569365_n.jpg

 

Gracie er virkelig ihærig, og er Kolo ved at bløde lidt op?

534801_3741638653433_728554103_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, kom lige i tanke om denne lille billedserie af Gracie der forsøger at opfordre miniaussien Kolo til en gang aussieleg. Det foregår ved at man løber rundt efter hinanden imens man gør hysterisk.

Men Kolo ved vist ikke rigtig hvad han skal synes om det der råberi. Synes det er sjovt at iagttage hans ansigt på billederne. Hysteriske kælling, tænker han måske.:-D.

 

Er det Korvis' nevøs hund? Synes han virker bekendt.

 

Under alle omstændigheder underligt, at han ikke synes hun er dejligheden selv, smukke Gracie. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...