Hop til indhold

Små gule bamser


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er de da dejlige Hopsa.Stor tillykke herfra

Og hvor godt du ikke lige nåede at få disse faste plader på yveret.Det kræver noget tid af få dem væk og få blødt yver igen.

Jeg har prøvet det en enkelt gang,

 

Tak Ulla!

Ja det tager tid og kan udvikle sig rigtig grimt, jeg har prøvet det tre gange på to forskellige tæver, hvilket er grunden til at jeg var forberedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I ha' tøser :bighug:

De ér bare så smukke og nuttede :lun:

Skal Mie have en tæve og du beholder en han?

 

Jeg beholder selv en tæve hjemme - det er ikke planen at Mie skal ha' en denne gang. Planen er at Ella som bor hos Mie skal i avl om 1½ års tid og jeg er ret sikker på at Mie ikke vil undvære at kunne tage en hvalp fra det kuld med hjem ;-)

Der er to hanner i dette kuld, jeg ved ikke om den ene blir her, men hvis jeg lige prøver at være lidt fornuftig så beholder jeg kun tæven... vi får se, der er 7 uger til jeg behøver at beslutte mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I ha' tøser :bighug:

 

 

Jeg beholder selv en tæve hjemme - det er ikke planen at Mie skal ha' en denne gang. Planen er at Ella som bor hos Mie skal i avl om 1½ års tid og jeg er ret sikker på at Mie ikke vil undvære at kunne tage en hvalp fra det kuld med hjem ;-)

Der er to hanner i dette kuld, jeg ved ikke om den ene blir her, men hvis jeg lige prøver at være lidt fornuftig så beholder jeg kun tæven... vi får se, der er 7 uger til jeg behøver at beslutte mig :5up:

 

Du sender bare en herhjem, så skal jeg nok passe på ham til du skal bruge ham i avl :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pfffffft :lol: Jeg ved ikke om jeg er fornærmet fordi jeg er jyde, eller fordi jeg bor i et andet land :lol:

 

Der er frit valg *GG*

 

Men ingen hunde i udstationering hvor jeg ikke har mulighed for at se dem i tide og utide, så jeg er sikker på væksten er som ønsket, at der fodres og motioneres optimalt og trænes målrettet ikke mindst. Husk på, man forærer 13000 kr. væk uden nogen forsikring om at man får 'value for money' i form af en god repræsentant for opdrættet og mulighed for med tiden at anvende hunden i avl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er frit valg *GG*

 

Men ingen hunde i udstationering hvor jeg ikke har mulighed for at se dem i tide og utide, så jeg er sikker på væksten er som ønsket, at der fodres og motioneres optimalt og trænes målrettet ikke mindst. Husk på, man forærer 13000 kr. væk uden nogen forsikring om at man får 'value for money' i form af en god repræsentant for opdrættet og mulighed for med tiden at anvende hunden i avl.

 

Jeg forstår dig 100%, og ville bestemt også mene at hvis man laver en udstationering så skal det være under den slags forhold. Ellers er der jo ikke rigtig nogen "udstationering".. Men mere... "Du får hunden mod jeg får lov at få parringer"-agtigt, og man kan så ikke engang være sikker på at det er "det værd", hvis ikke folk netop har sørget for at præsentere hund, og dermed opdrætter ordentligt.

 

MEN! Derfor vil jeg stadig være fornærmet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

De ér bare så smukke og nuttede :lun:

Skal Mie have en tæve og du beholder en han?

 

Tak skal I ha' tøser :bighug:

 

 

Jeg beholder selv en tæve hjemme - det er ikke planen at Mie skal ha' en denne gang. Planen er at Ella som bor hos Mie skal i avl om 1½ års tid og jeg er ret sikker på at Mie ikke vil undvære at kunne tage en hvalp fra det kuld med hjem ;-)

Der er to hanner i dette kuld, jeg ved ikke om den ene blir her, men hvis jeg lige prøver at være lidt fornuftig så beholder jeg kun tæven... vi får se, der er 7 uger til jeg behøver at beslutte mig :5up:

 

Mie er dog ret anstrengt over at være underlagt selvpåført ansvarlig tænkning, så man ikke kan pryde hjemmet med en af disse yndigste skabninger ;-):???::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine drømmer om at få hvalpe NU :shock:

Er overrasket over, hvor stump-snudede de små er, virkeligt yndige små gule bamser :hjerte:

 

Jeg og Mie blev osse enige om at Prima hele sin drægtighed har set frem til amme-menuen ;-)

 

Ja, næserne folder sig ud med tiden, jo flere rynker over næsen jo bedre, som I jo længere kan man forvente næsen bliver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj hvor er de bare fine.. :lun:

 

Og lige lidt OT, vi mødt en super flot gul han GD i Slagelse i weekenden som Maya hilst glad på.

Og hvad siger min kære totalt-ikke-hunde-menneske-mand : nej hvor var den bare flot :shock: (han er blevet lidt hundemennske efter vi har fået Maya)

 

Jamen sådan en stor hanhund kan imponere de fleste tror jeg, hundemennesker eller ej :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...