Hop til indhold

Geriatrisk undersøgelse


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Pøj pøj i morgen, det skal nok gå godt :-)

 

----

 

 

 

Sorry for OT, men jeg har kun gode erfaringer med kæledyrsabonnement, og jeg brugte dem rigtig meget sidste år og forrige år. Jeg giver for øvrigt en lav pris, en pris der er så uforskammet lav, at jeg næsten tror nogen hos Falck har lavet en fejl :genert: Men har selvfølgelig ikke brokket mig over prisen :engel: hvad giver i? Endnu en gang sorry for OT, håber det er ok :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er hjemme igen.

Det gik faktisk OK med kørsel, bortset fra at den taxachauffør, der hentede os ved dyrlægen, tydeligvis ikke var tilfreds med en savlende GD og en storfældende Bulldog i sin fine bil :mrgreen: På udturen kørte vi i minibus med en meget dyreglad chauffør, så det var luksus :5up:

 

Vinnies helbredsundersøgelse viste intet galt - bortset fra blodøret, men vi venter på resultatet af blodprøverne. Dyrlægen vil ringe når de kommer.

 

Cicero blev vaccineret og fik sine tænder set efter - på min opfordring, for jeg synes de sidder lidt trangt i munden på ham. Men det var den pæneste Bulldog-mund dyrlægen endnu har set, så det må jo være i orden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnie har også været oppe på 65 kg, men sidste gang hun blev vejet var det omkring 60 - 61. Og det er et år siden, så hun har altså haft et gradvist vægttab over længere tid.

 

 

Ej min reaktion lød også voldsom, ikke ment sådan...!

Er godt klar over hun ikek har tabt dem sådan *knips* bum!

 

Men mon ikke hun synes godt om den kommende tid med ekstra lækker forkælelse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er efterhånden tradition for at hele vores sommerferiebudget går til dyrlægen - således også i år, hvor jeg har bestilt en såkaldt geriatrisk undersøgelse til Vinnie.

 

Kort fortalt går det ud på at finde ud af hvor "gammel" hun er - om hjertet og de øvrige organer fungerer ok osv. Der bliver taget en blodprøve, som skulle give svar på det hele. Jeg får tilsendt et spørgeskema, som jeg udfylde og have med - noget om hendes hverdag, hvad hun spiser osv.

 

Har andre prøvet noget lignende med jeres ældre hunde? Jeg kan forstå at det er sådan en slags pakkeløsning, dyrlægen tilbyder. Tænker om det er noget man får noget reelt ud af, eller om det kun er en undskyldning for at sælge noget seniorfoder ;-)

 

Lidt sent, men det er typisk mig:mrgreen:

 

Hos min dyrlæge får "store" racer taget blodprøver hvert år fra de er 8, som betragtes som en begyndende senior alder. Luna's prøver bliver dog bare gennemgået af dyrlægen selv (det er et dyrehospital med alt udstyr) og jeg skulle ikke udfylde noget skema. Men det var den prøve, hvor vi i år opdagede at det ene levertal var steget.

 

Det minder mig om første (og eneste gang) Nala har taget noget fra bordet. Det var en familiepizza, der kun var taget 2 slices af :shock:

Om hun fik ondt i maven?....-næh :lol:

 

Hehe Luna har stjålet og ædt en hel pizza, jeg havde købt junkfood til 2 dage, så pizzaen var til dagen efter. Meen det blev så til pizza til Luna:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...