Ascha Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Jeg ved godt at man skal lade være med at kigge, men det er jo svært at lade være. Og jeg troede jeg kunne gøre det uden den store risiko. ...... altså jeg mener, hvor stor sandsynlighed er der for at sådan en fætter bliver sat til salg?. Naaaaah, men ikke desto mindre, se lige her: Kærlig hund . – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Nåååårh:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 gør det, hvis han ikke minder dig for meget om Thailo - han ser godt nok sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Årh, en bette basse da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 åh sikke noget - overvejer du forreal? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvis du synes, du er klar, så grib chancen og undersøg sagen nærmere.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Go for it! Han ser da sød ud, selvfølgelig kan man ikke stole på en reklame, men det lyder jo ikke, som om at det er pga problemer, at de skal af med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Åååårrrhhhhh :hjerte::hjerte::hjerte: GØR DET!!!! :banan: He he, jeg gad sgu godt se Noomi i ansigtet hvis Thailo lige pludselig er skrumpet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg stemmer i koret... Go for it, du kan give den et fantastisk hjem, så hvis du føler dig klar synes jeg da det næsten er helt "skæbnes agtigt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Ps.: Jeg tager gerne med ud og kigger på ham... For DIN skyld naturligvis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Han har også Pippi-pletter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Som de andre, siger jeg også "Gør det!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Gør det, du kan jo altid sige nej hvis kemien ikke passer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Han har også Pippi-pletter Jeg synes du skal tage Ascha under armen og tulle ud og se på vaps. Det kan da ikke være tilfældigt, at den lige popper op nu.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Det kan jo ikke skade at kigge.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg synes du skal tage Ascha under armen og tulle ud og se på vaps. Det kan da ikke være tilfældigt, at den lige popper op nu.... Jeg er fuldstændig enig!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Det kan jo ikke skade at kigge.... Lige mine ord.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg har altid sagt at jeg har haft min første og eneste spaniel, men lige da jeg så annoncen tænkte jeg at der måske var en dybere mening med det (jeg har ALDRIG set en sort/ hvid springer til formidling nogensinde og det er da for underligt at det lige sker en uge efter at jeg har mistet min). Min mave krøller sig helt sammen når jeg ser de billeder, men jeg tror ikke det er nogen god idè, at kaste mig ud i det nu. Jeg ville ikke kunne give en ny hund noget som helst lige i øjeblikket og det ville kun være for at dæmpe mit savn hvis jeg tog ham. Lige efter at Thailo var blevet aflivet, var jeg egentlig rimelig okay, men de sidste dage er det som om det er gået op for mig at han er væk. Jeg skifter mellem at være overbevist om at jeg ikke skal have hund igen og købe et hus på Sydsjælland istedet (for der har jeg ikke råd til at få passet en hund), til at jeg da skal have en ærmehund (det er meget lettere), til at jeg skal have flatcoat (det har jeg altid ønsket mig), til at jeg skal have en blandingshund (de er meget lettere at få fat på),.... så jeg skal nok ikke træffe nogle vigtige beslutninger lige nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Ascha for fa'en, du bliver nødt til at lære 10-fingersystemet, vi sidder her og holder vejret mens vi venter Jeg kan i morgen hvis det er...? :slem: (Jeg ville helst lige nu, men selv om Lise ved at jeg er en hundetosse, så falder det nok ikke i god jord hvis jeg ikke dukker op til hendes fødselsdag, så i morgen? Ja? ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Men, men.... Karma og skæbne... Ej, kan godt forstå dig. Tag den tid der tager for dig, at blive afklaret med hvad der er bedst for dig og få bearbejdet sorgen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Han er godt nok sød at se på, og sikke et tilfælde. Men som du selv skriver, tænker jeg også, at det måske er meget godt og vente lidt og mærke efter, hvad du egentlig helst vil. Du har jo altid sukket over flatterne, så jeg har egentligt hele tiden tænkt, at det var sådan en, du ville få som næste hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg har altid sagt at jeg har haft min første og eneste spaniel, men lige da jeg så annoncen tænkte jeg at der måske var en dybere mening med det (jeg har ALDRIG set en sort/ hvid springer til formidling nogensinde og det er da for underligt at det lige sker en uge efter at jeg har mistet min). Min mave krøller sig helt sammen når jeg ser de billeder, men jeg tror ikke det er nogen god idè, at kaste mig ud i det nu. Jeg ville ikke kunne give en ny hund noget som helst lige i øjeblikket og det ville kun være for at dæmpe mit savn hvis jeg tog ham. Lige efter at Thailo var blevet aflivet, var jeg egentlig rimelig okay, men de sidste dage er det som om det er gået op for mig at han er væk. Jeg skifter mellem at være overbevist om at jeg ikke skal have hund igen og købe et hus på Sydsjælland istedet (for der har jeg ikke råd til at få passet en hund), til at jeg da skal have en ærmehund (det er meget lettere), til at jeg skal have flatcoat (det har jeg altid ønsket mig), til at jeg skal have en blandingshund (de er meget lettere at få fat på),.... så jeg skal nok ikke træffe nogle vigtige beslutninger lige nu. :ae: Det med huset på Sydsjælland HAR vi uddebatteret, det er IKKE en mulighed!! NÅ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Vi kunne jo godt tage ud og kigge på ham, måske får du den der "nej, jeg skal ikke have springer igen" og så er den jo ikke længere Min holdning er, at hvis ikke du snupper du ham her så vent på den flatter Hvis du kan holde ud at vente så længe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Ihh du er godt nok langsom i dag Nå, jeg bliver nødt til at hoppe af, jeg er lidt sent på den (og det er mærkeligt, det sker ellers ALDRIG for mig ), jeg ringer fra bilen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Ihh du er godt nok langsom i dag Nå, jeg bliver nødt til at hoppe af, jeg er lidt sent på den (og det er mærkeligt, det sker ellers ALDRIG for mig ), jeg ringer fra bilen.... Jeg skulle jo lige tale med ejeren, ikk`?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts