søster lagkage Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 ok, så i dag skulle vi endelig på den længe planlagte og længe udskudte tur med min kærestes venindes hvalp, halfdan elsker hvalpe. hvad vi glemte at kalkulere med var, at hvalpen i mellemtiden har rundet de 5 måneder og 20 kg og er så relativt balstyrisk, at de virkelig ikke var særligt kompatible, selv om halfdan på ingen måde er sart. faktisk frygtede jeg lidt for hans liv, første gang kæmpehvalpen kom tromlende med tusind kilometer i timen. efter lidt begyndervanskeligheder og mig på hug nonstop, så halfdan kunne gå i dækning, fattede hvalpen dog nogenlunde hentydningen, og resten af turen foregik i fin ro og orden, med god løbeleg, halløj og fællessnif. tyk dame fanget midt i legen: løøøøbeleg anton, han er virkelig fin og så fandt han verdens sjoveste plastikflaske, og mistede totalt interessen for halfdan folk der kender halfdan, vil nok genkende denne charmerende legeopfordring - den virkede sjovt nok ikke så prøvede han denne: denne: og SÅ mere løbeleg :banan: og så hvil i skyggen af det nærmeste bjerg kunne ikke lige begrænse mig tilstrækkeligt til at klemme det ind i månedens billedtråd, så nu har det fået sin egen. halfdan er gået seriøst dødskold, og hans mor der lider af overmodent svangerskab kan nok ikke gå de næste par dage ovenpå ekstremsportsstrabadserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Halfdan :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Han ser sgu ellers sød ud, som han står der med røven i vejret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Ser i hvert fald ud til at I har hygget jer :klap:Dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Halfemand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 tak damer det var vildt hyggeligt, men omg for en crazy duracellhvalp, jeg fik seriøst helt koldsved ved tanken om at skulle bo med den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Årh, Halfdan er bare så sød. Hvad er Anton for en race/blanding? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Årh, Halfdan er bare så sød. Hvad er Anton for en race/blanding? labrador/jackrussell/aussie/collie jeg har skrevet om ham før i aoi han er virkelig sød og skøn, men jeg begriber altså ikke, hvordan man finder på at lave sådan en blanding med fuldt overlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Halfemand:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Jeg siger det samme :lun:HALFEMAND :hjerte:. Legefætteren er også kær:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts