Hop til indhold

Træningstræf i midt/østjylland i uge 31


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja jeg ved godt hvor den træningsplads er du snakker om Ida asta, det er lige efter rundkørslen, et dejligt sted.

 

bantus

 

Super... Skal vi ikke bare tage der hen, når nu vi har fået lov at låne en træningsplads? Så er vi måske også fri for helt fremmede hunde, som hvis det var i skov eller lign.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Jeg flytter til Silkeborg næste weekend, og vil bestemt gerne med til træf, for at lære nogle af jer midtjyder at kende.:banan:

Men hvor langt fra Silkeborg ligger den træningsplads og i hvilken retning? Er nemlig endnu ikke så skarp på geografien på de kanter, og har ingen bil.:(

 

Flytter :shock:.....øh hvordan, vel ikke sådan permanent! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

gætter på tre kvarters kørsel, men ved ikke hvor langt uden bil. Der er fine busforbindelser mellem silkeborg og Århus - men kommer jo så an på hvor pladsen ligger i Risskov. Kan man lokke en adresse ud af folk der ved hvor det er? Så kan du tage det på rejseplanen, medmindre der kommer andre fra Silkeborg der måske kan have dig med.

 

@stenshøj: se her rally-lydighed.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg flytter til Silkeborg næste weekend, og vil bestemt gerne med til træf, for at lære nogle af jer midtjyder at kende.:banan:

Men hvor langt fra Silkeborg ligger den træningsplads og i hvilken retning? Er nemlig endnu ikke så skarp på geografien på de kanter, og har ingen bil.:(

 

Nu kører Stenshøj og jeg fra Silkeborg, og hvis nu mine forældre er hjemme kan jeg sagtens låne deres bil, så kan vi tage jer med.. :-D Ellers presser vi jer ind i Kia Picantoen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Altså! ;-) Du snuser da også rundt alle steder.:vuf:

 

Men j, vi flytter permanent.

 

 

Ja ja, men hvad hjælper det når man intet fatter!!!:stupid:

 

Silkeborg er altså det farligste sted, i hele jydeland altså, når man ender der er alt håb ude.....uuuude blev der sagt, er slet ikke sikker på, at:hjerte: Gracie :hjerte: vil syns om at bo der, (:hmm:nå ja, det vil hun jo nok aligevel, men det bliver det jo ikke mindre farligt af :blink:) vel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

gætter på tre kvarters kørsel, men ved ikke hvor langt uden bil. Der er fine busforbindelser mellem silkeborg og Århus - men kommer jo så an på hvor pladsen ligger i Risskov. Kan man lokke en adresse ud af folk der ved hvor det er? Så kan du tage det på rejseplanen, medmindre der kommer andre fra Silkeborg der måske kan have dig med.

 

@stenshøj: se her rally-lydighed.dk

Okay, tak, hvis det er 3 kvarter i bil, tør jeg næsten ikke tænke på hvor lang tid det tager med offentlig transport.:-)

 

Nu kører Stenshøj og jeg fra Silkeborg, og hvis nu mine forældre er hjemme kan jeg sagtens låne deres bil, så kan vi tage jer med.. :-D Ellers presser vi jer ind i Kia Picantoen :mrgreen:

Det kunne være lækkert med et lift, så kan vi også splejse om benzinen.:-)

 

Ja ja, men hvad hjælper det når man intet fatter!!!:stupid:

 

Silkeborg er altså det farligste sted, i hele jydeland altså, når man ender der er alt håb ude.....uuuude blev der sagt, er slet ikke sikker på, at:hjerte: Gracie :hjerte: vil syns om at bo der, (:hmm:nå ja, det vil hun jo nok aligevel, men det bliver det jo ikke mindre farligt af :blink:) vel :mrgreen:

 

Ja du har fat i noget dér Snuser. Silkeborg er et ret farligt sted, idet man bliver afhængig af at være der, og derfor er nødt til at flytte derop..;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Adresse eller link, så kan jeg smide den ind på GPS'en?

Der er ingen adresse på selve pladsen, men den nærmeste er Lystrupvej 190, 8240 Risskov (genbrugsstationen).

Pladsen er indhegnet og delt op i 2(3) indhegninger. Til spor og feltsøg skal I nok over på de offentlige arealer, som ligger lige ved siden af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen adresse på selve pladsen, men den nærmeste er Lystrupvej 190, 8240 Risskov (genbrugsstationen).

Pladsen er indhegnet og delt op i 2(3) indhegninger. Til spor og feltsøg skal I nok over på de offentlige arealer, som ligger lige ved siden af.

 

??? Kan man ikke lave feltsøg i det ene hjørne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Vi vil rigtig gerne træne passere uden at hilse, håber der er en som vil hjælpe os:-D

 

Ellers bliver det sportræning/feltsøg, hjælper gerne nogen i gang hvis der er brug for det.

 

 

vi vil gerne træne passere uden at hilse med jer :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
JEg kan lave en bane så selv mine hvalpe hold kan være med:)

SÅ i klarer da nemt en alm. begynder bane.

DEr er noget slalom, sit og dæk, plads fra begge sider og en hel masse kontakt under gang:)

 

 

plads øvelserne. skal hunden ikke gå rigtig ind bagom o.l? eller må han gå ind på plads i en 180grader vending på samme side?

Link til indlæg
Del på andre sites

plads øvelserne. skal hunden ikke gå rigtig ind bagom o.l? eller må han gå ind på plads i en 180grader vending på samme side?

 

Det kommer an på skiltet. I rally er der plads til begge sider, og i begynder f.eks. siddende ind foran - og så på plads bagom eller via dråben, alt efter skiltet ;)

 

@gryn: Kender ikke pladsen, men gætter på det er "normalt slået" græs, så kan det jo være noget svært med feltsøg der.

 

 

@gracie: Der kører x-busser så det tager det samme ca. som i bil - men så skal I jo videre ud til Risskov. Men kan I komme ind af er vi nok flere der kan have jer med i bil ;)

 

Hvordan er de offentlige arealer? Altså er der mulighed for spor, rundering og feltsøg der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, tak, hvis det er 3 kvarter i bil, tør jeg næsten ikke tænke på hvor lang tid det tager med offentlig transport.:-)

 

 

Det kunne være lækkert med et lift, så kan vi også splejse om benzinen.:-)

 

 

 

Ja du har fat i noget dér Snuser. Silkeborg er et ret farligt sted, idet man bliver afhængig af at være der, og derfor er nødt til at flytte derop..;-)

 

Lift kan du sagtens få... Hvis mine forældre er i Kbh, så finder vi ud af at have jer med i min lille bil. Det går fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på skiltet. I rally er der plads til begge sider, og i begynder f.eks. siddende ind foran - og så på plads bagom eller via dråben, alt efter skiltet ;)

 

@gryn: Kender ikke pladsen, men gætter på det er "normalt slået" græs, så kan det jo være noget svært med feltsøg der.

 

 

@gracie: Der kører x-busser så det tager det samme ca. som i bil - men så skal I jo videre ud til Risskov. Men kan I komme ind af er vi nok flere der kan have jer med i bil ;)

Hvordan er de offentlige arealer? Altså er der mulighed for spor, rundering og feltsøg der?[/QUOTE]

Ja, men i fri konkurrence med hundeluftere, ryttere mm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep vi ser på forholdene så må vi ligge træningen efter forholdene ;-)

Har kun brugt kort græs til feltsøg en enkelt gang eller to i opstart.

 

Glæder mig også, synes en træningsdag er helt super! Og håber det bliver en succes så det kan gentages flere gange. Bliver fedt at sparre med nye mennesker. Kan klare en kande the og en kande kaffe samt ca 4 kopper, og kan bage noget også ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...