Hop til indhold

BVADRR ! hvor ulækkert !


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

:roll: Så skete det igen ! igår aftes da vi gik nattur dukker Racer pludslig op med et STORT stykke brød imunden - som han ikke slipper på komando , så jeg må have hele hånden ind i munden på ham og så samtidig sørge for at det ikke havner i munden på ToT istedet for - Hvorfor ialverden kan folk ikke samle det op de taber eller i det mindste sparke det ud i rendestenen ! DET ER KLAMT !!!!
Link til indlæg
Del på andre sites

Yaahhrrrkkkk - det prøvede jeg en gang - også trænede vi konsekvent "spyt ud"

Det bare noget af det klammest.. Føj!!

 

Hun er skam også blevet dygtig nu. For et par dage side slap hun faktisk en menneskelort på kommando:lol: Men i vinters var jeg faktisk ude for at måtte vriste en frossen kattelort ud af munden på hende:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er skam også blevet dygtig nu. For et par dage side slap hun faktisk en menneskelort på kommando:lol: Men i vinters var jeg faktisk ude for at måtte vriste en frossen kattelort ud af munden på hende:damn:

:vedikke:

Øv - hvorfor skal mennesker også skide udenfor..

Hihih kattelort - ved Maya man ikke må spise. Der skal jeg bare rømme mig så slipper hun..

Men hun har lige opdaget at svanelort er yderst delikat.. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Syntes nu ikke brød er det værste - det er værre med kage - chokoladekage :shock: - som Charlie åd og fik kanon dårlig mave af :megaked:

Eller katte bæ :badr: - siden Oscar var hvalp har jeg altid haft våd servietter i lommen :5up: - man ved aldrig hvornår man får brug for sådan en

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...