Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Det hakker ikke her, men det er MEGET store billeder, både Potil og mange af Minelli's. Og nogle gange synes jeg de er lige en tand for store, for jeg kan ikke altid se hele billedet uden at scrolle (nedad). Og det ødelægger det lidt, i mine øjne:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Caia og Yoda og Egon og Benny....

 

 

Arhhhggg men altså :lun:

 

Er der nogen af jer med de gode kammeraer der kommer og laver MANGE billeder af mit kræ??? :engel::mrgreen:

 

YES!!! det kan du tro..... jeg vil gerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hmm... Virker det så bedre sådan her:

 

DSC_0320.jpg

 

DSC_0316.jpg

 

DSC_0308.jpg

 

DSC_0301.jpg

 

DSC_0297.jpg

 

DSC_0289.jpg

 

DSC_0246.jpg

 

DSC_0204.jpg

 

DSC_0116.jpg

 

DSC_0066.jpg

 

 

 

Tænker jo ikke selv over om noget kan drille for andre... Har jo giga skærm og lige fået ny PC, så opdager jo ikke når billederne er for store til at blive vist optimalt :genert:

Så må lige prøve mig frem til hvad der virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Yoda's ører :lun:

 

Yes... Dingle, dingle igen.... Tandskiftet satte vist dingle på bero, men nu er det i den grad kommet tilbage :klap:

 

:sjov: Yoda :lun:

 

Det er herligt at have hvalp :mrgreen:

Sådanne grin får man jo dagligt.

 

ååårh yoda :lun: hvor ER han altså bare blevet smuk :hjerte:

 

 

Og Caia er jo altid skøn at se billeder af :lun:

 

Jaaa.... :lun:

Det synes jeg også, men det skal jeg jo synes. :engel:

 

Vildt liret objektiv :5up: Jaja hvis det bare er mig, skal i jo ikke gøre noget :)

 

Meget meget sød Yoda!

 

Men nu har jeg prøvet om det andet virker - Du er jo ikke den eneste og når der nu er så mange muligheder, så prøver vi lige noget andet.

 

Og objektivet er købt.... Og har gjort et ret heftigt indhug i min opsparing :genert:

Men elsker det lidt :lun:

 

Jeg oplever det samme som du buddha, med at det hakker når der scrolles ned ved missminelli og potils billeder.. og andres sikkert som jeg ikke specifikt kan huske pt.. har mest lagt mærke til det ved minellis for hun spammer oftest (blive endelig ved med det minelli :lun:)

 

har bare altid troet det var min computer der var gak :lol:

 

Hehe - Det var så ikke bare din computer.

Håber anden omgang spam er bedre :x:

 

Caia og Yoda og Egon og Benny....

 

 

Arhhhggg men altså :lun:

 

Er der nogen af jer med de gode kammeraer der kommer og laver MANGE billeder af mit kræ??? :engel::mrgreen:

 

Kigger du forbi Jylland en gang, så skal jeg nok medbringe kamera :mrgreen:

 

M.M ..

 

Tre fantastiske bullerbamser :lun:

 

Taaaak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Virker det så bedre sådan her:

 

[ATTACH=CONFIG]93582[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93583[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93584[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93585[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93586[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93587[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93588[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93589[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93590[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]93591[/ATTACH]

 

 

 

Tænker jo ikke selv over om noget kan drille for andre... Har jo giga skærm og lige fået ny PC, så opdager jo ikke når billederne er for store til at blive vist optimalt :genert:

Så må lige prøve mig frem til hvad der virker.

 

MEGET bedre:5up:

 

Altså jeg beskærer jo altid mine billeder til fora i 800 i bredden og ca 700 i højden (alt efter hvad der passer ind med de 800 i bredden). Jeg gemmer jo så både en raw-fil, en stor jpeg fil og så en fil til forums :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
MEGET bedre:5up:

 

Altså jeg beskærer jo altid mine billeder til fora i 800 i bredden og ca 700 i højden (alt efter hvad der passer ind med de 800 i bredden). Jeg gemmer jo så både en raw-fil, en stor jpeg fil og så en fil til forums :-D

 

Det oooorker jeg simpelthen ikke. :oops:

Cropper til det jeg nu synes passer og så bliver det bare gemt som en jpeg i max. opløsning...... Slut :genert:

 

Skyder heller ikke raw når det er action billeder.

Synes ikke lukkertiden bliver udfordret lidt når jeg skyder raw, selvom jeg har et ret heftigt memorycard.

 

Men skal jo også have opgraderet huset engang - Det kan måske hjælpe på det? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det oooorker jeg simpelthen ikke. :oops:

Cropper til det jeg nu synes passer og så bliver det bare gemt som en jpeg i max. opløsning...... Slut :genert:

 

Skyder heller ikke raw når det er action billeder.

Synes ikke lukkertiden bliver udfordret lidt når jeg skyder raw, selvom jeg har et ret heftigt memorycard.

 

Men skal jo også have opgraderet huset engang - Det kan måske hjælpe på det? :engel:

 

Jeg skød nu også i raw da jeg havde D40:-D Mit nye hus har plads til 2 memorycard, så jeg har 2x8 gb i. I mandags, da jeg tog hestebilleder, fik jeg brugt det ene helt op, der var 349 billeder på, og det andet var der ca 90 stk på, da vi var færdige:lol:

 

Og lidt desværre, er mine rawfiler så store, at jeg ikke kan gennemse dem inden redigering, så jeg var nødt til at åbne hver enkel fil:-D Og igen gik fokus helt amok:evil: Men jeg fik da nogle billeder, er er okay acceptable i forum størrelse, men ikke i stor format. Dog blev der nogle still-billeder i god fokus. Og ejer blev glad. Hesten blev aflivet onsdag, så det var sidste chance for mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg skød nu også i raw da jeg havde D40:-D Mit nye hus har plads til 2 memorycard, så jeg har 2x8 gb i. I mandags, da jeg tog hestebilleder, fik jeg brugt det ene helt op, der var 349 billeder på, og det andet var der ca 90 stk på, da vi var færdige:lol:

 

Og lidt desværre, er mine rawfiler så store, at jeg ikke kan gennemse dem inden redigering, så jeg var nødt til at åbne hver enkel fil:-D Og igen gik fokus helt amok:evil: Men jeg fik da nogle billeder, er er okay acceptable i forum størrelse, men ikke i stor format. Dog blev der nogle still-billeder i god fokus. Og ejer blev glad. Hesten blev aflivet onsdag, så det var sidste chance for mig

 

Men nu har jeg så kun D5000 - Der er trods alt lidt af et spring.

Synes også belysningen fucker up i raw når det er action billeder - Det kan man jo så nemt ændre.

Men stadig træls.

 

Mangler du ikke bare et program der kan vise raw formatet?

Fik installeret et eller andet gejl jeg ikke kan huske hvad hedder og nu kan jeg sagtens se dem.

 

Håber rep. giver nogle mærkbare forbedringer for dig!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer med de gode kammeraer der kommer og laver MANGE billeder af mit kræ??? :engel::mrgreen:

 

Hell yes :lun:

 

Og lidt desværre, er mine rawfiler så store, at jeg ikke kan gennemse dem inden redigering, så jeg var nødt til at åbne hver enkel fil:-D Og igen gik fokus helt amok:evil: Men jeg fik da nogle billeder, er er okay acceptable i forum størrelse, men ikke i stor format. Dog blev der nogle still-billeder i god fokus. Og ejer blev glad. Hesten blev aflivet onsdag, så det var sidste chance for mig

 

Kan ikke huske om du bruger mac, men jeg gennemser dem bare i mac preview programmet.

 

 

Meeeget bedre, Menelli - havde du bare skaleret dem ned?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu har jeg så kun D5000 - Der er trods alt lidt af et spring.

Synes også belysningen fucker up i raw når det er action billeder - Det kan man jo så nemt ændre.

Men stadig træls.

 

Mangler du ikke bare et program der kan vise raw formatet?

Fik installeret et eller andet gejl jeg ikke kan huske hvad hedder og nu kan jeg sagtens se dem.

 

Håber rep. giver nogle mærkbare forbedringer for dig!!

 

Jo det gør jeg nok. Ved bare ikke lige hvad. Altså da jeg havde D40 kunne windows sagtens vise mine rawfiler, men de fyldte også kun 5-6 mb. Disse her fylder en hel del mere. Mener en fil i mandags fyldte 16 mb:hmm:

 

Og tak, DET håber jeg dælme også. Og ikke mindst håber jeg de dækker den! Ellers bliver det bare ikke nu...

 

Hell yes :lun:

 

 

 

Kan ikke huske om du bruger mac, men jeg gennemser dem bare i mac preview programmet.

 

 

Meeeget bedre, Menelli - havde du bare skaleret dem ned?

 

Nope har en asus bærbar. Ønsket er en mac, meeen det ødelagde jeg ved at være fornuftig og bruge efterlønspengene på afbetaling af gæld:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Whaaaaaaat? Begynder... det ser da vildt flot ud! Hvor er i dygtige!

 

Tak..:oops: Har jo lært elefanten på holdtræning for et par år siden (troede bare øvelsen skulle bruges til bagbenskontrol og vidste ikke den havde noget med plads at gøre). Begyndte så at arbejde videre med det på egen hånd for nylig. (Synes det er svært og jeg laver helt sikkert en masse fejl!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...