Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Hvor mystisk - jeg kan ikke se forskel på de første og de senere, de er samme størrelse her... Og meget store. Jeg sidder på en iMac, og kan ikke se hele billedet når det er i "højformat"...

 

De er stadig store, men hakker ikke, kan lige se de som ligger ned men ikke højformat i sit fulde, men kun lidt der bliver skåret af i top og bund. Men ens billeder er jo hvad, 3000+ pixels som originale, tænkte om det var det hun ikke havde skaleret ned tidligere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
De er stadig store, men hakker ikke, kan lige se de som ligger ned men ikke højformat i sit fulde, men kun lidt der bliver skåret af i top og bund. Men ens billeder er jo hvad, 3000+ pixels som originale, tænkte om det var det hun ikke havde skaleret ned tidligere.

 

De er ikke skaleret ned på den sidste - Men bare uploadet direkte til HF.

 

Må indrømme, at jeg ikke orker at skalere ned, for at kunne uploade til HF, for vil gerne gemme dem i højest mulig kvalitet og størrelse i tilfælde af at de skal bruges til noget andet på et senere tidspunkt.

Og har ikke tålmodighed til at skulle redigere mere end jeg i forvejen gør :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hell yes :lun:

 

YES!!! det kan du tro..... jeg vil gerne...

 

Weeeeeee :banan: det gik super at tage billeder af safaridyr med vores lille, men ganske glimrende kamera, men hvordan det kommer til at gå med en pelstot bliver spændende :hmm:

 

Kigger du forbi Jylland en gang, så skal jeg nok medbringe kamera :mrgreen:

 

Jep, kan du tro vi gør...har jo svigermor derovre, så overnatningsmulighed har vi altid, så en dag kommer jeg og crasher jyde-træf :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...