Hop til indhold

nogen der kan anbefale gode hjemmesider?


Gæst malenehansen
 Share

Recommended Posts

Gæst malenehansen

hej :)

 

jeg skal på udkig efter en labrador hvalp som jeg skal have til december.

jeg synes ikke rigtig jeg kan finde gode hjemmesider hvor jeg kan kigge rundt.

jeg er studerende og har derfor ikke forfærdeligt mange penge men jeg søger efter en hvalp til omkring 4000-6000 kr.

er der nogen der kan anbefale nogle gode hjemmesider? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til den pris, er det tavleløse og det er vel oftest folk der får et "det kunne vel nok være hyggeligt"-kuld. Jeg tror ikke de har hjemmesider. Men der er masser af retriverhvalpe til salg til den pris, så du kan sagtens finde en.

Hvorfor ikke spare de sidste par tusind sammen til en tavlehvalp, så kan du hygge dig med at sammenligne hjemmesider, tale med opdrættere og alt det andet skønne ved at vælge en hvalp:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Til den pris, er det tavleløse og det er vel oftest folk der får et "det kunne vel nok være hyggeligt"-kuld. Jeg tror ikke de har hjemmesider. Men der er masser af retriverhvalpe til salg til den pris, så du kan sagtens finde en.

Hvorfor ikke spare de sidste par tusind sammen til en tavlehvalp, så kan du hygge dig med at sammenligne hjemmesider, tale med opdrættere og alt det andet skønne ved at vælge en hvalp:-D

 

Enig.

Stamtavle-labber kan du finde på ::::::: DRK Labrador Hvalpeliste - Tlf.: 48 71 26 11 :::::::

Priserne kan selvfølgelig variere, men du må forvente at de starter ved 6.000 og slutter omkring de 9.

 

Hvis du skal finde uden stamtavle, så er der bl.a. Nyt og brugt, køb og salg på DBA - Danmarks største handelsportal, GulogGratis.dk - GulogGratis.dk og Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg

Link til indlæg
Del på andre sites

og så er jeg personligt ved at være en anelse træt af den hvalpeliste.