Hop til indhold

Jeres bedste billede ??


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak T, men billedet er mindre, mener man gan beskære uden billedet bliver mindre. Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare.

Nej, det kan jeg heller ikke lige se for mig :-D Jeg kan ikke forstå, hvordan man kan beskære noget uden at billedet bliver mindre, det er jeg aldrig stødt på før :hmm: Men jeg er selvfølgelig heller ikke ret meget inde i det der billedredigering :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det kan jeg heller ikke lige se for mig :-D Jeg kan ikke forstå, hvordan man kan beskære noget uden at billedet bliver mindre, det er jeg aldrig stødt på før :hmm: Men jeg er selvfølgelig heller ikke ret meget inde i det der billedredigering :-D

 

Man kan beskære billedet og derefter justere størrelsen og evt. opløsningen, så billedet får sin oprindelige størrelse (cirka) uden den del af billedet man skar fra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så har du kaldt det blondinekastning :sjov:
sorry til de blonde - men det var en meget morsom træningsdag den der. Hende som stod fig (på den side af midterlinjen) er en høj stærk pige - bor på landet og kan selv! kører i en mother-fucker-stor-4-hjulstrækker og sådan. Jeg havde advaret hende :" Han er stærk - meget stærk.Hold fast i et træ hvis du får problemer" Og ja ja hun skulle nok klare det p** der. Han kommer ud og finder hende og inde på midterlinjen kan vi bare høre hende bande og grine "oh shit...." Veninden gik med mig inde på midterlinjen og tog billedserien "Blondinekastning i Norge " Vi fik et godt grin den dag
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

ÅÅÅrrrr sådan nogen fede billeder der her inde jeg vil da også godt være med hehe

Har gjordt nok nogen stykker

_DSC5989.JPGHan ser bare så sød ud her, synes øjne siger en del

_DSC7117.jpgDet er det nyest billede som jeg også synes er godt

korona 2.jpgog nogen billeder af hestene

Jeg er flere som jeg godt kan lide men synes ikke der er plads der flere her i det indlæg ;D

_DSC6463.jpg

kagera 2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke vælge... Jeg har billeder af tre hunde, to katte - og så hele familien. Og mange af billederne synes jeg jo rigtig godt om, fordi de betyder noget for mig, hvor andre måske ikke synes de er ret fantastiske! Men der er da en grund til at jeg har valgt det avatarbillede jeg har, er virkelig glad for det her af Iso... :lun:

 

IMG_9033.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg kan ikke vælge... Jeg har billeder af tre hunde, to katte - og så hele familien. Og mange af billederne synes jeg jo rigtig godt om, fordi de betyder noget for mig, hvor andre måske ikke synes de er ret fantastiske! Men der er da en grund til at jeg har valgt det avatarbillede jeg har, er virkelig glad for det her af Iso... :lun:

 

IMG_9033.jpg

 

Iso:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...