Hop til indhold

Vejen 15 og 16 Sept


Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej krak sagde 30 min. Det var det tætteste vi kunne komme på Vejen, når vi var så sent ude :genert:

 

Og 17 km herfra.

Hvis vejret er godt og vi har overskud til det, kunne I måske kigge her forbi lørdag efter udstillingen til en glas vin i haven. Jeanette og Luna kommer over og er her den weekend (og ugen efter)

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh men det ER jo Vejen. Skal godt nok køre til Italien om søndagen. Men lørdag kan man jo godt lige køre forbi.. Altså.. det er fandme tæt på forældrene.

 

Arh, men hvad med at tage lidt senere af sted til Italien om søndagen, så du kan nå forbi store ring og se Petrinemor folde sig ud i sin transvestitkjole? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og 17 km herfra.

Hvis vejret er godt og vi har overskud til det, kunne I måske kigge her forbi lørdag efter udstillingen til en glas vin i haven. Jeanette og Luna kommer over og er her den weekend (og ugen efter)

 

Det må vi lige se til... mine forældre tager muligvis med og ligger i campingvogn, så vi skal hjem og hygge ved dem, hvis det er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, men hvad med at tage lidt senere af sted til Italien om søndagen, så du kan nå forbi store ring og se Petrinemor folde sig ud i sin transvestitkjole? :slem:

 

Jeg skal afsted min familie, for første gang i årevis (det skal nok blive.. interessant).. nåmen det er kun min mor der virkelig gerne gad se PeTranser.. Har virkelig ellers SKAM solgt konceptet. Nu tror jeg bare der er en smule bekymring for mit valg af omgangskreds.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal afsted min familie, for første gang i årevis (det skal nok blive.. interessant).. nåmen det er kun min mor der virkelig gerne gad se PeTranser.. Har virkelig ellers SKAM solgt konceptet. Nu tror jeg bare der er en smule bekymring for mit valg af omgangskreds.

 

Jeg fatter virkelig ikke, at ALLE ikke har lyst til at se Petrine i transkjole? :vedikke: Jeg tænker, at det må være weekendens hovedattraktion! :klap: (Jeg har virkelig store forventninger til den kjole, håber ikke jeg bliver alt for skuffet :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter virkelig ikke, at ALLE ikke har lyst til at se Petrine i transkjole? :vedikke: Jeg tænker, at det må være weekendens hovedattraktion! :klap: (Jeg har virkelig store forventninger til den kjole, håber ikke jeg bliver alt for skuffet :mrgreen:)

 

Min bror så fuldstændig forkert ud i ansigtet. Det havde absolut ingen interesse - man kunne jo risikere at gå glip af vigtig shopping tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Din bror har tydeligvis helt forkerte prioriteter! (Altså, intet ondt mod shoppingtid, men Petrine i trans, come on, hvad topper det? :mrgreen:)

 

Ingenting! Er der nogen der tager billeder? Please sig at de gør. Det behøver ikke være til offentlig skue - men man må virkelig gerne sende det i en mail. Sorry Petrine, det kommer alt sammen til at lyde så hårdt.. Jeg er meget imponeret over, at lysten til at lave noget med ens hund, trumfer totalt mangel på lyst til at gå i kjole :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror godt Petrine ved, at vi ikke mener noget ondt. :bighug: Men altså, antikjole vil-ikke-engang-have-pænt-tøj-på-til-bryllup-Petrine viser sig for muligvis første gang offentligt i kjole - og så er det en transkjole! Ej men, det er da fantastisk, jeg forestiller mig noget vildt overdådigt med flæser og pangfarver og dyb udringning. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror godt Petrine ved, at vi ikke mener noget ondt. :bighug: Men altså, antikjole vil-ikke-engang-have-pænt-tøj-på-til-bryllup-Petrine viser sig for muligvis første gang offentligt i kjole - og så er det en transkjole! Ej men, det er da fantastisk, jeg forestiller mig noget vildt overdådigt med flæser og pangfarver og dyb udringning. :klap:

 

Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine!

 

Me too! Det er da derfor, jeg glæder mig så meget til at se den, behagelig-kjole-trans er kedeligt, jeg forventer det fulde show!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingenting! Er der nogen der tager billeder? Please sig at de gør. Det behøver ikke være til offentlig skue - men man må virkelig gerne sende det i en mail. Sorry Petrine, det kommer alt sammen til at lyde så hårdt.. Jeg er meget imponeret over, at lysten til at lave noget med ens hund, trumfer totalt mangel på lyst til at gå i kjole :hjerte:

 

Alle billeder må gerne lægges offentligt, fremover vil alt (inkl agility) blive udført i kjole, hvis det giver film og billeder fra fremmede uden jeg behøver bede om det :mrgreen:

 

Men make-up? Veninden fabler konstant om smokey eyes...det bliver bare lidt overkill, når jeg forventer at Zamzam skrider fra banen og Bastarden muligvis bliver trykket af omgivelserne :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine!

 

:lol: sjovt nok var det præcis røde pailetter der fandt vej til min hjerne... great minds think alike!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...