Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vejen 15 og 16 Sept

Featured Replies

  • Svar 301
  • Visninger 28,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret

Årh men det ER jo Vejen. Skal godt nok køre til Italien om søndagen. Men lørdag kan man jo godt lige køre forbi.. Altså.. det er fandme tæt på forældrene.

Besvaret
Nej krak sagde 30 min. Det var det tætteste vi kunne komme på Vejen, når vi var så sent ude :genert:

 

Og 17 km herfra.

Hvis vejret er godt og vi har overskud til det, kunne I måske kigge her forbi lørdag efter udstillingen til en glas vin i haven. Jeanette og Luna kommer over og er her den weekend (og ugen efter)

Besvaret

Jeg er ikke meldt til noget, men kommer evtog lurer hvis vejret er godt... Det bliver dog kun til aktiviteterne udenfor, da jeg regner med at tage hundene med og ikke gider betale for gæstehunde ;-)

Besvaret
Årh men det ER jo Vejen. Skal godt nok køre til Italien om søndagen. Men lørdag kan man jo godt lige køre forbi.. Altså.. det er fandme tæt på forældrene.

 

Arh, men hvad med at tage lidt senere af sted til Italien om søndagen, så du kan nå forbi store ring og se Petrinemor folde sig ud i sin transvestitkjole? :slem:

Besvaret
  • Forfatter
Vil sige at man ikke skal forvente at møde jer i Kerteminde om lørdagen?

 

 

ja desværre :(

altså med mindre martin nægter at kører os :mrgreen:

 

du må tage billeder til os :kys:

Besvaret
Og 17 km herfra.

Hvis vejret er godt og vi har overskud til det, kunne I måske kigge her forbi lørdag efter udstillingen til en glas vin i haven. Jeanette og Luna kommer over og er her den weekend (og ugen efter)

 

Det må vi lige se til... mine forældre tager muligvis med og ligger i campingvogn, så vi skal hjem og hygge ved dem, hvis det er...

Besvaret
Arh, men hvad med at tage lidt senere af sted til Italien om søndagen, så du kan nå forbi store ring og se Petrinemor folde sig ud i sin transvestitkjole? :slem:

 

Jeg skal afsted min familie, for første gang i årevis (det skal nok blive.. interessant).. nåmen det er kun min mor der virkelig gerne gad se PeTranser.. Har virkelig ellers SKAM solgt konceptet. Nu tror jeg bare der er en smule bekymring for mit valg af omgangskreds.

Besvaret

Amocca - man kan godt snige hunde med på et DKK træner kort. Man skal bare ligne en der mener det.

Besvaret
Jeg skal afsted min familie, for første gang i årevis (det skal nok blive.. interessant).. nåmen det er kun min mor der virkelig gerne gad se PeTranser.. Har virkelig ellers SKAM solgt konceptet. Nu tror jeg bare der er en smule bekymring for mit valg af omgangskreds.

 

Jeg fatter virkelig ikke, at ALLE ikke har lyst til at se Petrine i transkjole? :vedikke: Jeg tænker, at det må være weekendens hovedattraktion! :klap: (Jeg har virkelig store forventninger til den kjole, håber ikke jeg bliver alt for skuffet :mrgreen:)

Besvaret
Jeg fatter virkelig ikke, at ALLE ikke har lyst til at se Petrine i transkjole? :vedikke: Jeg tænker, at det må være weekendens hovedattraktion! :klap: (Jeg har virkelig store forventninger til den kjole, håber ikke jeg bliver alt for skuffet :mrgreen:)

 

Min bror så fuldstændig forkert ud i ansigtet. Det havde absolut ingen interesse - man kunne jo risikere at gå glip af vigtig shopping tid.

Besvaret
Min bror så fuldstændig forkert ud i ansigtet. Det havde absolut ingen interesse - man kunne jo risikere at gå glip af vigtig shopping tid.

 

Din bror har tydeligvis helt forkerte prioriteter! (Altså, intet ondt mod shoppingtid, men Petrine i trans, come on, hvad topper det? :mrgreen:)

Besvaret
Din bror har tydeligvis helt forkerte prioriteter! (Altså, intet ondt mod shoppingtid, men Petrine i trans, come on, hvad topper det? :mrgreen:)

 

Ingenting! Er der nogen der tager billeder? Please sig at de gør. Det behøver ikke være til offentlig skue - men man må virkelig gerne sende det i en mail. Sorry Petrine, det kommer alt sammen til at lyde så hårdt.. Jeg er meget imponeret over, at lysten til at lave noget med ens hund, trumfer totalt mangel på lyst til at gå i kjole :hjerte:

Besvaret

Tror godt Petrine ved, at vi ikke mener noget ondt. :bighug: Men altså, antikjole vil-ikke-engang-have-pænt-tøj-på-til-bryllup-Petrine viser sig for muligvis første gang offentligt i kjole - og så er det en transkjole! Ej men, det er da fantastisk, jeg forestiller mig noget vildt overdådigt med flæser og pangfarver og dyb udringning. :klap:

Besvaret
Tror godt Petrine ved, at vi ikke mener noget ondt. :bighug: Men altså, antikjole vil-ikke-engang-have-pænt-tøj-på-til-bryllup-Petrine viser sig for muligvis første gang offentligt i kjole - og så er det en transkjole! Ej men, det er da fantastisk, jeg forestiller mig noget vildt overdådigt med flæser og pangfarver og dyb udringning. :klap:

 

Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine!

Besvaret
Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine!

 

Me too! Det er da derfor, jeg glæder mig så meget til at se den, behagelig-kjole-trans er kedeligt, jeg forventer det fulde show!

Besvaret
Ingenting! Er der nogen der tager billeder? Please sig at de gør. Det behøver ikke være til offentlig skue - men man må virkelig gerne sende det i en mail. Sorry Petrine, det kommer alt sammen til at lyde så hårdt.. Jeg er meget imponeret over, at lysten til at lave noget med ens hund, trumfer totalt mangel på lyst til at gå i kjole :hjerte:

 

Alle billeder må gerne lægges offentligt, fremover vil alt (inkl agility) blive udført i kjole, hvis det giver film og billeder fra fremmede uden jeg behøver bede om det :mrgreen:

 

Men make-up? Veninden fabler konstant om smokey eyes...det bliver bare lidt overkill, når jeg forventer at Zamzam skrider fra banen og Bastarden muligvis bliver trykket af omgivelserne :hmm:

Besvaret
Nu overvejer jeg at gøre min hund følgeskab bare for at se trans-giraffen

 

Nej men altså - I må ikke ha det sjovt uden mig!

Besvaret
Lørdag - agility med Petrine

Søndag - danse med Zamzam og Bastarden

 

Kører frem og tilbage begge dage :engel:

Skal du have en lille pige og hendes GD med fra Odense så?? ;)

Besvaret
Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine!

 

:lol: sjovt nok var det præcis røde pailetter der fandt vej til min hjerne... great minds think alike!

Besvaret

I tænker sådan noget her?

 

main.drag-queen.jpg

 

Jeg forestiller mig noget a la den her (hvis man forestiller sig at resten af kjolen fortsætter i samme stil):

 

4114259586_0d76d95cc3.jpg

 

Håber IKKE, at jeg bliver skuffet! :mrgreen:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.