Besvaret August 14, 201213 år comment_1008469 Årh men det ER jo Vejen. Skal godt nok køre til Italien om søndagen. Men lørdag kan man jo godt lige køre forbi.. Altså.. det er fandme tæt på forældrene. Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008504 Nej krak sagde 30 min. Det var det tætteste vi kunne komme på Vejen, når vi var så sent ude Og 17 km herfra. Hvis vejret er godt og vi har overskud til det, kunne I måske kigge her forbi lørdag efter udstillingen til en glas vin i haven. Jeanette og Luna kommer over og er her den weekend (og ugen efter) Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008508 Jeg er ikke meldt til noget, men kommer evtog lurer hvis vejret er godt... Det bliver dog kun til aktiviteterne udenfor, da jeg regner med at tage hundene med og ikke gider betale for gæstehunde Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008512 Årh men det ER jo Vejen. Skal godt nok køre til Italien om søndagen. Men lørdag kan man jo godt lige køre forbi.. Altså.. det er fandme tæt på forældrene. Arh, men hvad med at tage lidt senere af sted til Italien om søndagen, så du kan nå forbi store ring og se Petrinemor folde sig ud i sin transvestitkjole? :slem: Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008624 Kommer begge dage med 2 brune uhyrer.. Chabal's sidste udstilling som hvalp Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år Forfatter comment_1008649 Vil sige at man ikke skal forvente at møde jer i Kerteminde om lørdagen? ja desværre altså med mindre martin nægter at kører os du må tage billeder til os :kys: Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008662 Og 17 km herfra. Hvis vejret er godt og vi har overskud til det, kunne I måske kigge her forbi lørdag efter udstillingen til en glas vin i haven. Jeanette og Luna kommer over og er her den weekend (og ugen efter) Det må vi lige se til... mine forældre tager muligvis med og ligger i campingvogn, så vi skal hjem og hygge ved dem, hvis det er... Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008683 Arh, men hvad med at tage lidt senere af sted til Italien om søndagen, så du kan nå forbi store ring og se Petrinemor folde sig ud i sin transvestitkjole? :slem: Jeg skal afsted min familie, for første gang i årevis (det skal nok blive.. interessant).. nåmen det er kun min mor der virkelig gerne gad se PeTranser.. Har virkelig ellers SKAM solgt konceptet. Nu tror jeg bare der er en smule bekymring for mit valg af omgangskreds. Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008684 Amocca - man kan godt snige hunde med på et DKK træner kort. Man skal bare ligne en der mener det. Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008685 Jeg skal afsted min familie, for første gang i årevis (det skal nok blive.. interessant).. nåmen det er kun min mor der virkelig gerne gad se PeTranser.. Har virkelig ellers SKAM solgt konceptet. Nu tror jeg bare der er en smule bekymring for mit valg af omgangskreds. Jeg fatter virkelig ikke, at ALLE ikke har lyst til at se Petrine i transkjole? Jeg tænker, at det må være weekendens hovedattraktion! :klap: (Jeg har virkelig store forventninger til den kjole, håber ikke jeg bliver alt for skuffet ) Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008688 Jeg fatter virkelig ikke, at ALLE ikke har lyst til at se Petrine i transkjole? Jeg tænker, at det må være weekendens hovedattraktion! :klap: (Jeg har virkelig store forventninger til den kjole, håber ikke jeg bliver alt for skuffet ) Min bror så fuldstændig forkert ud i ansigtet. Det havde absolut ingen interesse - man kunne jo risikere at gå glip af vigtig shopping tid. Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008696 Min bror så fuldstændig forkert ud i ansigtet. Det havde absolut ingen interesse - man kunne jo risikere at gå glip af vigtig shopping tid. Din bror har tydeligvis helt forkerte prioriteter! (Altså, intet ondt mod shoppingtid, men Petrine i trans, come on, hvad topper det? ) Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008698 Din bror har tydeligvis helt forkerte prioriteter! (Altså, intet ondt mod shoppingtid, men Petrine i trans, come on, hvad topper det? ) Ingenting! Er der nogen der tager billeder? Please sig at de gør. Det behøver ikke være til offentlig skue - men man må virkelig gerne sende det i en mail. Sorry Petrine, det kommer alt sammen til at lyde så hårdt.. Jeg er meget imponeret over, at lysten til at lave noget med ens hund, trumfer totalt mangel på lyst til at gå i kjole :hjerte: Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008701 Tror godt Petrine ved, at vi ikke mener noget ondt. Men altså, antikjole vil-ikke-engang-have-pænt-tøj-på-til-bryllup-Petrine viser sig for muligvis første gang offentligt i kjole - og så er det en transkjole! Ej men, det er da fantastisk, jeg forestiller mig noget vildt overdådigt med flæser og pangfarver og dyb udringning. :klap: Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008702 Tror godt Petrine ved, at vi ikke mener noget ondt. Men altså, antikjole vil-ikke-engang-have-pænt-tøj-på-til-bryllup-Petrine viser sig for muligvis første gang offentligt i kjole - og så er det en transkjole! Ej men, det er da fantastisk, jeg forestiller mig noget vildt overdådigt med flæser og pangfarver og dyb udringning. :klap: Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine! Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008705 Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine! Me too! Det er da derfor, jeg glæder mig så meget til at se den, behagelig-kjole-trans er kedeligt, jeg forventer det fulde show! Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008755 Ingenting! Er der nogen der tager billeder? Please sig at de gør. Det behøver ikke være til offentlig skue - men man må virkelig gerne sende det i en mail. Sorry Petrine, det kommer alt sammen til at lyde så hårdt.. Jeg er meget imponeret over, at lysten til at lave noget med ens hund, trumfer totalt mangel på lyst til at gå i kjole :hjerte: Alle billeder må gerne lægges offentligt, fremover vil alt (inkl agility) blive udført i kjole, hvis det giver film og billeder fra fremmede uden jeg behøver bede om det Men make-up? Veninden fabler konstant om smokey eyes...det bliver bare lidt overkill, når jeg forventer at Zamzam skrider fra banen og Bastarden muligvis bliver trykket af omgivelserne :hmm: Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008785 Nu overvejer jeg at gøre min hund følgeskab bare for at se trans-giraffen Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1008871 Nu overvejer jeg at gøre min hund følgeskab bare for at se trans-giraffen Nej men altså - I må ikke ha det sjovt uden mig! Rapporter
Besvaret August 14, 201213 år comment_1009303 Lørdag - agility med PetrineSøndag - danse med Zamzam og Bastarden Kører frem og tilbage begge dage Skal du have en lille pige og hendes GD med fra Odense så?? Rapporter
Besvaret August 15, 201213 år comment_1009375 Nej men altså - I må ikke ha det sjovt uden mig! Du skal til Pride... same shit Rapporter
Besvaret August 17, 201213 år comment_1010893 Jeg ved ikke hvorfor min hjerne insisterer på rød - palietter - plads til brede skuldre og med en masser glimmer. Det er nok ønsketænkning! Men jeg håber sådan hun er gået glam-dragqueen og ikke jeg-kan-bare-godt-lidt-behagelige-kjoler-trans. ALL IN, Petrine! sjovt nok var det præcis røde pailetter der fandt vej til min hjerne... great minds think alike! Rapporter
Besvaret August 17, 201213 år comment_1010929 I tænker sådan noget her? Jeg forestiller mig noget a la den her (hvis man forestiller sig at resten af kjolen fortsætter i samme stil): Håber IKKE, at jeg bliver skuffet! Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.