Hop til indhold

Billedtråd september 2012


caro2001
 Share

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hihi prinsesse hunden demonstrere lige hvordan en rigtig dame siger pænt nej tak til det man bliver tilbudt :mrsgreen:

 

 

En vis anden hund - no names mentioned - ville gylpe det i sig uden at kigge, og ville derefter slå en meget forurettet mine op når han fandt ud af at det ikke smagte godt :lol:

 

Men Vinnie er også en rigtig dame. Hun er altid førstevælger, når der tilbydes tyggeting, og kan godt være temmelig længe om at bestemme sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

En vis anden hund - no names mentioned - ville gylpe det i sig uden at kigge, og ville derefter slå en meget forurettet mine op når han fandt ud af at det ikke smagte godt :lol:

 

Men Vinnie er også en rigtig dame. Hun er altid førstevælger, når der tilbydes tyggeting, og kan godt være temmelig længe om at bestemme sig.

 

 

:lol:

 

Izzie får også altid et par valgmuligheder når hun tilbydes guffere, og er udemærket i stand til at gå derfra uden noget hvis der ikke lige er noget der behager fruen på nuværende tidspunkt :fornaermet:

 

:lol: ak de prinsesser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde hundene med på vildnistur i dag. Med skam at melde hører vildnisset til vores egen have, men jeg har bestemt mig til at der skal være køkkenhave til næste år - tror jeg nok - hvis nogen har energi til at grave stykket og fjerne ukrudt :engel:

 

Hey Oluf, der sidder en flue på dig lige DER!

img0825cz.jpg

 

Jamen de skal smækkes hårdt!

img0831f.jpg

 

Ih, der er mange fluer her. Er du ikke glad for at jeg er med :slem:

img0840ir.jpg

 

Ja jeg er lækker, jeg ved det godt...

img0847pl.jpg

 

Jeg tager lige en slapper, lad mig nu være!

img0870nq.jpg

 

Og så endte det hele i en ordentlig omgang kluddermor :lol:

img0880hz.jpg

 

Der kommer ingen billeder af Vinnie og hendes fødselsdagsgave (hjortetak), for hun kunne ikke lide den :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg for første gang i laaang tid haft lysten og energien til at ta' kameraet med ud på gåtur... Det var også bare så lækkert vejr, det hjalp jo på det! Desværre har bønderne sået forkert på markerne, så aftensolen ligger sådan at man får majsmark i baggrunden, mens den flotte gyldne stubmark ligger lige op mod solen... :stupid: Må lige ta' en snak med dem om det til næste år. ;-) Så nu blev det til mange billeder hvor Iso kun har ét synligt øje, eller med vejen som baggrund.

 

Okay, undskyld på forhånd for en kæmpe omgang mega-Iso-spam! :genert:

 

IMG_1438b.jpg

 

IMG_1445b.jpg

 

IMG_1460b.jpg

 

IMG_1475b.jpg

 

IMG_1482b.jpg

 

IMG_1483b.jpg

 

IMG_1486b.jpg

 

IMG_1488b.jpg

 

IMG_1492b.jpg

 

IMG_1509b.jpg

 

IMG_1516b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg gider bare ikke tage billeder hvis der ikke er nogen der gider kigge dem igennem.

 

Vi andre spørger da heller ikke inden vi lægger billeder ud.

 

Det gør vi fordi vi har lyst til at vise de billeder vi har taget og kan nogen så lide dem, så er det jo bare dejligt.

Så hvis du har lyst til at vise dine billeder frem, så læg dem da ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...