Hop til indhold

DcH DM 22/23 september


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ja, som overskriften siger, så er der jo DcH DM i weekenden.

godt nok er der mange DKK folk herinde, men kender da til to HF'ere der skal deltage.

 

Er der andre end Dorthe og Amocca der er udtaget?

og hvem ud over mig, skal et smut til Grindsted og heppe?

 

Der er 4 fra "min" klub der skal deltage, Yodas opdrætter og hans mormor er udtaget i rally, ejeren af Yodas søster er også udtaget i rally og så er Yodas moster udtaget i agility - så vi får travlt med at komme rundt og se alle lørdag :mrgreen:

 

Men skulle der dukke nogle HF'ere op, så vil vi jo gerne hilse på - så kom frisk, hvem skal med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er programmet? Er der rally og agility begge dage eller? Jeg kan ikke lørdag, men kunne godt finde på at kigge forbi søndag

 

Jeg har kun styr på rallyen.

 

Der er rally begge dage. Lørdag går vi to baner. Om søndagen skal der så gås finale, hvor vi alle er med, men starter i omvendt rækkefølge efter resultaterne om lørdagen, altså starter med nr. 24 og slutter med den, der fører efter lørdagens to baner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvad er programmet? Er der rally og agility begge dage eller? Jeg kan ikke lørdag, men kunne godt finde på at kigge forbi søndag

 

Ved ikke med agility, men alt andet foregår over to dage, så er ret sikker på agility også er over begge dage.

 

Jeg kommer søndag min søster og hendes Yoda er udtaget i elite

 

Uhh.. Er det din søster der har Yoda?!

vidste ikke der var andre i DK med det navn, før jeg så startlisten til Elite turneringen - men min Yoda har godt nok noget at leve op til. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hvis det passer med at vi er der når du skal gå, melder jeg mig gerne som kamerafører (bare lad være med at spørge Amocca om hvor god jeg er:engel:)

 

Tusind tak.

Nu går det heldigvis lidt langsommere på rally-banen end ovre hos agility, så mon ikke det går

 

Vi er i et Olivers telt af den gamle slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg tager kamera med - men tør ikke love hvor jeg er hvornår og hvor meget det bliver brugt, for tager dingledyret med og han kræver en del opmærksomhed :mrgreen:

Men kommer man lige forbi mig, så skal jeg nok knipse nogle billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke med agility, men alt andet foregår over to dage, så er ret sikker på agility også er over begge dage.

 

 

 

Uhh.. Er det din søster der har Yoda?!

vidste ikke der var andre i DK med det navn, før jeg så startlisten til Elite turneringen - men min Yoda har godt nok noget at leve op til. :5up:

jeps Yoda er en dygtig hund og hundeføreren er også meget dygtig, har været udtaget til DM de sidste mange år først med Valde i mange år, så Vigo, så Frede og nu Yoda, faktisk kan jeg ikke huske at hun nogensinde ikke har været udtaget:) og de blev da også danmarksmestre i B klassen Bente og Yoda for ogle år siden og deltager i eliteturneringen:)

 

obs et billede fra da de vandt DM, og jo jeg er stolt af min søster:)

204046_600_800_0_0_0_0.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi lå rigtig godt til at skulle afsted i C-klassen hele foråret... Så tog alle andre sig sammen og det gjorde vi ikke... Så vi venter til næste år "gg"

 

Vi har to med fra klubben. En der har været afsted til DM i agility hvert år siden, hmmm, 1998 tror jeg og som har fået podieplacering en del gange senest i 2010 hvor hun vandt for mellemhundene. Hun har faktisk to hunde med i år( mor og søn) .

og så har vi en med i B-klassen som sidste år blev nr. 3 i c-klassen. Og som er nr. 3 i udtagelsen til DM i år.

 

Min fravige gerne køre der over søndag, men det er første dag i søndagstræningen, så har sagt at det går ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
jeps Yoda er en dygtig hund og hundeføreren er også meget dygtig, har været udtaget til DM de sidste mange år først med Valde i mange år, så Vigo, så Frede og nu Yoda, faktisk kan jeg ikke huske at hun nogensinde ikke har været udtaget:) og de blev da også danmarksmestre i B klassen Bente og Yoda for ogle år siden og deltager i eliteturneringen:)

 

obs et billede fra da de vandt DM, og jo jeg er stolt af min søster:)

 

Ja, man må sige de har gjort det rigtig godt :5up:

Kan godt forstå du er stolt af dem.

 

_____________________________________________

 

Nå... Men kan se jeg kommer til at løbe rundt som en galning lørdag.

Både held i uheld, at alle vores DM hundefører fra klubben åbenbart skal have de knap så publikumsvenlige øvelser lørdag, for alle 4 skal i ilden mellem kl. 12.16 og 12.40 første gang - Det er vist umuligt at få set dem alle :lol:

 

Så skal B hundene på spor senere på dagen og vores A hund skal have halsgivning og fritsøg.... Alle sammen indenfor 40 minutter.

 

Er nu endnu mere træt af, at mormor har valgt at invitere til fødselsdag søndag kl. 11, så jeg ikke kan få set stuedressuren :roll:

Og man kan vist ikke tillade sig at melde afbud til fødselsdagen, fordi man skal ned at se DM.... Hvis man nu skulle deltage, så var det nok en anden sag :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Når det nu er DM, er der så et sted man kan komme til at se det på nettet, når det er overstået? Vil da gerne se jer, men kan ikke komme derhen :-)

 

ja da her: DcH DM 2012

 

Tror ikke de laver video af forløbet, hvis det er det der menes - Men der plejer at komme en del billeder.

Og så kan man selvfølgelig se resultaterne. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...