Hop til indhold

Bamserne ude :o)


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Årh, har lyst til at nusse og mundprutte hvalpemaver nu! Taiki elskede når jeg mundpruttede ham på maven, han ville selv lægge sig på ryggen og gøre sig til, for at jeg gjorde det. Så ville han fnyse imens (hundelatter?) og den lille hale ville piske frem og tilbage henover gulvet under numsen (da den jo krøller på en shiba), og så ville han fare op, løbe rundt, og lægge sig parat igen.

 

Hvalpemaver. Hvalpenus!! Det er ren terapi. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Ikke tøj, dækken ;-)

 

Og ja det har de på for ikke at fryse, det blæser altid her så når temperaturen kommer ned omkring 0 så blir her rigtig koldt. Hvis de skal have noget ud af at lege og gerne i mere end 3 minutter, så er det dækken på. Skal de bare ud og tisse i gården er der ikke brug for den slags :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke tøj, dækken ;-)

 

Og ja det har de på for ikke at fryse, det blæser altid her så når temperaturen kommer ned omkring 0 så blir her rigtig koldt. Hvis de skal have noget ud af at lege og gerne i mere end 3 minutter, så er det dækken på. Skal de bare ud og tisse i gården er der ikke brug for den slags :-)

 

UNDSKYLD :oops:

 

Kunne godt se at du ikke havde givet dem det på "bare" fordi du havde brug for påklædningsdukker :blink:

 

Men det giver mening med den korte pels at blæst og chill-factor gør det rigtig koldt! Bare fordi jeg fik at vide at jeg var pylremor da jeg overvejede dækken til Ludwig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

UNDSKYLD :oops:

 

Kunne godt se at du ikke havde givet dem det på "bare" fordi du havde brug for påklædningsdukker :blink:

 

Men det giver mening med den korte pels at blæst og chill-factor gør det rigtig koldt! Bare fordi jeg fik at vide at jeg var pylremor da jeg overvejede dækken til Ludwig :engel:

 

Ja der er ikke meget pels, men de voksne hunde kan godt holde varmen når de leger på marken, der er det kun den ældste på 9 år der får dækken på hvis han skal gå tur.

Men hvalpe med så kort pels og så stor krop kommer hurtigt til at afgive alt for meget varme, de kan ikke koncentrere sig om noget når de fryser, så hvalpene får osse dækken på når de er til træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke billeder... Bare sådan af ren nysgerrighed.. hvilken størrelse skal en GD have i dækken?

 

Det kommer an på hvilken størrelse hunden har ;-)

Men str. 90 plejer at passe til en hanhund og 80 til en tæve, men det afhænger noget af mærke og model jo.

Lige nu passer hvalpene størrelse 70 men jeg håber det er en lidt lille størrelse, eller blir de jo enorme de to damer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er vild med det her... "Hallåååå, slip lige mit halsflæsk..." :klap:

Ja man skal finde sig i meget, det plejer at være hende der tygger i den anden, men i morges tabte hun hjørnetænderne i overmunden, så det er ikke helt så nemt at få fat ;-)

 

Og det her... Snak lige om kæmpe flyveører :sjov:

Jojo, de skulle gerne passe til resten og sidde rigtigt om et års tid. Hvis en hvalp har små ører bliver de ikke hvor de skal og skal ofte tapes ned for ikke at komme til at sidde og blafre rundt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...