Hop til indhold

Om et døgn er jeg hundeejer igen.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stort tillykke med hende Ascha! :-D

 

Hun ser godt nok dejlig ud. Og så under jeg dig bare SÅ meget at du endeligt har fået flatter og "normal" hvalp.

 

Thailo vil altid være i mine tanker. Kram

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Op!! :mrgreen:

 

Hvor er billeder og historier om søde Shandie?? :engel:

 

Søde?. Det er hun sgu ikke lige i øjeblikket. :???::lol:

 

Jeg ligger jo med forkølelse og det kan man åbenbart ikke samtidig med at man har en hvalp med krudt i måsen. For en uge side var Shandie stort set renlig. Nu har kræet fundet ud af at man skal lege og ikke tisse, når man er ude. Hun har ædt mit gulvtæppe ude i gangen og jeg har ikke snørebånd i nogle af mine sko længere. Pludselig er det også blevet interessant at spise potteplanter igen og for første gang har hun ikke sovet om natten, men vækket mig 3-4 gange de sidste 2 nætter, og det er nok ikke lige særlig sjovt når man i forvejen skal bruge 10 timer i sengen for at få sovet 3 (pga. hoste).

 

Nå, men så det med billeder da. Altså jeg ved sgutte hvordan I andre gør det, men jeg kan kun tage kedelige billeder af en hvalp der står stille for ellers bliver det sådan her:

 

128.jpg

 

Nå, men det var så det negative. Jeg elsker sgu det lille fjollehoved alligevel og på positivsiden har jeg efterhånden fået en hund der vælger andre hunde fra, som hun leger med, for at følge med mig når jeg går.

 

... Og så skal jeg vel bare lige på ret køl igen, så min lille søde englehvalp kan flytte ind igen og hvalpen fra helvede kan flytte ud.

 

Lidt stillbilleder fra forleden:

 

143.jpg

126.jpg

130.jpg

131.jpg

132.jpg

133.jpg

141.jpg

145.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hårh, hvor er hun dejligt :lun:

 

Og fuldstændig som en hundehvalp i den alder skal være :mrgreen:

Mener Yoda i samme alder, også havde den idé med, at man leger og leger og leger udenfor og derfor helt glemmer at få lavet det man skulle.

Er grov glad for, at jeg ikke lå syg samtidig med at han havde den periode - God bedring :ae:

 

Men det er herligt, trods alt, med de her tossede hvalpestreger :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og fuldstændig som en hundehvalp i den alder skal være :mrgreen:

Mener Yoda i samme alder, også havde den idé med, at man leger og leger og leger udenfor og derfor helt glemmer at få lavet det man skulle.

Det skal også nok blive bedre igen, for en del af problemet er jo at jeg kan falde i søvn alle vegne og på alle tidspunkter, og så bliver det jo svært at opdage når hun begynder at trisse rundt.

Er grov glad for, at jeg ikke lå syg samtidig med at han havde den periode - God bedring :ae:

Tak, det er heller ikke særlig morsomt. :???:

Men det er herligt, trods alt, med de her tossede hvalpestreger :klap:

Heldigvis virker jeg også som en hund, så jeg er rigtig glad for at jeg har så mange gode erfaringer, at jeg kan tåle lidt dårlige uden at være ved at smide hende ud ad vinduet (det får man dog heller ikke så meget ud af når man bor i stueetagen). :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhr, Shandie! :lun: Du må altså lige give et praj, når du mener, hun er klar til at møde Møffe-dyret til en lille tur - så kan jeg også få taget de billeder, jeg har lovet :engel: (kvaliteten garanterer jeg dog ikke for, afhænger kraftigt af vejret :lol: )

 

Møffe er hun garanteret klar til, jeg skal bare lige være rask først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ting forandrer sig jo hurtigt og igår aftes og her til morgen har jeg haft englebassen tilbage (nok godt hjulpet af lidt mere tid udenfor og lidt cayennepeber). :slem: Men jeg skal nok huske jeres tilbud hvis djævlehvalpen dukker op igen.

 

Haha, den med cayennepeber må du nok lige uddybe en smule :sjov: Det er peberspray man bruger til at passificere med, hvis det er det du har misforstået :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, den med cayennepeber må du nok lige uddybe en smule :sjov: Det er peberspray man bruger til at passificere med, hvis det er det du har misforstået :slem:

Men så skal man jo gribe forbryderen med fingrene i kagedåsen. At tage forbryderen med rundt og drysse peber på de værste "crime scenes" har en langt bedre forebyggende virkning. :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skriver bare når tid er så ? :banan:

 

Det kan du tro. Regner med at jeg er tilbage til mit normale "jeg" efter weekenden. Kan dog ikke onsdag og torsdag.

 

Man siger at kvinder der har født udskiller et hormon, så de glemmer smerten. Jeg tror det samme sker med hvalpe, blot at man glemmer de der 2 djævlehorn der vokser ud af panden på dem, og får dem til at opføre sig som små monstre:lol:

 

He, det kan sgu godt være at det hænger sådan sammen. Kan godt mærke at jeg har glemt hvordan det var de andre gange. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...