Besvaret Oktober 1, 201213 år comment_1045797 Jeg lægger ud i denne måned - havde lige en masse billeder på mit kamera som jeg først har fået lagt over nu Here goes: Løøøb, LØØØØØB!! Hvorfor ser min hund ofte så bøvet ud? :hmm: Og lidt billeder fra Kastellet Og 2 fra stranden Og endelig - de første gode billeder af Inca og jeg sammen :hjerte: Rapporter
Besvaret Oktober 1, 201213 år comment_1045963 Søde Inca Du ved vel godt, at du har en meget udtryksfuld hund, ikk?:blink: Der kunne hun f.eks "sige", må jeg ikke godt få et kødben, mor..hva`..må jeg ikke godt Rapporter
Besvaret Oktober 1, 201213 år comment_1046096 fine billeder af Inca - men hold op hvor er hun blevet stor Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år Forfatter comment_1046214 Søde Inca Du ved vel godt, at du har en meget udtryksfuld hund, ikk?:blink: Der kunne hun f.eks "sige", må jeg ikke godt få et kødben, mor..hva`..må jeg ikke godt Haha jo, det ved jeg :blink: Og hun er mester i at tigge, med de der stoooore brune øjne Men det er skønt at hun har så meget personlighed og en masse udtryk :hjerte: Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046218 Haha jo, det ved jeg :blink: Og hun er mester i at tigge, med de der stoooore brune øjne Men det er skønt at hun har så meget personlighed og en masse udtryk :hjerte: Hi hi..ja, hun må godt nok være svær, at modstå, med de udtryk, hun kan stille op Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år Forfatter comment_1046222 Hi hi..ja, hun må godt nok være svær, at modstå, med de udtryk, hun kan stille op Oh yes... Det er stortset umuligt Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046417 Inca:hjerte: Elsker hendes øjne og læbefang!!!! Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046498 En af de mange gåture i skoven - hvor er det altså smukt og rart om efteråret :hjerte: Ayo skraber bagud - og det bliver gjort til punkt og prikke! Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046511 Dejlige Bubber :hjerte: og hov...er det ikke min gamle gåturs sti du går på? sys jeg kan se rideskolen i baggrunden Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046535 Lidt billeder fra igår, hvor det stod ned i stænger her i Sindal. Mambo elsker sit reb. Og han synes at vi skal gå ud i regnen og lege med den. Men det fortrød han at vi gjorde. Og nu ligger han inde på sin pude snork sover. Ved ikke hvorfor der er så stor størrelses forskel. Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046681 Dejlige Bubber :hjerte: og hov...er det ikke min gamle gåturs sti du går på? sys jeg kan se rideskolen i baggrunden Jo, det er det Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046766 Hvorfor ser min hund ofte så bøvet ud? :hmm: [ATTACH=CONFIG]95450[/ATTACH] Jeg synes du har en smuk hund!! Bøvet er ikke et udtryk man skal negligere!! (Siger hende som selv har anskaffet sig en hund med et RET bøvet udtryk til tider ) Et spørgsmål om mus Åhhhh I LOVE IT :klap: Så er den køje vist kvalitetstestet Og så siger du at Oluf ikke er nuttet ÜBER NUTTET Rapporter
Besvaret Oktober 3, 201213 år comment_1047284 Og så siger du at Oluf ikke er nuttet ÜBER NUTTET Mange tak Men du slipper for at komme med flere billeder af din egen nutte-prinsesse. Venter spændt PS: Er det ikke snart på tide at få ændret signaturen? :hmm: Rapporter