Hop til indhold

DKK Herning november 2012


Recommended Posts

  • Svar 225
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bantus!!!!!

 

En eller anden dag stalker jeg dig, funder ud af hvor du bor og tager så op og besøger dig, så kan du ikke løbe fra mig :mrgreen:

 

Jeg gjorde virkelig et ihærdigt forsøg denne gang på at hilse på dig. 3 gange forsøgte jeg at gå hen til dig, men så sad du lige og fodrede sophie, så ville jeg ikke lige forstyrre, så snakkede du lige med sådan en mand med skæg, også kunne jeg ikke finde ud af hvad jeg skulle sige, og så turde jeg ikke alligevel:oops:. Men du skal være velkommen til at komme og besøge mig næste gang du skal besøge din familie i Jylland, det er ikke så langt fra mig nemlig.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gjorde virkelig et ihærdigt forsøg denne gang på at hilse på dig. 3 gange forsøgte jeg at gå hen til dig, men så sad du lige og fodrede sophie, så ville jeg ikke lige forstyrre, så snakkede du lige med sådan en mand med skæg, også kunne jeg ikke finde ud af hvad jeg skulle sige, og så turde jeg ikke alligevel:oops:. Men du skal være velkommen til at komme og besøge mig næste gang du skal besøge din familie i Jylland, det er ikke så langt fra mig nemlig.

 

Bantus

 

Så er det sådan vi gør det :5up:

 

 

Så du så også hvordan jeg kastede sofie over i barnevognen og smed hendes mad, og greb Aslan og løb ind i ringen?

 

Jeg er nok kendt som den dårlige mor inden i broholmerkredsen....... men martin havde altså styr på det, og hun faldte ikke ud af vognen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
3 udstillinger, 3 certer :banan: blev anden bedste i kønnet, han mangler masse i bagpartiet. Så nu må vi sætte aslan til at trække!

 

Fedt, tillykke!!! :klap:

 

______________________________________________

 

Også hjemvendt efter en lang dag i Herning.

Fandt kun store ring og hal M med standene, alt andet nåede jeg ikke, da jeg for rundt som en hovedløs kylling :oops:

 

Men fik set noget LP, hvilket var en spændende verden at få indblik i - Meget, meget interessant.

Og dygtige hunde og førere! :5up:

 

Fik selvfølgelig hilst på Siri og Spot- det giver næsten sig selv.

 

Og en heeel masse andre, både HF'ere, klubkammerater, alle mulige andre jeg kender og så en masse nye mennesker.

Og Vilya :lun: + Vilya mor!

 

Dinlgen var med og var meeeeget dygtig og fuldstændig upåvirket af larmen, alle hundene og menneskene og lod som om, at han da havde prøvet det 1.000 gange før.

Han var endda klar på en gang træning inde i en af hallerne :shock:

Så dygtig! :klap:

Dog har han i den grad arvet mors og fars kærlighed til mennesker og tog lige en tur rundt på skødet af samtlige mennesker han kunne komme i nærheden af og var ikke just afdæmpet i hans måde at hilse på :genert:

Og så var han fuldstændig kvæstet til sidst og sov med det samme han kom i buret, da manden kørte hjem med ham.

 

Fik købt et BOT fleece dækken til Bamse og en udstillingsline til dinglen.

Og det var vist det.

 

Tak til alle HF'erne for en dejlig dag - Og tillykke med de fine resultater rundt omkring i messecentret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Super dejlift at se sp mange i dag! Beklager meget at jeg er lidtsammenbidt og stresset inden jeg har været inde - pyha jeg bliver nervøs!

 

Sørger bare for at have små skarpe af en eller anden slags med til dig en anden gang :blink:

 

Men du er så væsentlig mere imødekommende og afslappet end mig, når jeg skal på!

Det er kun Dumlemor der skal snakke til mig inden jeg skal på :genert:

 

Og tillykke med et sindssygt flot program - I er simpelthen en fornøjelse at se på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er begge på et andet forum, hvor hun jo har vist billeder af og snakket om sin søsters hund. Hahaha jeg er famer langsom:mrgreen::lol:

 

Hehe det kunne du da ikke vide :D men jep vi er søskende. Fik faktisk hvalpene på ca. samme tid. Hendes er lige 3 uger ældre end min. Men det skete fordi jeg desværre måtte aflive min unge 3 årig hund. Og så stod jeg pludselig uden hund. Så måtte jo have en ny :-) Super dejligt at vi har fulgtes så meget ad med hvalpene, som nu er snart voksne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hjemme i Søborg igen! Måtte lige kaste op ude på parkeringspladsen inden turen gik mod Sjælland og igen før broen. En dejlig, men laaaang dag er overstået! Stort tillykke Siri med jeres alt for smukke samarbejde! En fornøjelse at se på:-) og tak til alle jer andre hf'er jeg fik hilst på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, vi fik jo forresten reservecacib i dag.

 

Da hun sgade det, sagde jeg tak men det kan vi ikke bruge.

Hun fik at vide hvorfor, så spurgte hun hund nr 3 om de kunne bruge det, og så fik den det.

 

Men så blev der pludselig snakket om om der så gik ged i det hele eller?

Og dommeren endte med at sige at nu satte hun sin underskrift på det valg hun havde taget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Dorthe og Aslan. Hvor er det bare flot med endnu et cert, men Aslan er da også bare den lækreste broholmer, uanset om han har baller af stål eller ej.:-D

 

Jeg fik desværre ikke set så meget udstilling, men i stedet LP. Hvordan endte det med Tempo og Spot?

 

Det var også bare rigtig hyggeligt at hilse på ale de søde H-F'ere, og også få sat ansigt på nogle flere. Blev også lidt lun på den dersens Dingle-hund, der kom farende ud af det blå og pludselg sad på skødet af mig. GODT jeg ikke skal opdrage ham til dagligt, for jeg ville ikke kunne nænne at irettesætte sådan en sød og kærlig lille fyr.;-)

 

Dejligt også at få hilst på Tempo og den berømte Spot, samt se dem begge arbejde så flot i ringen.

Og Vilya, hende er det også altid en fornøjelse at hilse på.:lun:

 

Og tak til Ida, fodi hun gad have mig med. Uden hende var jeg vist ikke kommet nogen steder i dag.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

De elendige billeder jeg fik taget på dagen kan i øvrigt ses her:

 

https://plus.google.com/photos/108758792292173724736/albums/5806942978372401313

 

Christina skal male Tempo hvid i hovedet næste gang, for han var umulig at tage billeder af og Siri og Spot skal stå stille :mrgreen:

 

Tilgengæld kan kameraet åbenbart godt lide blondiner :hmm:

 

DKK burde indføre bedre belysning til næste år, så det er til at tage billeder inde i hallen.

Link til indlæg
Del på andre sites

De elendige billeder jeg fik taget på dagen kan i øvrigt ses her:

 

https://plus.google.com/photos/108758792292173724736/albums/5806942978372401313

 

Christina skal male Tempo hvid i hovedet næste gang, for han var umulig at tage billeder af og Siri og Spot skal stå stille :mrgreen:

 

Tilgengæld kan kameraet åbenbart godt lide blondiner :hmm:

 

DKK burde indføre bedre belysning til næste år, så det er til at tage billeder inde i hallen.

 

 

 

Det er da nogle rigtig gode billeder, forholdene taget i betragtning.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...