Hop til indhold

Lad mig præsentere......Frodo


stargirl1970
 Share

Recommended Posts

Så er Frodo flyttet ind - han har indtaget både sofaen og mit hjerte.:hjerte:

Han er den sødeste, mildeste gamle hund. Han ser ikke så godt så nogen gange bumper han ind i ting. Men udover det har han taget det hele i strakt pote. Han er enormt kælen og tigger efter opmærksomhed. Han elsker alt - andre hunde, børn , mennesker og nus.

 

Shabi er en smule forbeholden - han er jo stoor - synes hun. Men de kan fint dele snuse pletter og Shabi er blevet mere rolig i haven efter Frodo er kommet.

 

Frodo290712.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fiiiiiin. :hjerte:

 

Hvad er der sket med Mille? Kan se at hun ikke længere er nævnt i din signatur, men stadig er din avatar?

 

Milla og Shabi blev dødeligt uvenner - efter at have besøgt dyrlægen 3 gange på 14 dage og have køkkenet sprøjtet til med blod turde jeg ikke mere......Derfor fik Milla et nyt hjem hvor hun er elsket enehund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tinas ny hund 2.jpg

Så forstår jeg bedre, jeg synes at have set ham før. Jeg har også 2 fra Gh og kigger ofte på deres gamlinger. Og det er så herligt , at de der findes som udsmidte på gaden , ikke bare skal tilbringe resten af livet i et af de private internater dernede med alt for mange hunde, men får et ønskehjem. Hvor er han blevet passet dernede til du adopterede ham.??? Hos hvem?? ved du det.???

Kom han hjem med den lille hvide tæve, der skulle til Tina. Hende der lignede ,jeg ved ikke hvad , da hun blev reddet.

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]96545[/ATTACH]

Så forstår jeg bedre, jeg synes at have set ham før. Jeg har også 2 fra Gh og kigger ofte på deres gamlinger. Og det er så herligt , at de der findes som udsmidte på gaden , ikke bare skal tilbringe resten af livet i et af de private internater dernede med alt for mange hunde, men får et ønskehjem. Hvor er han blevet passet dernede til du adopterede ham.??? Hos hvem?? ved du det.???

Kom han hjem med den lille hvide tæve, der skulle til Tina. Hende der lignede ,jeg ved ikke hvad , da hun blev reddet.

 

Jeg ved ikke hvor han blev passet dernede... Han kom faktisk hjem søndagen før Bella (Tinas lille tæve) og var så i pleje på sjælland. Derefter tog Tina og mand ham så med til jylland og jeg hentede ham der :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...