Hop til indhold

.... Det er sgu lidt sygt....


Gæst jepsen
 Share

Recommended Posts

Hvis nogen kan sansynliggøre at hunden lider overlast ved den manøvre, har jeg en holdning til det. Hvis ikke, kan hun for min skyld gøre som hun vil med sin hund.

De der kan "få noget ud af det her" er da netop Ekstra Bladet, og måske en eller anden politisk ordfører der vil have indført en lov der forbyder kvinder at amme hunde. Ikke at det kommer til at betyde noget i denne sag der jo ikke foregår i Danmark, men så har man jo i det mindste sikret sig, og fået lidt mediomtale med i købet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogen kan sansynliggøre at hunden lider overlast ved den manøvre, har jeg en holdning til det. Hvis ikke, kan hun for min skyld gøre som hun vil med sin hund.

De der kan "få noget ud af det her" er da netop Ekstra Bladet, og måske en eller anden politisk ordfører der vil have indført en lov der forbyder kvinder at amme hunde. Ikke at det kommer til at betyde noget i denne sag der jo ikke foregår i Danmark, men så har man jo i det mindste sikret sig, og fået lidt mediomtale med i købet.

 

Se det er jeg ganske enig i... Men jeg synes stadig at det er VILDT underligt! Men jeg synes da på ingen måde det er "synd" for hunden.

 

Jeg kan bare på ingen måde forestille mig at det var.. behageligt... Eller at jeg ville føle mig hel.. Jeg får direkte kuldegysninger bare ved at skulle tænke tanken, så mærkeligt (forkert?) synes jeg at det er.... Men du har helt ret.. Hvis hun synes det er dejligt, så må hun da gøre det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Se det er jeg ganske enig i... Men jeg synes stadig at det er VILDT underligt! Men jeg synes da på ingen måde det er "synd" for hunden.

 

Jeg synes det er vildt mærkeligt at folk der ellers ikke forstår et ord tysk, kommanderer deres hund på tysk. Jeg synes ogaå at det er mærkeligt at nogen gider betale i dyre domme for at komme på en hundeudstilling, og alt de får er et lille stykke farvet bånd som man kan købe meget billigere i metermål. Men hvis de synes det er sjovt, intet problem. De behøver ikke engang at dele båndene med mig.

 

Ad! Fy føj da! Gør det ikke ondt med dens tænder? :shock:

 

Uden at kende nærmere til sagen kan jeg fastslå at der ikke kan være tale om en af den slags hunde der snapper et par fingre med når man giver den en godbid. Ellers havde hun måttet opgive amningen senest efter andet forsøg.

 

Af praktiske grunde er jeg ikke i stand til at gøre forsøget, men flertallet af HF's brugere er kvinder, nogen må vel kunne finde svaret på om det gør ondt eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er vildt mærkeligt at folk der ellers ikke forstår et ord tysk, kommanderer deres hund på tysk.

 

Synes det lyder sejt, at tale udenlandsk til hundene, så det gør vi altså :fornaermet:

 

Tror flere af mine, ville nyde at blive ammet og ikke bide, men har ikke tænkt mig at afprøve det - jeg synes det sjove er, at kvinden faktisk HAR børn, hvis ikke hun havde, var hun nok blevet skudt i skoen, at hun brugte hunden som erstatning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogen kan sansynliggøre at hunden lider overlast ved den manøvre, har jeg en holdning til det. Hvis ikke, kan hun for min skyld gøre som hun vil med sin hund.

De der kan "få noget ud af det her" er da netop Ekstra Bladet, og måske en eller anden politisk ordfører der vil have indført en lov der forbyder kvinder at amme hunde. Ikke at det kommer til at betyde noget i denne sag der jo ikke foregår i Danmark, men så har man jo i det mindste sikret sig, og fået lidt mediomtale med i købet.

 

Jeg vil også mene at det er en af de mere harmløse. Men jeg ser frem til lovforslaget :mrgreen:

 

I Amazon-området er det faktisk almindeligt at kvinder ammer de grise, de senere æder. Der har de ikke råd til at kassere gratis mad.

 

Jeg synes det er vildt mærkeligt at folk der ellers ikke forstår et ord tysk, kommanderer deres hund på tysk.

 

HINTER Rex! :lol: Det er da bare mine favorit-hundeejere;-)

 

Uden at kende nærmere til sagen kan jeg fastslå at der ikke kan være tale om en af den slags hunde der snapper et par fingre med når man giver den en godbid. Ellers havde hun måttet opgive amningen senest efter andet forsøg.

 

:sjov:

 

Af praktiske grunde er jeg ikke i stand til at gøre forsøget, men flertallet af HF's brugere er kvinder, nogen må vel kunne finde svaret på om det gør ondt eller hvad?

 

Jeg tror jeg står over denne omgang. Det er efterhånden 15 år siden jeg sidst har ammet - og det var noget så banalt som en baby :vedikke:

 

Tror flere af mine, ville nyde at blive ammet og ikke bide, men har ikke tænkt mig at afprøve det - jeg synes det sjove er, at kvinden faktisk HAR børn, hvis ikke hun havde, var hun nok blevet skudt i skoen, at hun brugte hunden som erstatning :mrgreen:

 

Hun ville jo ligesom ikke have mælk, hvis hun ikke havde født :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også mene at det er en af de mere harmløse. Men jeg ser frem til lovforslaget :mrgreen:

 

Det må være kommet bag på Dansk Folkeparti, normalt plejer de at have den slags liggende klar i skuffen til rette lejlighed viser sig.

 

I Amazon-området er det faktisk almindeligt at kvinder ammer de grise, de senere æder. Der har de ikke råd til at kassere gratis mad.

 

Og i Vesten har vi ikke råd til at den slags sker. Forestil dig Hills, Iams, og Eukanuba gå på røven?

 

HINTER Rex! :lol: Det er da bare mine favorit-hundeejere;-)

 

Gad nok vide om en liderlig hanhund kunne gå hen og misforstå den kommando?

 

Jeg tror jeg står over denne omgang. Det er efterhånden 15 år siden jeg sidst har ammet - og det var noget så banalt som en baby :vedikke:

 

Man skal virkelig gøre alting selv nutildags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Klamt. Og temmelig bizart.

Da jeg fik det første barn, for snart 8 år siden( Gud hvor jeg holder mig godt hvis jeg selv skal sige det), forklarede jordemoderen noget med, at når mælken begyndte at løbe, ville man frigive de samme hormoner som når man blev seksuelt opstemt. Måske deri ligger svaret for hvorfor hun ammer sin hund.

Men det er stadig virkelig klamt, og det er uanset hvor mange aber/grise/antiloper, der bliver ammet rundt om i verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mor til to ammer familiens hund - Utroligt men sandt | www.bt.dk

 

Jeg mener så også, damen burde gå til en psykolog.

 

Uanset hvor i verden primitive under-bemidlede stammer bryst-ammer deres dyr ... Det er noget "vi" i den vestlige verden er gået fra for mange mange mange år siden.

 

Jeg er ret ligeglad med om dyret ingen skade tager. Hun har en skrue løs og har brug for en psykolog. Hun kunne jo prøve at tale om hendes savn ved ikke at brystføde sine unger i stedet for at hive hunden til brystet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder og spekulerer lidt på hvordan hun får mælk til at "løbe til" eller hvad det hedder? Får man ikke mælk i brysterne pga. noget hormonelt, som starter når man har født?

 

Faktisk kan det for mange kvinder lade sig gøre at tvinge brysterne til at producere mælk selvom de ikke har født ved at bruge en pumpe (simulere sutten). Nogle kvinder gør det hvis de adopterer et spædbarn og gerne vil amme det. Jeg tror dog det er ret omstændeligt og tidskævende, så næppe noget man bare lige gør fordi man har fået lyst til at amme sin hund. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Adder badder? Ej hvor bizart. Jeg ville da nok overhovedet ikke lige føle mig hel, tværtimod, men det skader jo ikke hunden, som flere af jer er inde på, men det er stydig dybt forkert i mine øjne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk kan det for mange kvinder lade sig gøre at tvinge brysterne til at producere mælk selvom de ikke har født ved at bruge en pumpe (simulere sutten). Nogle kvinder gør det hvis de adopterer et spædbarn og gerne vil amme det. Jeg tror dog det er ret omstændeligt og tidskævende, så næppe noget man bare lige gør fordi man har fået lyst til at amme sin hund. :shock:

 

Det er ikke noget man kan gøre uden hormontilskud. Normalt anser man mælk i brysterne hos en kvinde, der aldrig har født, for at være en sygdom - galaktorré, tror jeg det hedder. Men har man først født, kan man i princippet holde produktionen oppe for evigt (eller i hvert fald indtil overgangsalderen). Det var der kvinder, der levede af i gamle dage, som ammer for rige folks børn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...