Hop til indhold

Jubs bidt af muskelhund


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

Jubs er overfaldet af muskelhund vi kommer gående og begge hunde er i snor men den anden hund trækker sin hund hen af fortovet og den får bidt Jubi så hun bløder kraftigt, fra benet.

 

han med hunden mener at det er Jubi som starter med og bide ud efter hans men men den kommer også hen til os

jeg må desværre bære hende hjem

 

øøvvv hvor jeg hader de hunde der :megaked::megaked:

 

425954_296316043808296_2025714932_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik du ikke navn og adresse , for du bør da få et hurtigt dyrlægecheck på det ben.

hvis hans hund bider , så har han da ikke overholdt regler vedr kort snor,.Og mundkurv,..

Hvis du skulle få dyre regninger, så forlanger mange forsikringsselskaber, at skaden er dyrlægetilset og politiet har fået en anmeldelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Fik du ikke navn og adresse , for du bør da få et hurtigt dyrlægecheck på det ben.

hvis hans hund bider , så har han da ikke overholdt regler vedr kort snor,.Og mundkurv,..

Hvis du skulle få dyre regninger, så forlanger mange forsikringsselskaber, at skaden er dyrlægetilset og politiet har fået en anmeldelse.

 

jo jeg har hans navn og adresse da de bor i blokken overfor mig selv, jeg ved ikke om reglen om mundkurv gælder med mastiff/douge blanding

 

Årh :megaked: Rigtig god bedring med hende, mon ikke du er hos dyrlægen nu? :ae:

 

jo vi har været hos dyrlægen i formiddags:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Sikke noget møg! Hvad siger dyrlægen?

 

Jeg håber hun ikke tager skade mentalt :x:

 

vi har været ved dyrlægen og der var to løsninger enten narkose hvor han ville rense og sy sårene sammen eller den billigere model hvor hun får stærk antibiotika og smertestillende og så håber den lukker sig indefra, han mente ikke der var skade på knoglen men vi skulle lige lade det hele og så se tiden an:???: så vi starter med og se om antibiotika og smertestillende ikke kan hjælpe uden narkose indtil videre.

 

Stakkels hund, synes du skal anmelde det og så få hende til dyrlægen.

 

jo vi har været hos dyrlægen, jeg anmelder det ikke da jeg kender naboen og hans hund risikere aflivning og jeg vil ikke uvenskab men jeg håber at hans forsikring tager regningen for skaden.

endnu en grund jeg bare ikke bryder mig om disse hunde:evil: det er anden gang sådan en hund, sætter tænderne i en af mine hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hej,

Uh en grim oplevelse. God bedring med hende :-) .

 

Hvad sagde dyrlægen ??

 

V.H. Sille

 

dyrlægen sagde at det var grimt og det ville bløde og væske en del, og han mente ikke der var en skade på forbenet, men man kunne ikke være sikker endnu så indtil videre skulle vi lade det hele med antibiotika og smertestillende, og hun ville senere på dagen få mange flere voldsomme smerter, som ville tage til i løbet af aftenen når det har fået tid til og hæve og reagere.

Jubs kan næsten slet ikke støtte på sit forben og vælter ved ingenting, hun er smerteplaget men ellers ved godt mod spiser og drikker men har mange smerter :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...