Hop til indhold

Billedtråd november 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Doberfan - dagens dosis mangles :fyfy:

 

Hahaha ja hvad er dog det bag ham :klap: Har jeg fortalt dig at jeg elsker hans blik *swoooon*

 

Størstebarnet. I think he broke her. De legede med bold. Pludseligt lå hun sådan. Læææææænge. Godt en flyverdragt er varm :lol:

 

Og tak :kys: I swoon too

 

Er der ikke snart flere af min favoritschæfer? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 298
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må jeg præsentere Mini-Mikkel; Magda..! :hjerte:

 

(Kvaliteten er dog ikke den bedste, da det er fra mobilen)

 

IMAG0712.jpg

 

IMAG0711.jpg

 

IMAG0710.jpg

 

 

Puha...så er jeg vist ved, at være med igen. Der var lige sket lidt, siden sidst jeg kiggede i tråden.

 

Stort tillykke med den dejlige hundebebs :-D... hvor er hun sød:lun:

 

Gracie har også fået ben i dag, endda rigtige ben, men det er kun fordi hun bliver 4 år i dag.:hjerte:

417163_4219366716336_1492254668_n.jpg

 

Et stort forsinket tillykke til smukke Gracie med de 4 år :tillykke:

 

 

 

Lady Bird - som vi er begyndt at kalde Leah - har opdaget det fede i at tygge reb

 

[ATTACH=CONFIG]98711[/ATTACH]

 

 

Hvad laver I andre?

[ATTACH=CONFIG]98712[/ATTACH]

 

Hun tog også nogle gevaldige spurteture med reb-bolden, hold fast hvor er hun bare underholdende. :lol:

 

Doberfan, jeg går ud fra, at du også har fået ny hundebebs, så stort tillykke med den lille smuksak :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille Alba blev klippet for første gang i går - hoved, hale og poter. Og hun tog det så pænt. Hun er knap 6 uger.

Hun er så skøn :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]98841[/ATTACH]

 

 

Meget nuttet :lun:

 

Nu er opdrætters hjemmeside ikke så oplysende, men hvad er forældredyrene testet for, er de med DKKbog, osv osv? (man kan aldrig have for mange gode storpudelopdrættere i sigte :mrgreen:) (i dag er deres hjemmeside helt nede - måske det bare er i dag?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget nuttet :lun:

 

Nu er opdrætters hjemmeside ikke så oplysende, men hvad er forældredyrene testet for, er de med DKKbog, osv osv? (man kan aldrig have for mange gode storpudelopdrættere i sigte :mrgreen:) (i dag er deres hjemmeside helt nede - måske det bare er i dag?)

 

Tak Missing.

 

Ja, hvalpene er med DKK-stambog. Mor er røntgenfotograferet - hofter + albuer, og det er faren også. Han er tysk og desuden også øjenlyst.

 

Nej, opdrætterens hjemmeside er ikke opdateret i laaang tid, da alting efterhånden foregår på Facebook. Jeg har valgt pudel fra Bach Lærkegård, da jeg kender Andi og hendes hunde i forvejen, og jeg er meget glad for tæven, Albertes temperament - glad og udadvendt, og så er hun ikke så stor, og det bliver hvalpene heller ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Missing.

 

Ja, hvalpene er med DKK-stambog. Mor er røntgenfotograferet - hofter + albuer, og det er faren også. Han er tysk og desuden også øjenlyst.

 

Nej, opdrætterens hjemmeside er ikke opdateret i laaang tid, da alting efterhånden foregår på Facebook. Jeg har valgt pudel fra Bach Lærkegård, da jeg kender Andi og hendes hunde i forvejen, og jeg er meget glad for tæven, Albertes temperament - glad og udadvendt, og så er hun ikke så stor, og det bliver hvalpene heller ikke.

 

Tak :kys: Det lyder rigtig godt. Det er rart, når man finder en opdrætter, man føler sig tryg ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Magda er en rigtig, lille hyggehund.. :mrgreen:

 

DSCN4563.jpg

 

DSCN4564.jpg

 

Og her er hun ved siden af en Fjällräven rygsæk (bare lige så I får en fornemmelse af hvor lille bitte hun er :-))

 

DSCN4569.jpg

 

Nøøøj hvor er hun bare smækker og sikke en tyk hvalpemave :lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Doberfan - dagens dosis mangles :fyfy:

 

 

 

Størstebarnet. I think he broke her. De legede med bold. Pludseligt lå hun sådan. Læææææænge. Godt en flyverdragt er varm :lol:

 

Og tak :kys: I swoon too

 

Er der ikke snart flere af min favoritschæfer? :vedikke:

 

Helt enig - Doberfan, vi er nødt til at se Leah hver dag! Vi skal følge med i at hun vokser jo. :engel:

 

Hahahaha er færdig af grin her, godt hun havde den flyverdragt på hahaha.

 

Aww yndlingsschæfer :lun: Sært enig :mrgreen: Skal nok snart få taget lidt nye billeder af hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille Alba blev klippet for første gang i går - hoved, hale og poter. Og hun tog det så pænt. Hun er knap 6 uger.

Hun er så skøn :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]98841[/ATTACH]

 

Øj, det er jo LIGE sådan en jeg drømmer om at få en dag! Husk at opdatere med MANGE billeder og historier mens hun vokser op, så jeg kan blive endnu mere sikker på at det bare MÅ være pudel jeg skal have:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, karla ser sjov ud på det første billede!

 

Men hvorfor er/var hun syg, hvad er der galt?

 

Ja, hun kan lave de særeste ørestillinger.... Ved ikke hvad der var galt, me øn der kom blod ud af begge ender. Hun nægtede at indtage føde eller vand, så vi endte med 3 x væsketransfusioon, fordi hun dehydrerede, 4 røntgenbilleder - 2 af dem efter indtaget kontrastvæske, utallige blodprøver og flere timer ved dyrlægen henover to dage og 4000 kr fattigere... Og til sidst, endte det alligevel bare med en omgang antibiotika, skånefoder og zoolac :roll: de ved stadig ikke hvad det var galt med hende, men gætter på en bakteriel infektion i tarmen... Hun er helt frisk igen... Hvad end det var, så smitter det ikke.. Johna er frisk som en havørn og har været det hele tiden... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...