Hop til indhold

Hvor mange hunde har i?


Gæst caro4805
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har en hund, ganske enkelt fordi det er det min økonomi kan klare.

Da det for mig er enormt vigtigt at have råd til ordenligt mad, dyrlæge og tilbehør, er en max lige nu.

Ville gerne give Futte en hunde-buddy, men da det er en kat der bliver næste medlem af Futte-milien, går der nok lidt inden der er overskud til endnu en hund. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 1 hund :-)

 

Mest fordi at jeg kun får trænet med 1 hund og har svært ved at ligge lige meget energi i to hunde.

 

Dog vil jeg gerne have en konkurrence hund, så når ham her bliver gammel så kommer der nok en afløser.

 

Jeg elsker at have en hund og synes så mange ting er meget lettere! Så det er mit foretrukne valg.

Derudover så passer det nok også meget godt med økonomien. Men nu må vi se - man ved jo aldrig :blink:

 

Men lige nu passer det mig rigtig fint at have en hund. Den eneste ulempe er at barney er en meget social hund og at han ville have haft godt af at have en "bror". Men han overlever nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg har 3 - beagler

Jeg har valgt dette, fordi jeg godt kan lide det sammenspil hundene har med hinanden. Deres indbyrdes sprog og væremåde. Desuden er min race en pack hound - hvor det helt ideelle er at kunne være i en flok.

Det giver også et stort arbejde, da hver hund aktiveres/trænes for sig - så hele min dag handler om hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 1 hund :-)

 

Mest fordi at jeg kun får trænet med 1 hund og har svært ved at ligge lige meget energi i to hunde.

 

Dog vil jeg gerne have en konkurrence hund, så når ham her bliver gammel så kommer der nok en afløser.

Jeg elsker at have en hund og synes så mange ting er meget lettere! Så det er mit foretrukne valg.

Derudover så passer det nok også meget godt med økonomien. Men nu må vi se - man ved jo aldrig :blink:

 

Men lige nu passer det mig rigtig fint at have en hund. Den eneste ulempe er at barney er en meget social hund og at han ville have haft godt af at have en "bror". Men han overlever nok.

 

Uddyber lige denne sætning. Barney skal være konkurrence hund, men når han bliver gammel vil jeg gerne have en afløser :-) Sådan at jeg "altid" har en konkurrence hund så at sige.. håber det gav lidt mere mening :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddyber lige denne sætning. Barney skal være konkurrence hund, men når han bliver gammel vil jeg gerne have en afløser :-) Sådan at jeg "altid" har en konkurrence hund så at sige.. håber det gav lidt mere mening :-)

 

Jeg er allerede på udkig efter en agility-pudel til venindens unge (han er 9 måneder) - han skal så meget løbe junior!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Uddyber lige denne sætning. Barney skal være konkurrence hund, men når han bliver gammel vil jeg gerne have en afløser :-) Sådan at jeg "altid" har en konkurrence hund så at sige.. håber det gav lidt mere mening :-)

 

Har det på samme måde og glor allerede stamtavler og kigger på linjer jeg engang om 5-6 år kunne tænke mig at få en hvalp efter :genert:

Hvis jeg da kan vente så længe....

Det kommer lidt an på hvor lang tid Kaia har tænkt sig at gide lege hvalpemutter :lun:

 

-------------------------------------------

Og for at svare på spørgsmålet har vi 3 hunde nu.

To hunde der skal bruges til konkurrencer og en der opdrager de to andre herhjemme :mrgreen:

 

Vi har nået vores max antal og får ikke mere end 3 hunde, men tilgengæld er 3 et herligt antal - Vi har i hvertfald altid mindst 2.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har kun 2 nu. Har ligger på 3 i flere år, men da vi mistede den sidste, faldt det sammen med at jeg lige var blevet gravid, og så holdt vi den lige på de to (hvorad den ene fylder for MINDST 2 i sig selv :lol:).

Nu har vi jo priat hundepasning, så der skal også tages hensyn til hvor mange hunde vi kan passe kontra hvor mange af vores egne der skal være plads til. Martin synes vores næste hund skal være "lille"... det passer mig fint, for klasserne i agilitykonkurrencer er altid meget mindre i lille og medium :mrgreen: Men det bliver nok ikke lige det næste års tid at nr 3 kommer til. Det er ellers et dejligt passende antal, kan stærkt anbefales :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan fanden får du 10 hunde op i en sofa, mine ser skamskudte ud, hvis de skal dele med 1 eller 2 andre! :lol:

 

Tror de er vaskeægte flok hunde. Der er kun en som elsker at være selv, resten elsker at putte.

Link til indlæg
Del på andre sites

10 og det er ikke en eneste for meget. Skal dog snart have en større sofa for i går måtte jeg ligge på gulvet

 

Og jeg synes det er dyrt at have én hund :genert: og træningsmæssigt passer det mig glimrende kun at have 1 stk :mrgreen: elsker at træne, men det passer mig altså godt at det altid er med den samme hund.

Hvordan i alverden får du tid til at træne 10 hunde? :shock: ja undskyld - det lyder bare af så mange :mrgreen:

 

Hehe og da du så lagde dig på gulvet så kom de alle sammen ned for at putte sammen med dig :blink: sådan går det i hvert fald altid her...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har 2 og ønsker mig 4, så jeg har et helt trækhold. Men 3 kan også gå an. Ok ønsker mig egentlig 5, for 4 til træk og 1 til mere seriøs træning. Men elsker nu også at have 2, det var helt klart meget nemmere og simplere at have kun 1, men 2 er bare helt enormt sjovt og 3 ville bestemt blive en fest :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg synes det er dyrt at have én hund :genert: og træningsmæssigt passer det mig glimrende kun at have 1 stk :mrgreen: elsker at træne, men det passer mig altså godt at det altid er med den samme hund.

Hvordan i alverden får du tid til at træne 10 hunde? :shock: ja undskyld - det lyder bare af så mange :mrgreen:

 

Hehe og da du så lagde dig på gulvet så kom de alle sammen ned for at putte sammen med dig :blink: sådan går det i hvert fald altid her...

 

Hvis jeg kun havde en havde den ingen ben, den ville være trænet ihjel. Synes sgu egentlig taget mine hunde er rimelig veltrænet.

 

Beviser for sofastjælningen.

 

Sofaen | Agilitytræning

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...