Besvaret November 5, 201213 år comment_1071762 Ja, hvor mange hunde har i? Og hvorfor har i lige valgt det antal? Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071786 Har 2, en rottweiler på næsten 2 år og en sheltie på 6 måneder. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071790 Jeg har en hund, ganske enkelt fordi det er det min økonomi kan klare. Da det for mig er enormt vigtigt at have råd til ordenligt mad, dyrlæge og tilbehør, er en max lige nu. Ville gerne give Futte en hunde-buddy, men da det er en kat der bliver næste medlem af Futte-milien, går der nok lidt inden der er overskud til endnu en hund. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071804 Jeg har 1 hund Mest fordi at jeg kun får trænet med 1 hund og har svært ved at ligge lige meget energi i to hunde. Dog vil jeg gerne have en konkurrence hund, så når ham her bliver gammel så kommer der nok en afløser. Jeg elsker at have en hund og synes så mange ting er meget lettere! Så det er mit foretrukne valg. Derudover så passer det nok også meget godt med økonomien. Men nu må vi se - man ved jo aldrig :blink: Men lige nu passer det mig rigtig fint at have en hund. Den eneste ulempe er at barney er en meget social hund og at han ville have haft godt af at have en "bror". Men han overlever nok. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071821 Har en, vil gerne have en hund mere til brugsarbejde(boxer, dobermann eller rottweiler.) Har ikke 2 fordi jeg bor hjemme og de gamle ikke vil have det Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071831 Jeg har 3 - beagler Jeg har valgt dette, fordi jeg godt kan lide det sammenspil hundene har med hinanden. Deres indbyrdes sprog og væremåde. Desuden er min race en pack hound - hvor det helt ideelle er at kunne være i en flok. Det giver også et stort arbejde, da hver hund aktiveres/trænes for sig - så hele min dag handler om hunde Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071849 Jeg har pt. en, men i fremtiden er det bestemt ikke udelukket at der skal komme en til, men med den tid, økonomi osv. jeg har lige nu er mere end en hund ikke helt realistisk. Og ligemeget hvad vil jeg gerne have at Aya er en vis alder før der kommer endnu en hund. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071862 Fem - hver gang jeg ser en papillon til salg, vil jeg også gerne have den, men tror fem er et passende antal når jeg nu skal gå på arbejde / ikke hra et stort hus Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071870 Har "kun" 2 fordi min udlejer siger at det er max;) Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071874 Jeg har en. Min mand vil tidligst have to, når min opdrætter laver kuld igen (hvilket nok først er om 6 år) Hans begrundelse er, at vi har små børn Sk*de Jesper Fårekylling altså Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071880 Jeg har 1 hund Mest fordi at jeg kun får trænet med 1 hund og har svært ved at ligge lige meget energi i to hunde. Dog vil jeg gerne have en konkurrence hund, så når ham her bliver gammel så kommer der nok en afløser. Jeg elsker at have en hund og synes så mange ting er meget lettere! Så det er mit foretrukne valg. Derudover så passer det nok også meget godt med økonomien. Men nu må vi se - man ved jo aldrig :blink: Men lige nu passer det mig rigtig fint at have en hund. Den eneste ulempe er at barney er en meget social hund og at han ville have haft godt af at have en "bror". Men han overlever nok. Uddyber lige denne sætning. Barney skal være konkurrence hund, men når han bliver gammel vil jeg gerne have en afløser Sådan at jeg "altid" har en konkurrence hund så at sige.. håber det gav lidt mere mening Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071884 Uddyber lige denne sætning. Barney skal være konkurrence hund, men når han bliver gammel vil jeg gerne have en afløser Sådan at jeg "altid" har en konkurrence hund så at sige.. håber det gav lidt mere mening Jeg er allerede på udkig efter en agility-pudel til venindens unge (han er 9 måneder) - han skal så meget løbe junior! Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071911 Uddyber lige denne sætning. Barney skal være konkurrence hund, men når han bliver gammel vil jeg gerne have en afløser Sådan at jeg "altid" har en konkurrence hund så at sige.. håber det gav lidt mere mening Har det på samme måde og glor allerede stamtavler og kigger på linjer jeg engang om 5-6 år kunne tænke mig at få en hvalp efter Hvis jeg da kan vente så længe.... Det kommer lidt an på hvor lang tid Kaia har tænkt sig at gide lege hvalpemutter ------------------------------------------- Og for at svare på spørgsmålet har vi 3 hunde nu. To hunde der skal bruges til konkurrencer og en der opdrager de to andre herhjemme Vi har nået vores max antal og får ikke mere end 3 hunde, men tilgengæld er 3 et herligt antal - Vi har i hvertfald altid mindst 2. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071919 Vi har kun en, Silja på 8 mdr, vil gerne når hun er omkring 2-3 år at vi får en til, men nu må vi se:-) Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071978 Vi har kun 2 nu. Har ligger på 3 i flere år, men da vi mistede den sidste, faldt det sammen med at jeg lige var blevet gravid, og så holdt vi den lige på de to (hvorad den ene fylder for MINDST 2 i sig selv ). Nu har vi jo priat hundepasning, så der skal også tages hensyn til hvor mange hunde vi kan passe kontra hvor mange af vores egne der skal være plads til. Martin synes vores næste hund skal være "lille"... det passer mig fint, for klasserne i agilitykonkurrencer er altid meget mindre i lille og medium Men det bliver nok ikke lige det næste års tid at nr 3 kommer til. Det er ellers et dejligt passende antal, kan stærkt anbefales :5up: Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071985 10 og det er ikke en eneste for meget. Skal dog snart have en større sofa for i går måtte jeg ligge på gulvet Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071989 10 og det er ikke en eneste for meget. Skal dog snart have en større sofa for i går måtte jeg ligge på gulvet hvordan fanden får du 10 hunde op i en sofa, mine ser skamskudte ud, hvis de skal dele med 1 eller 2 andre! Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071994 hvordan fanden får du 10 hunde op i en sofa, mine ser skamskudte ud, hvis de skal dele med 1 eller 2 andre! Tror de er vaskeægte flok hunde. Der er kun en som elsker at være selv, resten elsker at putte. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1071997 10 og det er ikke en eneste for meget. Skal dog snart have en større sofa for i går måtte jeg ligge på gulvet Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1072001 10 og det er ikke en eneste for meget. Skal dog snart have en større sofa for i går måtte jeg ligge på gulvet Og jeg synes det er dyrt at have én hund og træningsmæssigt passer det mig glimrende kun at have 1 stk elsker at træne, men det passer mig altså godt at det altid er med den samme hund. Hvordan i alverden får du tid til at træne 10 hunde? ja undskyld - det lyder bare af så mange Hehe og da du så lagde dig på gulvet så kom de alle sammen ned for at putte sammen med dig :blink: sådan går det i hvert fald altid her... Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1072004 Har 2 og ønsker mig 4, så jeg har et helt trækhold. Men 3 kan også gå an. Ok ønsker mig egentlig 5, for 4 til træk og 1 til mere seriøs træning. Men elsker nu også at have 2, det var helt klart meget nemmere og simplere at have kun 1, men 2 er bare helt enormt sjovt og 3 ville bestemt blive en fest :banan: Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1072017 Og jeg synes det er dyrt at have én hund og træningsmæssigt passer det mig glimrende kun at have 1 stk elsker at træne, men det passer mig altså godt at det altid er med den samme hund. Hvordan i alverden får du tid til at træne 10 hunde? ja undskyld - det lyder bare af så mange Hehe og da du så lagde dig på gulvet så kom de alle sammen ned for at putte sammen med dig :blink: sådan går det i hvert fald altid her... Hvis jeg kun havde en havde den ingen ben, den ville være trænet ihjel. Synes sgu egentlig taget mine hunde er rimelig veltrænet. Beviser for sofastjælningen. Sofaen | Agilitytræning Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1072018 Har 3 som basis, ind imellem sniger der sig en ekstra plejehund ind i kortere eller længere perioder. Synes 3 er sådan et godt antal - når man tager afsted med en af dem til træning eller andet, har de to andre stadig selskab. Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1072025 Tror de er vaskeægte flok hunde. Der er kun en som elsker at være selv, resten elsker at putte. Måske der er noget størrelsesforskellighed ind over? For mine er somend heller ikke sarte med at ligge lidt i lag Rapporter
Besvaret November 5, 201213 år comment_1072037 Jeg har en, fordi jeg bor hjemme og min mor gider ikke have jeg slæber endnu en hund med mig hjem... Men jeg vil rigtig gerne, så når jeg engang flytter, sker det Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.