Hop til indhold

Må din hund slikke på dig?


Therese
 Share

Må din hund slikke på dig  

94 stemmer

  1. 1. Må din hund slikke på dig

    • Ja
      52
    • Ja, bare ikke i ansigtet
      19
    • Nej
      14
    • Andet
      9


Recommended Posts

ja Maya må gerne kysse, dog bliver hun stoppet når hun går i selvsving.. :mrgreen:

Sådan en ru tunge gør nemlig i længden ret ondt i øjne området..

 

Og hun deler også meget gerne myssere ud, når man lige er i snudehøjde dér på sofaen :sjov::lun:

 

 

Arj, ville ønske mine gad slikke tæer, det er SÅ lækkert! Men det er mine alt for fornemme til.

 

Ninja slikker en gang imellem tæer, men når hun så først går i gang får de den helt store tur. Eneste minus er at det er mega koldt når hun så holder op igen. Savlen skal lige tørre ind. :lun::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har stemt andet.. For jeg gider det egentlig ikke som udgangspunkt..

MEN..

Har efter 3år opgivet at lære Fadia at man IKKE slikker på folk :lol: Dog er det YDERST sjældent hun slikker i ansigtet for så bliver moar sur *G*

Wille slikker kun sjældent og slet ikke ligeså indtrængende som Fadia *G*

 

Nu er jeg bare glad når både hun og Wille gider lade være med at slikke på Vito, for hans hoved er altså lige i slikke højde og det synes jeg er KLAMT *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa myssere! Cookie er den gavmilde type, specielt om morgenen inden hun stjæler min dyne. Vi får mys i ansigtet og på hænderne og lår. Men også når vi ligger i et kærligt øjeblik hvor hun har hovedet hvilene på min skulder, får jeg mange søde mys på kravebenet og det øverste af brystet. Jeg synes det er en kærlighedserklæring at få et mys og den adfærd skal man bare være stolt af at modtage :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ganske enkelt nej, jeg kan ikke ha' det! Det er ikke fordi jeg som sådan er bacille forskrækket -så skal man vist i det hele taget lade være med at anskaffe sig sådan en flok svinemaskiner :mrgreen: Men jeg kan simpelthen ikke klare fornemmelsen af at blive slikket på, eller lyden af det, for den sags skyld.. :engel: Fx. må de gerne slikke på min kæreste (i begrænset omfang), men jeg kan finde på at afbryde det, simpelthen fordi jeg ikke kan klare lyden af det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke slikkes i hovedet. Den ene af mine hunde æder sin egen afføring hvis hun kan komme til det. og ellers slikker de jo sig selv (og nogen gange hinanden ) bagi. Det synes jeg ikke er særlig lækkert at få i hovedet. De må gerne slikke på hænderne, men jeg går altid ud og vasker dem bagefter hvis de har været rigtig i gang.

Det har nok også noget at gøre med at jeg til daglig arbejder med bakterier både vidensmæssigt og i praksis:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så burde du vel også vide at hundes spyt indeholder færre bakterier end menneskers?

 

Nu er der jo forskel på bakterier. Når min kæreste f.eks. kysser mig så ved jeg at han ikke lige har slikket sig selv i numsen (forhåbentligt!:pray:) men jeg ved jo aldrig hvornår hundene sidst har gjort det og selvom de har enzymer i munden der nedbryder bakterierne så kræver det tid at nedbryde dem. Jeg vil derfor helst undgå at få eventuelle coli-, campylobacter- og jordbakterier i hovedet som potentielt kan gøre mig syg, - endda give mig roskildesyge hvis jeg skulle være uheldig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst CesarMillan

Hunde må meget gerne slikke i ansigtet. Der selvfølgelig hygiejne.

 

Jeg betragter det som udtryk for alliance. Jo mere bekræftende, jo bedre, jo stærke alliancer opbygger man mellem menneske og hund.

 

Hunde bygger dem af deres egen selvisk grunde.

 

Tilføjelse. Man skal årvågen over grundene. Det kan også blive et problem i forhold til andre hunde. Der skal være lidt distance.

 

Et simpelt slik på hånden kan være at henlede opmærksomhed.

Redigeret af CesarMillan
Link til indlæg
Del på andre sites

Ganske enkelt nej, jeg kan ikke ha' det! Det er ikke fordi jeg som sådan er bacille forskrækket -så skal man vist i det hele taget lade være med at anskaffe sig sådan en flok svinemaskiner :mrgreen: Men jeg kan simpelthen ikke klare fornemmelsen af at blive slikket på, eller lyden af det, for den sags skyld.. :engel: Fx. må de gerne slikke på min kæreste (i begrænset omfang), men jeg kan finde på at afbryde det, simpelthen fordi jeg ikke kan klare lyden af det :genert:

 

min SOULMATE! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret nej. Jeg kan ikke ha' det! Dog slikker hun ikke meget på mig, men min mands bare tæer er hun helt tosset med, hmmmm.

 

Der er en dværg gravhund i nærmeste familie, og dén slikker helt vildt meget i ansigtet.. adr :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ganske enkelt nej, jeg kan ikke ha' det! Det er ikke fordi jeg som sådan er bacille forskrækket -så skal man vist i det hele taget lade være med at anskaffe sig sådan en flok svinemaskiner :mrgreen: Men jeg kan simpelthen ikke klare fornemmelsen af at blive slikket på, eller lyden af det, for den sags skyld.. :engel: Fx. må de gerne slikke på min kæreste (i begrænset omfang), men jeg kan finde på at afbryde det, simpelthen fordi jeg ikke kan klare lyden af det :genert:

 

Yes, har det på samme måde.. jeg kan heller ikke lide følelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...