Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

6,2 km i dag, ret hundetræning med banden, gemal har taget lufterene.

 

Nu i alt 28 km.

 

Tror jeg skal spænde tlf på en af mine spaniels en dag, tror de får gået sindsyg mange km

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6,2 km i dag, ret hundetræning med banden, gemal har taget lufterene.

 

Nu i alt 28 km.

 

Tror jeg skal spænde tlf på en af mine spaniels en dag, tror de får gået sindsyg mange km

 

Jeg har snakket en del med mine tur venner om vi/jeg skulle prøve at sætte mit gpsur på Zeus, fordi han render så meget mere end os andre når vi går tur ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket en del med mine tur venner om vi/jeg skulle prøve at sætte mit gpsur på Zeus, fordi han render så meget mere end os andre når vi går tur ;)

 

Det kunne være så sjovt! De løber nok dobbelt så langt som os andre når de er løs...Altså ikke mysla, hun gå jo næsten kun lige i mine hæle, hehe

 

Jeg tror jeg skal have endomondo kørende en dag på arbejde! tror det bliver til sindsygt mange skridt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er lige kommet hjem fra en dejlig morgentur på marken og i skoven. :lun: Desværre glemte jeg at lade telefonen inden. :stupid:

Ifølge Endomondo gik vi 4,79 km, 439 kcal.

Tegnede resten af ruten op på ruteplanner, og det blev 4,88 km, 366 kcal.

Det er nogenlunde det samme, så gør det noget, hvis jeg laver kcal om til 439 i stedet for 366? Har nemlig tastet vægten ind på Endomondo, og tykke mennesker forbrænder lidt mere jo. :oops:

Tror heller ikke ruteplanner er lige så god, for vi gik faktisk meget længere end turen tilbage. :blink:

 

Anyway 9,67 km :-D Kæresten var med, simpelthen så hyggeligt! Bare man havde fri HVER dag. :mrsgreen:

 

Jeg tæller selv sammen. Skriver det på et stykke papir. Hvordan gør endomondo? Nu har jeg jo brugt det flere dage før d. 23., så hvordan får jeg den til kun at tage tal fra d. 23.? Eller mener I at den lægger dagens tal sammen? Og igen, hvordan ser jeg det?

Ved ikke om man kan, hvis man allerede har brugt Endomondo inden? Måske der er en funktion, hvor man kan tage fra en speciel dato. :hmm:Jeg kigger jo bare, hvad jeg har gået i alt, da jeg ikke har haft brugt det før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser en hunds rute ud ;)

[ATTACH=CONFIG]99678[/ATTACH]

 

Tror der er mere slinger i mine spaniels. Tror dette symboliser min golden og borderne rute. Men det må prøves en dag. Skal bare have fundet et vandtæt beholder at putte fone i, da køterne gerne vil i bækken, ellers skal jeg vente til det er koldt

Link til indlæg
Del på andre sites

Har det på samme måde!

 

 

Vi er omkring de 20km nu, får ikke talt alle turene, men pyt med det. Er ret sjovt at se hvad man overhovedet går.

 

Ja jeg kommer overhovedet ikke nær en bamse :blink:, men synes at det er sjovt at se, når jeg endelig husker telefonen, og jeg håber da, at jeg kan få smidt nogle kilo alligevel, og få plads til noget mere steg og and :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg komme heller ikke i nærheden af en bamse, men det er ret sjovt at se hvor langt man har gået!

 

Idag har vi været dygtige det er blevet til en morgen tur på 7,31 km og en eftermiddagstur på 1,44 km, det er da meget godt af sådan nogle gamle piger;)

 

Jeg havde så også endomondo kørende på noget af min ridetur! det var sjovt! Vi tog bare hjemturen. 6,12 km tilbagelagt på 41,17 minutter en gennemsnitsfart på 8,9 km/t og så nok noget mere da jeg brugte en del minutter på at banke ejeren op til en løs hest og fortælle dem at deres indhegning var i stykker;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvem tæller sammen? Orker ikke selv holde styr på det!

 

Det er du nødt til...hehe...har nok i at holde styr på egne tal...:engel:....brug excel...den har autosum...så du behøver kun samle alle tallene til sidst hvis du bare skriver ned dagligt...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Vinder sgu ikke...jo måske på kalorierne...hehe....

 

Men får gået en del...og tror sgu faktisk jeg har tabt mig, for nu er der gået helt sport i at forlænge ruten dagligt, gå nye steder, tage små afstikkere der lige giver et par hundrede ekstra meter osv...:-D

 

Skal så lige siges at jeg jo tog en øve-uge op til, som jeg selvfølgelig ikke regner med i...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

8,2 km blev det til i dag, træning af 5 hunde og eftermiddagsturene måtte jeg tage i dag (manden strejkede LOL) I morgen står den på jagt og vil lige vise jer et billed af min hund efter jagten i søndag. Satser på at have 2 hunde med, da den ene pt er løbsk, de er ved at være godt slidte og det er jeg også, men vi nyder det.

 

Træt vassen.jpg

36,2 km ialt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...