Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather

Godmorgen....3.69....:-D...Pablo nød den høje sne i vildskab, da vi gik en rute hvor han kunne være løs en stor del af turen...:-D...Victoria har stadig mest travlt med at beskæftige sig med hvad der er UNDER sneen, så hun er ikke helt så meget over det hele, og virker fint tilfreds med snoren....

 

Vi er lige under 40km da weekenden var lidt af et setback...har hostet og været utilpas, så turene har været små, men vi kommer stærkt igen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

340 meter i dag - 41,3 km i alt (advarer lige, i morgen, der giver jeg den gas! Og det bliver i højt tempo, med den temperatur de lover)

 

Samme her

 

Gik 5,5 km på markprøve i går. Så nu er jeg på 60,4. Mine hunde vandt begge deres klasse, så fruen er meget stolt, men efter 4 dage med hektisk aktivitet er det kun spanielsdyrene der er lidt trætte, vil jeg i dag give den max gas med hundetræning af mine 10 køtere, så bare vent. Kold med god dag i vente

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke lige fået opdateret for weekenden (fordi den er blevet brugt på træning og ture) - I dag er det desværre ikke blevet til så meget, selvom jeg havde lovet en veninde det...

Men er nu på 90,87km og kcal: 5320 - synes det er helt vildt meget, måske jeg bruger for meget tid på det her? :hmm:

Zeus skal til kiropraktor i morgen tidlig, så jeg ved ikke hvor meget det bliver de næste par dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Er ifølge tallene på iform nået op til 3460kcal....hehe...har endelig fundet et sted hvor det er en fordel at være tung...:mrgreen:

 

Til gengæld er jeg kun på lige knap 40km...:-D...jeg er sgu en doven hund i forhold til mange af jer..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj, jeg er skuffet. Ikke nok med at jeg er meget forundret over hvor lidt vi må have gået inden jeg begyndte at måle, det er slemt nok i sig selv. Men nu hvor jeg er begyndt at gå længere, har jeg ikke engang tabt mig så meget som et gram! Har endda skåret lidt ned på slik, til ingen verdens nytte åbenbart. Jeg prøver at vende det til noget positivt, så jeg får motivation til at gå endnu længere, fremfor at spise mere slik :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...