Hop til indhold

Platinum hundefoder nær Århus?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Naboen vil gerne have 5 kg NU, og det kan vist ikke betale sig fra Tyskland:-)

 

HAHA okay, ved ikke hvad de koster herhjemme så det skal jeg ikke gøre mig klog på ;)

petshop.de har dem til ca. 171 kr, og så kan der jo opnåes 10% rabat (har lige skrevet og spurgt om de også får 15 kg, har den nemlig ikke på deres hjemmeside pt.) I øvrigt det jeg ringede om tidligere, ville fortælle dig petshop.de havde det

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare mig der er meget blind, men hvor køber i Iberico + Greens varianten???

 

De har det på Futterfreund.de - du vælger "Hundefutter Trocken" i Menuen i venstre side - så "Platinum Hundefutter" trykker så på billedet med de 3 poser hundemad "Platinum Natural Food" og så er det lige under våd foderet..

 

Sorry den besværlige forklaring - men linkede i går også linker den til min profil :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

De har det på Futterfreund.de - du vælger "Hundefutter Trocken" i Menuen i venstre side - så "Platinum Hundefutter" trykker så på billedet med de 3 poser hundemad "Platinum Natural Food" og så er det lige under våd foderet..

 

Sorry den besværlige forklaring - men linkede i går også linker den til min profil :damn:

 

har du bestilt? Eller kan jeg nå at ændre til 1 kg's posen? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det gør det - desværre.. Kan ikke huske hvor meget, men tror det 20 eller 40 kr eller sådan noget.

 

Okay tak for svar, mente jeg nok - har I overvejet petshop.de så? der skulle også være mulighed for 10% rabat. De har dog pt ikke det helt store platinum udvalg på deres hjemmeside, men de har det, så de burde vel kunne få det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg faktisk ikke. Hvordan betaler man der?

 

Med kreditkort, du kan vist også bruges paypal (burde vide det så mange gange som jeg har købt der, men kan faktisk ikke huske det), så ikke ekstra gebyrer. Og de har noget rabat system med 5 og 10% rabat (fandt jeg desværre først ud af for lidt tid siden), det står på deres forside i venstre side. Mener rabat systemet er sådan at køber man bare 2 poser foder, så er man oppe på det beløb der giver 10%rabat. Og så er de meget billige i fragt (7 euro uanset mængde), og har virkelig god service ;)

Men som sagt ved jeg ikke om I kan få det I skal have via dem, da de pt kun har 5 kg poser på deres hjemmeside, og så to dåser et eller andet

Link til indlæg
Del på andre sites

Med kreditkort, du kan vist også bruges paypal (burde vide det så mange gange som jeg har købt der, men kan faktisk ikke huske det), så ikke ekstra gebyrer. Og de har noget rabat system med 5 og 10% rabat (fandt jeg desværre først ud af for lidt tid siden), det står på deres forside i venstre side. Mener rabat systemet er sådan at køber man bare 2 poser foder, så er man oppe på det beløb der giver 10%rabat. Og så er de meget billige i fragt (7 euro uanset mængde), og har virkelig god service ;)

Men som sagt ved jeg ikke om I kan få det I skal have via dem, da de pt kun har 5 kg poser på deres hjemmeside, og så to dåser et eller andet

 

Det lyder jo lige frem at det bliver billiger.. hmm.. men ja - mindre udvalg.. Og de andet foder Buddha ville have har de ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst milder batmusen

jeg er igang med min anden pose nu, jeg bruger det ved siden af barf fodring og jeg er meget tilfreds med foderet og dets kvalitet ikke så bagt og stegt som meget andet tørfoder stadig blødt

Så den måde de beskriver på at det er lavet må holde lidt stik de drikker ikke så meget vand som normalt på tørkost og duften af foderet er mere ren af kød

Er meget tilfreds og de elsker det mere end noget andet tørfoder

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er igang med min anden pose nu, jeg bruger det ved siden af barf fodring og jeg er meget tilfreds med foderet og dets kvalitet ikke så bagt og stegt som meget andet tørfoder stadig blødt

Så den måde de beskriver på at det er lavet må holde lidt stik de drikker ikke så meget vand som normalt på tørkost og duften af foderet er mere ren af kød

Er meget tilfreds og de elsker det mere end noget andet tørfoder

 

Vi jo i gang med første pose - og min lille krædsen hund gider endda spise det som godbidder/ lave noget for det :klap: det aldrig sket før med tørfoder.

Så tror vi skal have bestilt lidt forskellige varianter når vi når i bund på denne pose :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et kæmpe hit hos tøserne herhjemme! :5up:

De spiser det også med glæde i deres foderbolde - dog plejer de i deres hundespil at få pølsestykker - og den anden dag, i mangel af pølsestykker - havde jeg puttet tørfoderet i. Ayo spyttede de første tre stykker ud og så noget forundret ud over hvor de pølser der dog var henne?! Men da det så gik op for hende at der ingen pølser var denne gang, så spiste hun da bare tørfoderet. Men der var jo ingen grund til at spise sig mæt i tørfoder i første omgang, hvis der også var pølsestykker jo! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...