Hop til indhold

Billedtråd december 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 351
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He he.....

 

Hvor gammel er han? 5 måneder? Han er stor, er han ikke?

Jo, ca. 5 måneder. Og han er ca. lige så stor som hende her:

 

IMG_1704.jpg

 

IMG_1709.jpg

 

IMG_1710.jpg

 

IMG_1715.jpg

 

IMG_1725.jpg

 

IMG_1727.jpg

 

Onde moar kastede snebolde, som Iso ledte forgæves efter:

IMG_1692.jpg

 

"jeg kan altså ikke finde den... mystisk, jeg synes sq den landede her..."

IMG_1693.jpg

 

Og én gang ting - kaaaaste:

IMG_1698.jpg

 

"Hmm... Har du set den, menneskemor??"

IMG_1699.jpg

 

 

Ång'kyl' for mega-spam... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

og i dag sneeeee :-)

 

[ATTACH=CONFIG]99953[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99964[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99954[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99955[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99956[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99957[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99958[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99959[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99960[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99961[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99963[/ATTACH]

 

De er bare kanonflotte, Linda! Både dem her og dem i det andet indlæg! :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

et par hurtige billeder fra hundeskoven idag..

 

P1000690.jpg

Næhh.. en juletræstamme med sneovertræk!

P1000694.jpg

Sneskæg..

P1000696.jpg

Jeg lunter lige forbi..

P1000688.jpg

Kan godt være at hvid er en fin farve, men når sne nu falder, så er mine hunde ikke særlig hvide mere i forhold til sneen. Og så falder alle andre hunde ligesom lidt mere igennem med deres stålende farver kontra den råhvide farve.

P1000686.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

og i dag sneeeee :-)

 

[ATTACH=CONFIG]99953[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99964[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99954[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99955[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99956[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99957[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99958[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99959[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99960[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99961[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99963[/ATTACH]

Virkelig flot lys i dine billeder! :5up: Sne og solskin er også en god kombination. Hos os har det desværre været mørkt og trist hele dagen :???:
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være at hvid r en fin farve, men når sne nu falder, så er mine hunde ikke særlig hvide mere i forhold til sneen. Og så falder alle andre hunde ligesom lidt mere igennem med deres stålende farver kontra den råhvide farve.

 

Jeg synes nu de skinner ganske godt :hjerte: Er det hundeskoven ved Hvalsø? Jeg har hørt en del godt om den

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu de skinner ganske godt :hjerte: Er det hundeskoven ved Hvalsø? Jeg har hørt en del godt om den

 

Ja, det er hundeskoven ved Hvalsø, bor i byen. Så det tager ca. 15 minuter at gå op til skoven.

 

Det er en dejlig skov, har ikke noget negativt at sige om stedet. Arealet er ganske pæn stort, og har man ikke lyst til at gå den meste brugte sti, så kan man altid vælge en af de mange små stier som går på kryds og tværs :-)

 

Men billederne kunne nok havde været bedre, men det var overskyet da vi var ude, så det har det med at gøre sneen lidt gråligt/blåligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fineste Iso.... men ok, nu er hun jo også en lille tøs :mrgreen: Synes bare han så så stor og færdig ud på billedet....

 

Hmm, billedet snyder nok lidt, for "færdig" er vist ikke lige det man tænker når man ser ham! :lol: Han er egentlig meget harmonisk i kroppen, men hans hoved er vist et par størrelser for stort lige pt... Han er virkelig hvalpet, men alligevel meget harmonisk. Iso er 45 cm, og han er nok lige så høj lige nu, som 5 måneders. Så måske bli'r han alligevel ikke vildt stor, som veninden ellers var lidt bange for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...