Hop til indhold

Billedtråd december 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Linda: Sikke nogle flotte billeder og motiver :hjerte: Hvorfor er jeg akut blank på dine hundes navne? :vedikke: Jeg VED, at jeg kender dem, men lige nu kommer der intet frem. I blame brain damage, for dem må man altså ikke glemme :lun:

 

Som doberfan skriver de 3 K'er Kiki Koda og Kaos (sort/hvid Blue merle - Brun hvid )

 

Der også mange at huske og ikke altid jeg er så aktiv i alle tråde :-)

 

Virkelig flot lys i dine billeder! :5up: Sne og solskin er også en god kombination. Hos os har det desværre været mørkt og trist hele dagen :???:

 

Mange tak :mrgreen:

ork er sikker på med dine fotoevner så skulle de nok blvie gode uanset vejr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 351
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare tænk på 3 x K

 

Kiki, Koda og Kaos.

 

Jamen så ville jeg pludselig have Aussiepowers Flica til at hedde Kiki. Så blev jeg enig med mig selv om, at en hed Chivas, og det måtte være Lindas. Men hov Joya var jo Aussiepowers og hun bor med Chivas. Og nu jeg var SÅ sikker på, at Flica var Kiki, så kunne jeg bare ikke redde min stakkels hjerne :lol:

 

 

Alle Buzzbilleder er jo suveræne - men det her tror jeg kunne være SÅ fedt his man fik fjernet baggrunden, så han blev endnu "tydeligere". SÅ godt billede! :lol:

 

:5up: Det gør du bare :engel:

 

 

Vi vil alligevel gerne se dem når du får tid til at lægge den op :mrgreen: for det du har lagt op ser altså vildt godt ud.

 

Jeg laver nok en separat tråd, for jeg kommer vist op omkring de 50 billeder :genert:

 

 

Som doberfan skriver de 3 K'er Kiki Koda og Kaos (sort/hvid Blue merle - Brun hvid )

 

Der også mange at huske og ikke altid jeg er så aktiv i alle tråde :-)

 

Åh jamen jeg husker dig og dine hunde. Jeg bytter bare rundt på navnene. Men ok, jeg kalder også mine børn for hinandens navne :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder alle sammen:-D

 

Jeg håber, der kommer noget sol her i morgen, så jeg kan få kameraet med ud og måske fanget hende den lille i lidt sne. I dag tog jeg det ikke med, da det har sneet hele dagen og det vil jeg ikke udsætte kameraet for :-D

 

Så vi satser på sol i morgen (og helst ikke mens jeg er i Køge og blive klippet, tak:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvordan fjerner I røde øjne på billeder? Altså hvilket program bruger I?

 

Tog et billede af hundene i går og Mikkel ser frygtelig farlig og besat ud! :shock:

 

Jeg bruger photoshop... Men det er jo temmelig pebret :genert:

 

GIMP er gratis og har mange af de samme funktioner som Photoshop.

Og så er det ellers bare at prøve sig frem med hvad der virker bedst.

Bruger alt fra selv at farve, til clone-stamp tool, burn tool osv. Alt efter hvad der funger bedst på det specifikke billede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...