Hop til indhold

Juletur - Århus


Shii
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Blev turen d. 26ende til noget? Alt sneen er væk, og jeg gider ikke til familietamtam nord for Randers :oops: Nogen foreslog på et tidspunkt en tur i Dyrehaven ved Skanderborg? Jeg aner ikke præis hvor det er, men går ud fra, det er i den skov hvor der er festival også? Der regner jeg med at gå en tur imorgen... i snor. Hvis nogen vil med er jeg helt åben for tidspunkter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har dårlig mave og kaster op. Eller altså, hun begyndte at kaste op natten til igår, og kastede op hele dagen igår og indtil kl. 4 i nat. Igår havde hun god mave, men her til morgen havde hun blodig diarre:(

 

Men i dag har hun spist en smule og har ikke kastet op. Hun får prokolin og a/d (hun kommer på i/d når hun vil spise det, men vil pt kun spise a/d når hun bliver madet med en ske:lun:), så håber hun er ved at blive frisk. Ellers må hun omkring dyrlægen og have et par sprøjter i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har dårlig mave og kaster op. Eller altså, hun begyndte at kaste op natten til igår, og kastede op hele dagen igår og indtil kl. 4 i nat. Igår havde hun god mave, men her til morgen havde hun blodig diarre:(

 

Men i dag har hun spist en smule og har ikke kastet op. Hun får prokolin og a/d (hun kommer på i/d når hun vil spise det, men vil pt kun spise a/d når hun bliver madet med en ske:lun:), så håber hun er ved at blive frisk. Ellers må hun omkring dyrlægen og have et par sprøjter i morgen.

Jeg kan altså ikke lade være med at tænke parvovirus mht blodig diarre og opkast? Har hun feber?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså ikke lade være med at tænke parvovirus mht blodig diarre og opkast? Har hun feber?

 

Ingen feber, men sandsynligvis en mavevirus. Dyrlægen sagde at der var rigtig mange syge:( At deres sygeafsnit var fyldt med hunde der var dehydrerede. Så hvis hun kaster op igen, skal hun have kvalmestillende.

 

Men der sker ihvertfald noget i hendes mave nu:badr: Prinsesse-prutter lugter som alle andre prutter:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen feber, men sandsynligvis en mavevirus. Dyrlægen sagde at der var rigtig mange syge:( At deres sygeafsnit var fyldt med hunde der var dehydrerede. Så hvis hun kaster op igen, skal hun have kvalmestillende.

 

Men der sker ihvertfald noget i hendes mave nu:badr: Prinsesse-prutter lugter som alle andre prutter:mrgreen:

 

God bedring til Bella.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen feber, men sandsynligvis en mavevirus. Dyrlægen sagde at der var rigtig mange syge:( At deres sygeafsnit var fyldt med hunde der var dehydrerede. Så hvis hun kaster op igen, skal hun have kvalmestillende.

 

Men der sker ihvertfald noget i hendes mave nu:badr: Prinsesse-prutter lugter som alle andre prutter:mrgreen:

Ja, god bedring med hende! Duffy har haft kvalme idag, og lignede en som skulle kaste op - helt ud af det blå... Så skyndte mig ned med hende, men hun ville kun spise græs, og så op igen... Nu ligger hun og sover, og virker til at ha det lidt bedre. De stakkels dyr... Og dem omkring dræber-prutterne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen feber, men sandsynligvis en mavevirus. Dyrlægen sagde at der var rigtig mange syge:( At deres sygeafsnit var fyldt med hunde der var dehydrerede. Så hvis hun kaster op igen, skal hun have kvalmestillende.

 

Men der sker ihvertfald noget i hendes mave nu:badr: Prinsesse-prutter lugter som alle andre prutter:mrgreen:

 

mon ikke det er det samme som Karla havde for en måneds tid siden? det gik over af sig selv, med en omgang Zoolac, skånefoder og et par væsketransfusioner pga. dehydrering... hun startede med opkast og opkast og opkast... Fik så kvalmestillende og stoppede med at kaste op, men sked så blodigt vand istedetfor...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...