Hop til indhold

Viiipers are here


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er altså ham, du sad med på skødet hele aftenen i fredags :-P

 

Ja ja - det ved jeg godt! Han ER også sød. Men der er en hvis aftegninger jeg synes er virkelig pæne. Kan ikke lige huske.. hvilken en. Men det er også ligemeget. Har valgt at sprede min kærlighed bredt - så ligemeget hvem det bliver, kan jeg sige, at jeg har kamp-aet den fra start.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hold kæft jeg er vild med Diller:hjerte: ( Shit det kan tolkes på anden måde). Han er da altså alt for bedårende... og kæresten er flad af grin efter at jeg har fortalt at Martin gerne ville have at en af dem skulle hedde det:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh så har jeg besøgt dem igen. De er lynhurtige og super sjove..

Og sikke en forskel der er på dem! Den måde de er med hinanden men især overfor gæster (mig)

 

Bullerbasser og hyggefise.. Bazinga har det dejligste rolige gemyt (er stadig forelsket) og Diller er det sjoveste længe.. suk suk.

Men selvom det er dem jeg besøger ender jeg som regel bare med at give vilya og kimmi omsooorg..

Arj fik nusset hele bunken! Som er så dygtige og tisser på avis/ude..

 

Vedhæfter Diller (?) som skal sove med sut i munden og Kimmi der kom til at gå i bur og blev spærret inde af farlige hvalpe!

IMAG1251.jpg

IMAG1261.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...