Hop til indhold

Kjole eller ej :P


Gæst KB4220-Molly
 Share

Recommended Posts

Jeg læser med fra telefonen, kan derfor ikke se hvilken race der var tale om;)

Synes det er helt fint du selv vil sy, at købe et mere praktisk stykke tøj(som evt kan bruges forår/efterår) og så tage grundmønsteret fra det er jo heller ikke helt spild af penge:) jakken er vel så varm, at den er til vinterbrug.

Hvorfor tror du, hun vil føle sig udenfor uden kjole? Og så forstår jeg heller ikke den med at de fleste hunde godt kan lide at blive klædt ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal nok komme ind med billeder hvis jeg får den lavet :) hehe

 

Tja, folk har jo forskellige meninger, og det har man ret til :) jeg har bare svært ved at forstå den kultur vi er ved at få i DK, hvor det bare handler om at svine andre til, fordi man har behov for at vise man er bedre., ! >Jeg kan simpelthen ikke klare det, og jeg anmelder og skriver hvorfor, samt blockere personen, så er jeg ligeglad om personen er æres-medlem eller helt ny.

INGEN har ret til at svine andre bare fordi man kan !

Jamen det er da altid skønt at få sat nogle ting på plads fra starten.

Jeg skal ikke blande mig i dit behov for hundekjoler, dertil rækker fantasien ikke. Til undskyldning for dem der åbenbart allerede har formået at krænke dig groft: da jeg læste overskriften, troede jeg faktisk du ville diskutere det. Det fremgår ikke helt klart (for en bonderøv som mig) at du bare skulle have et snitmønster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, folk har jo forskellige meninger, og det har man ret til :) jeg har bare svært ved at forstå den kultur vi er ved at få i DK, hvor det bare handler om at svine andre til, fordi man har behov for at vise man er bedre., ! >Jeg kan simpelthen ikke klare det, og jeg anmelder og skriver hvorfor, samt blockere personen, så er jeg ligeglad om personen er æres-medlem eller helt ny.

INGEN har ret til at svine andre bare fordi man kan !

 

Og hvem er så lige det som sviner dig til?

 

Du synes måske ikke selv at du er lettere dømmende, hånende, belærenede og lettere "svinsk" i det du lige har skrevet?

 

Tak for kaffe..... :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal nok komme ind med billeder hvis jeg får den lavet :) hehe

 

Tja, folk har jo forskellige meninger, og det har man ret til :) jeg har bare svært ved at forstå den kultur vi er ved at få i DK, hvor det bare handler om at svine andre til, fordi man har behov for at vise man er bedre., ! >Jeg kan simpelthen ikke klare det, og jeg anmelder og skriver hvorfor, samt blockere personen, så er jeg ligeglad om personen er æres-medlem eller helt ny.

INGEN har ret til at svine andre bare fordi man kan !

 

Hold da op, velkommen:vinken: Du skal da nok blive et underholdende indslag med dét temperament:lol: Tager det som en kompliment at jeg ikke har hørt fra admin (endnu):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KB4220-Molly
Jeg læser med fra telefonen, kan derfor ikke se hvilken race der var tale om;)

Synes det er helt fint du selv vil sy, at købe et mere praktisk stykke tøj(som evt kan bruges forår/efterår) og så tage grundmønsteret fra det er jo heller ikke helt spild af penge:) jakken er vel så varm, at den er til vinterbrug.

Hvorfor tror du, hun vil føle sig udenfor uden kjole? Og så forstår jeg heller ikke den med at de fleste hunde godt kan lide at blive klædt ud?

 

 

Når for pokker, se det anede jeg ikke engang man kunne ! Jeg bruger ikke min mobil sådan ! måske man skulle begynde :P.

Det ville hun nok, fordi hun er alt for forkælet, hun er en taske hund, bare uden en taske :P hehe

Næsten alle hunde elsker at blive klædt ud ! :) F.eks flere udenlandske hunde kenneler, har købt sådan en der laver aftryk på hunde.

 

Den minder lidt om kartoffeltryk, det er bare egnet til hundepels, og kan tørres af med en fugtig klud !.

når de så har besøgsdage på kelnerne og de skal af med hundene, så kan børnene (selvfølgelig under ansvar), lave aftryk på hunden. hundene elsker det og føler sig specielle, smukke, unikke osv.:P .. det selvfølgelig ikke alle hunde, nogle kan slet ikke lide børn jo !. Men hvis hunden er til det, elsker de det.

Vores Molly, elsker at blive redt og komme i bad :) og nogle gange går hun ud og prøver på at få sin dækken ned fordi hun vil være flot med den på ! :)

Det sjoveste er squ når hun nærmest nægter at få jakken af ! hehe :P

Redigeret af KB4220-Molly
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KB4220-Molly
Jamen det er da altid skønt at få sat nogle ting på plads fra starten.

Jeg skal ikke blande mig i dit behov for hundekjoler, dertil rækker fantasien ikke. Til undskyldning for dem der åbenbart allerede har formået at krænke dig groft: da jeg læste overskriften, troede jeg faktisk du ville diskutere det. Det fremgår ikke helt klart (for en bonderøv som mig) at du bare skulle have et snitmønster.

 

Det er jeg da bestemt ked af, hvis den er blevet forstået sådan ! :(

Den var ment som, kan man skaffe det eller ej ! ..

Da jeg selv har søgt i flere timer på nettet og end ikke fundet nogle sy opskrifter !.

Men så håber jeg da at folk vil læse teksten, hvori der står at jeg håber der er nogle venlige mennesker der vil hjælpe :)

Så troede at den ville blive opfattet korrekt :) - Men det jo så my bad ! :P

 

Anede faktisk ikke at det hed et snitmønster, men ser der lærte jeg noget nyt ! :)

Desværre kan man ikke ændre i teksten eller overskrift, så havde jeg da bestemt gjort dette ! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KB4220-Molly
Og hvem er så lige det som sviner dig til?

 

Du synes måske ikke selv at du er lettere dømmende, hånende, belærenede og lettere "svinsk" i det du lige har skrevet?

 

Tak for kaffe..... :skraek:

 

Jeg må indrømme jeg har svært ved at se hvordan det jeg skrev, kan være de ord du skriver.

Jeg kan derimod i bagklogskabens lys, godt se at det ville fremkomme arrogant for nogle ! :P

 

Havde jeg valgt at være de ord du skriver, ville der havde stået nedværdigende ord. såsom det er usselt at være sådan !, eller det kun tabere der er sådan !.

hvorimod jeg ikke skrev sådan, fordi det har jeg ingen ret til at gøre.!Men har retten til ikke at acceptere folk er sådan overfor mig, og derved anmelde det (fordi det efter min vurdering er over grænsen) og blokere personen, da den person så ikke er en jeg mener jeg har lyst til at skrive med :)

Og det er man jo i sin fulde ret til :) Ligeså vel som du også må anmelde mig hvis du mener jeg har fortjent det ! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal være opmærksom på at ! ofte kan give et mere provokerende og hårdt udtryk i en besked. Du fremstår meget ung, og "provokerende" i din skrivestil, og at du ligefrem har anmeldt folk for at være uenige med dig, synes jeg faktisk er direkte barnligt.

 

Du er den som angriber, folk for at skrive de er useriøse, måske du skulle kigge på dig selv og dit budskab.

 

Der er plads til alle på forum, men det betyder også at vi alle har ret til en mening. Så længe man skriver den ordentlig, og der er altså kun en i denne tråd som har været "aggressiv", og det er dig.

 

Jeg håber du vil tage til efterretning at din skrivestil kan misforståes, og at man nogen gange på et forum skal tilpasse sig for ikke at blive misforstået (Det kæmper jeg selv med ofte!).

 

Jeg glæder mig til at se billeder af kjolen, når du har fået den lavet:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KB4220-Molly
Du skal være opmærksom på at ! ofte kan give et mere provokerende og hårdt udtryk i en besked. Du fremstår meget ung, og "provokerende" i din skrivestil, og at du ligefrem har anmeldt folk for at være uenige med dig, synes jeg faktisk er direkte barnligt.

 

Du er den som angriber, folk for at skrive de er useriøse, måske du skulle kigge på dig selv og dit budskab.

 

Der er plads til alle på forum, men det betyder også at vi alle har ret til en mening. Så længe man skriver den ordentlig, og der er altså kun en i denne tråd som har været "aggressiv", og det er dig.

 

Jeg håber du vil tage til efterretning at din skrivestil kan misforstås, og at man nogen gange på et forum skal tilpasse sig for ikke at blive misforstået (Det kæmper jeg selv med ofte!).

 

Jeg glæder mig til at se billeder af kjolen, når du har fået den lavet:lun:

 

Jeg kunne være provokerende og barnlig og påpege de ting, hvori JEG mener du har taget fejl !

Men det vælger jeg ikke at gøre, for ville ikke kunne gøre det uden at svine til, og det har jeg ikke ret til !

 

Beklager da bestemt hvis folk ser det jeg skriver som aggressivt/provokerende fordi jeg er ung ! Men det er desværre ikke noget jeg kan ændre ved !

 

Men 1 ting er sikkert og det VIL jeg frem med ! jeg har IKKE anmeldt en fordi de er uenige med mig ! (Det ville være komplet latterligt at gøre efter min mening)

Jeg har derimod anmeldt folk jeg mener har gået over grænsen! Hvilket jeg er i min fulde ret til ! :) Ligeså vel som alle andre :) - samt ville jeg mene at ingen har ret til at betvivle om man kan tillade sig at anmelde. Det er supportens ansvar og det er dem der bestemmer om anmeldelsen er gyldig eller jeg. Det kan hverken du,jeg, gud, julemanden eller påskeharen bestemme :P hehe (Forsøg på at lette stemningen :P)..

 

Billeder skal nok ligges ind hvis den bliver lavet !

 

har desværre svært ved at se hvordan !(udråbstegn), kan være truende/provokerende/aggressivt, når resten af teksten er fyldt med ":)- :P - samt hehe"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne være provokerende og barnlig og påpege de ting, hvori JEG mener du har taget fejl !

Men det vælger jeg ikke at gøre, for ville ikke kunne gøre det uden at svine til, og det har jeg ikke ret til !

 

Beklager da bestemt hvis folk ser det jeg skriver som aggressivt/provokerende fordi jeg er ung ! Men det er desværre ikke noget jeg kan ændre ved !

 

Men 1 ting er sikkert og det VIL jeg frem med ! jeg har IKKE anmeldt en fordi de er uenige med mig ! (Det ville være komplet latterligt at gøre efter min mening)

Jeg har derimod anmeldt folk jeg mener har gået over grænsen! Hvilket jeg er i min fulde ret til ! :) Ligeså vel som alle andre :) - samt ville jeg mene at ingen har ret til at betvivle om man kan tillade sig at anmelde. Det er supportens ansvar og det er dem der bestemmer om anmeldelsen er gyldig eller jeg. Det kan hverken du,jeg, gud, julemanden eller påskeharen bestemme :P hehe (Forsøg på at lette stemningen :P)..

 

Billeder skal nok ligges ind hvis den bliver lavet !

 

har desværre svært ved at se hvordan !(udråbstegn), kan være truende/provokerende/aggressivt, når resten af teksten er fyldt med ":)- :P - samt hehe"

 

Du finder det ikke provokerende at folk du ikke kender rækker tunge af dig? Det kan jeg oplyse dig om at det er, meget endda. Udråbstegn bruges til at understrege noget vigtigt, eller f.eks. en pointe man gerne vil have igennem, ved konstant brug af disse lyder det altså som om at du mener alt du siger er yderst vigtigt, og skal forståes seriøst... Når du så sætter en :P efter virker det netop barnligt.

 

useriøse svar, samt folk der bare ønsker at svine frabedes !

Mener du dette er latterligt så fortæl det til en anden end mig !

Jeg beder venlige mennesker om hjælp ikke, ubehøvlede personer der har behov for at svine andre :)

 

Læs dette indlæg, og læs de to beskeder fra personer du rent faktisk kalder UBEHØVLEDE! Og så skal du nok undskylde, for den eneste der var ubehøvlet, var rent faktisk dig. Hvis du ikke ønsker svar på de indlæg du laver herinde, så lad være at lav indlæg. Ønsker du ikke en debat må du lære at tydelige gøre dine indlæg bedre!

 

Jeg kan desuden oplyse at hvis du finder Jeanette og Linda Hvid ubehøvlede, så vil du nok ikke falde godt til herinde, for det er nok (i mine øjne) nogle af de mindst ubehøvlede personer herinde :lol:

 

Ang. din alder, så har jeg ingen anelse om hvor gammel du er, jeg siger blot din skrivestil fremkommer ufattelig barnlig og provokerende. Man kan sagtens være 50 år og være barnlig og provokerende.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville hun nok, fordi hun er alt for forkælet, hun er en taske hund, bare uden en taske :P hehe

Næsten alle hunde elsker at blive klædt ud ! :) F.eks flere udenlandske hunde kenneler, har købt sådan en der laver aftryk på hunde.

 

Den minder lidt om kartoffeltryk, det er bare egnet til hundepels, og kan tørres af med en fugtig klud !.

når de så har besøgsdage på kelnerne og de skal af med hundene, så kan børnene (selvfølgelig under ansvar), lave aftryk på hunden. hundene elsker det og føler sig specielle, smukke, unikke osv.:P .. det selvfølgelig ikke alle hunde, nogle kan slet ikke lide børn jo !. Men hvis hunden er til det, elsker de det.

Vores Molly, elsker at blive redt og komme i bad :) og nogle gange går hun ud og prøver på at få sin dækken ned fordi hun vil være flot med den på ! :)

Det sjoveste er squ når hun nærmest nægter at få jakken af ! hehe :P

 

Undskyld, men er faktisk lidt rystet over det du skriver her... En hund er et levende væsen, ikke en påklædningsdukke... I'm lost for words..... :shock:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Den minder lidt om kartoffeltryk, det er bare egnet til hundepels, og kan tørres af med en fugtig klud !.

når de så har besøgsdage på kelnerne og de skal af med hundene, så kan børnene (selvfølgelig under ansvar), lave aftryk på hunden. hundene elsker det og føler sig specielle, smukke, unikke osv.:P .. det selvfølgelig ikke alle hunde, nogle kan slet ikke lide børn jo !. Men hvis hunden er til det, elsker de det.

Vores Molly, elsker at blive redt og komme i bad :) og nogle gange går hun ud og prøver på at få sin dækken ned fordi hun vil være flot med den på ! :)

Det sjoveste er squ når hun nærmest nægter at få jakken af ! hehe :P

 

Mine plejer bare at rulle sig i en lort..

Så føler de sig fine, tiltrækkende og røvlækre

 

Men håber da at du får lavet en fin kjole

Jeg regner med at mine drenge (trods racen) skal i kjole og hvidt, den dag det lykkedes mig at slæbe kæresten til alteret

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Har set en hund med panterpletter i tyrkiet, den virkede aldeles ligeglad med sine pletter - tror bestemt kun det er ejeren der får noget ud af "pynten"

 

At en hund gerne vil have jakke eller andet på hænger nok nærmere sammen med, at den føler sig veltilpas i det, ikke så meget fordi den føler sig smuk osv.

 

Men hvad ved jeg:vedikke: bruger slet ikke den slags.. Har iøvrigt en rottweiler, og kunne da aldrig finde på, at putte ham i trøje eller jakkesæt, bare for at andre skulle kunne lide ham bedre. Hvad de synes om ham rager mig langsomt, jeg synes jo bare han er:lun: og det er det eneste der betyder noget for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine plejer bare at rulle sig i en lort..

Så føler de sig fine, tiltrækkende og røvlækre

 

Men håber da at du får lavet en fin kjole

Jeg regner med at mine drenge (trods racen) skal i kjole og hvidt, den dag det lykkedes mig at slæbe kæresten til alteret

 

Sørg for et sæt, der kan vaskes i maskine så, med deres tilbøjligheder:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, skulle vi nu ikke lige give trådstarter en chance? Det er da klart, at man går i defensiven, når der kommer en hel masse folk ind og siger, at ens ide er sindssygt dårlig for derefter at begynde at diskutere deres skrivemåde og deres måde at være herinde på, som jo nemt kan opfattes som et personligt angreb. Hun er jo helt ny, synes lige vi skal give hende en chance for at komme ordentlig i gang og "lære" hvordan det fungerer herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du lægger nogle følelser i hunden den altså ikke har, tror din hund er ligeglad med at føle sig smuk osv. det er en hund. Og det der med kartoffeltryk, det er da super hyggeligt for menneskene, og hundene synes sikkert at opmærksomheden er fantastisk, men de er sikkert ret ligeglade med hvordan de ser ud.

 

Jeg har bestemt intet imod den kjole og glæder mig da til at se billeder, så længe tøjet ikke generer dyret så er det fint med mig.

Det som jeg ikke forstår er at man har brug for at overføre en menneskelig trang til at føle sig flot klædt på osv. til en hund.

 

Og lige tilbage til tøjet

sne og aya 008.jpg

Her er min 6 måneders cavalier pige i sit fine dækken, som en fellow cavalierejer har syet til mig, (jeg er handicappet med nål og tråd) ja det er lyserødt og med blomster, for min skyld fordi jeg synes det er virkelig nuttet, men dækkenet udelukkende for praktiske årsager. Og jeg kan garantere dig at selvom hun er en rigtig damehund så er hun ret ligeglad hvordan det dækken ser ud, hun nyder vist bare ikke at fryse på sin lille nøgne mave ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, skulle vi nu ikke lige give trådstarter en chance? Det er da klart, at man går i defensiven, når der kommer en hel masse folk ind og siger, at ens ide er sindssygt dårlig for derefter at begynde at diskutere deres skrivemåde og deres måde at være herinde på, som jo nemt kan opfattes som et personligt angreb. Hun er jo helt ny, synes lige vi skal give hende en chance for at komme ordentlig i gang og "lære" hvordan det fungerer herinde.

 

Hun har lavet en ny tråd, hvor hun søger mønstre:genert: har postet et link til hende... Og giver dig ret i at skrivemåde og brug af smileyer ikke behøver diskuteres i denne tråd( er iøvrigt også til tider mega barnlig og provokerende, for det sker da jeg kaster om mig med den der rækketunge smiley:oops: - men jeg opfatter den nu ikke sådan)

Tror det der har forvirret folk i denne tråd var, at de troede kjole eller ej var til diskussion(hvilket overskriften peger i retning af)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har lavet en ny tråd, hvor hun søger mønstre:genert: har postet et link til hende... Og giver dig ret i at skrivemåde og brug af smileyer ikke behøver diskuteres i denne tråd( er iøvrigt også til tider mega barnlig og provokerende, for det sker da jeg kaster om mig med den der rækketunge smiley:oops: - men jeg opfatter den nu ikke sådan)

Tror det der har forvirret folk i denne tråd var, at de troede kjole eller ej var til diskussion(hvilket overskriften peger i retning af)

Ja, så den godt lige :-D Det er vist godt nok... Hehe...

 

Og ja, jeg opfatter heller ikke den smiley som specielt provokerende eller barnlig, jeg bruger den oftest bare til at vise at det ikke er så slemt ment eller at det skrevne er en joke.. Men andre skal selvfølgelig have lov til at opfatte det på andre måder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, skulle vi nu ikke lige give trådstarter en chance? Det er da klart, at man går i defensiven, når der kommer en hel masse folk ind og siger, at ens ide er sindssygt dårlig for derefter at begynde at diskutere deres skrivemåde og deres måde at være herinde på, som jo nemt kan opfattes som et personligt angreb. Hun er jo helt ny, synes lige vi skal give hende en chance for at komme ordentlig i gang og "lære" hvordan det fungerer herinde.

 

Så må man jo præcisere hvad det er man ønsker med den tråd man laver. Og f.eks. er det jo slet ikke en kjole hun rent faktisk leder efter, men et dækken "syet til at se ud som en kjole", ret stor forskel på om man stopper hunden i en kjole eller et "dækken", i min verden i hvertfald.

 

Hun har lavet en ny tråd, hvor hun søger mønstre:genert: har postet et link til hende... Og giver dig ret i at skrivemåde og brug af smileyer ikke behøver diskuteres i denne tråd( er iøvrigt også til tider mega barnlig og provokerende, for det sker da jeg kaster om mig med den der rækketunge smiley:oops: - men jeg opfatter den nu ikke sådan)

Tror det der har forvirret folk i denne tråd var, at de troede kjole eller ej var til diskussion(hvilket overskriften peger i retning af)

 

Der er stor forskel på :P Og at bruge smilies... :drille: At række tunge specielt i en debat (hvilket det jo så viste sig hun slet ikke ville have), skal man passe på med, netop fordi det kommer an på budskabet, og modtageren.

 

Derfor er det altså også bare sådan at jeg ikke kender nye mennesker som aldrig har været herinde før. Det svare til at jeg går ned i brugsen og kassedamen rækker tunge af mig, imens hun kaster mine varer efter mig og skriger "GRIIIIB"... Det ville jeg da finde ufattelig uhøflig. Men var det nu en af mine bedste venner ville jeg da bare tænke "Fjollerik!". Ens opførsel og skrivemåde kan altså have en stor indflydelse på hvordan man bliver opfattet. Og det kan da godt ske det ikke er rigtig at pointere her, men hvis hun ikke ved hvorfor hun bliver misforstået, og ikke ønsker det skal ske igen, så er der jo nogen der skal fortælle det. Jeg gør det bestemt ikke for at være sur eller tvær, jeg siger blot min mening om hvorfor hun bliver misforstået, og jeg bryder mig ikke om at hun sidder og kalder folk ubehøvlet, fordi de deltager i hendes tråd.

 

Men det kan da være det er sådan det skal gøres fremover.. Så kan TS bare sidde og digtere i sine tråde hvem der må skrive og ikke må skrive, og om det er ubehøvlet eller ej.... ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså også svært ved at få øje på det ubehøvlede:hmm:men uha der er også mange ting der går min næse forbi.. Og ja, der er nok forskel på, hvordan man opfatter og/eller mener tingene..

Jeg skriver jo for det meste fra telefonen, og den har kun den der :-P eller :P eller hvor'n den nu bliver til :vedikke:

 

Men du har også 1000+ indlæg bag dig... De fleste kender din skrivestil, og ved "hvordan du er"... Når man er helt ny, skal man altså lige stikke fingeren i jorden. Det betyder bestemt ikke at man ikke MÅ komme hoppende ind og flashe sine bryster, men så bliver man altså bare få kommentarer om at man måske liiiige skulle tage en bluse på, for sådan noget gør man ikke til en konfirmation!

 

Der er plads til alle herinde, men hvis man ikke vil komme i modvind, skal man nok bare lige finde ud af hvilket slags forum det er man har begivet sig ind på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne aldrig finde på at give Cille en kjole på, men det er jo smag og behag i forhold til ejer.

Hun får en varm trøje på om vinteren, og hun føler sig på ingen måde smuk i den :lol:

 

Jeg har lige kunnet snuse mig frem til dette:

Stof & Stil - Hundetøj - 90018

 

Ved ikke om du kan bruge den skitse til noget. Ellers kan jeg se af snakken inde på det forum der er nævnt tidligere, at de har mønstre i Stof2000.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må man jo præcisere hvad det er man ønsker med den tråd man laver. Og f.eks. er det jo slet ikke en kjole hun rent faktisk leder efter, men et dækken "syet til at se ud som en kjole", ret stor forskel på om man stopper hunden i en kjole eller et "dækken", i min verden i hvertfald.

Måske skulle man bare overveje hvordan man siger tingene. Nu snakker du meget om hvordan ting kunne blive omfattet, når man omgås mennesker i det daglige (selvom jeg ikke forstår hvorfor en :P-smiley er at sammenligne med at møde halvnøgen op til en konfirmation eller at kaste med dine varer) og det skal vel gå begge veje. Hvordan mon det så opfattes at træde ind i et rum og blive bombarderet med at ens ide er SUPER dårlig? Jeg ville nok også blive lidt paf og så reagerer nogle folk jo med at blive sure. Angreb er det bedste forsvar og det gælder jo ikke kun for hundene.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KB4220-Molly
Undskyld, men er faktisk lidt rystet over det du skriver her... En hund er et levende væsen, ikke en påklædningsdukke... I'm lost for words..... :shock:

 

Det skal du da også være velkommen til at være :) Mange har forskellige holdninger til tingene :)

Hvilket er fair ! :P - Men så kan du jo så ikke hjælpe med en opskrift på en kjole :) !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...