Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jeg siddet i bestyrelsesmøde hele aftenen, hvem røg ud??

 

Stephanie - fuldt fortjent, alle andre end hende leverede varen i dag. Karoline kom med i farezonen hvilket osse var fortjent, da hun ikke var helt så klokkeklar som ellers. For første gang var der en gruppe som bare lød rigtig dejligt, de er ikke finaleværdige de fire drenge, men det var sgu rigtig fint det de lavede i aften :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stephanie - fuldt fortjent, alle andre end hende leverede varen i dag. Karoline kom med i farezonen hvilket osse var fortjent, da hun ikke var helt så klokkeklar som ellers. For første gang var der en gruppe som bare lød rigtig dejligt, de er ikke finaleværdige de fire drenge, men det var sgu rigtig fint det de lavede i aften :-)

Okay... glad for at karoline ikke røg, synes hun er lidt sej :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay... glad for at karoline ikke røg, synes hun er lidt sej :-)

 

Helt enig, hun er dygtig og har en super dejlig og positiv udstråling.

Jeg bryder mig i øvrigt absolut ikke om pink og bling bling, men Karoline hun har bare så meget taget sin egen stil med ind i det program (modsat Stephanie) så jeg synes hun så skide godt ud i går :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig, hun er dygtig og har en super dejlig og positiv udstråling.

Jeg bryder mig i øvrigt absolut ikke om pink og bling bling, men Karoline hun har bare så meget taget sin egen stil med ind i det program (modsat Stephanie) så jeg synes hun så skide godt ud i går :-D

 

Nej jeg er heller ikke selv så meget til alt det pop, men som du selv siger, der er et eller andet over hende. Ville virkelig godt have set det i går, men tror de andre i bestyrelsen ville have rynket panden hvis jeg havde sat mig foran tv'et ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg er heller ikke selv så meget til alt det pop, men som du selv siger, der er et eller andet over hende. Ville virkelig godt have set det i går, men tror de andre i bestyrelsen ville have rynket panden hvis jeg havde sat mig foran tv'et ;)

 

Ja det havde de sikkert :-)

Men så se det dog på nettet nu så du ved hvad vi snakker om ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så imponeret over hvor uenige vi er :lol: Det er så facinerende :lol:

 

Jeg bliver aldrig fan af boybands - ever! Medmindre man tænker bands som Mumford eller cCrazy Horsens som boybands. Og jeg bliver bare aldrig fan af pop! Er lidt farvet af at jeg har DJet i mange år. Er meget principfast - spiller aldrig pop og spiller kun vinyl :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...